Stel je persoonlijke vraag #49

Kan echt van alles zijn. Radioactieve stoffen bijvoorbeeld, chloroform, sterke zuren/basen, of andere giftige en corrosieve stoffen. Kom deze twee symbolen wel bijna dagelijks tegen

Summary

image
image

Meestal gebruik je wel hele kleine hoeveelheden waardoor zelfs als je een ongeluk er mee hebt het gevaar beperkt is hoor.

2 likes

kennen jullie ook iemand die een klas heeft overgeslagen en dat 30% van hun persoonlijkheid maakt?

• ja ik ken zulke mensen helaas
  • ja ik ben zelf zo’n naarling
  • nee ik ken wel mensen die een klas hebben overgeslagen maar die zijn normaal
  • nee ik ken niemand die een klas heeft overgeslagen

0 stemmers

het is minimaal 20 jaar geleden get over it omg

3 likes

Ik heb een klas overgeslagen maar heb ook een extra jaar moeten kleuteren :joy:

2 likes

haha ik ken echt iets van 3 mensen waarvan een klas overslaan echt een identiteitskenmerk is maar blijkbaar heb ik gewoon pech

1 like

Tompouce al op bij het ontbijt

10 likes

Bestellen bij bakker bart oid😂

4 likes

Ik snap echt niet waarom mensen dit werk doen

Heel Nobel wel, maar zo’n grote kans dat de onschuldige persoon gewond of erger raakt terwijl de gestoorde persoon niet uitgeschakeld wordt.

2 likes

Bestellen jullie bij ASOS?

• Vroeger wel, nu niet meer
  • Vroeger wel, nu nog steeds
  • Vroeger niet, nu wel
  • Nooit bij asos besteld

0 stemmers

1 like

Ik heb er 1 keer een jas besteld.

Gebruiken jullie wel eens tea tree oil ergens voor?

• Nee gebruik ik nooit
  • Ja gebruik ik voor meerdere dingen
  • Ja gebruik ik voor 1 specifiek iets

0 stemmers

Ik vond net tea tree oil in m’n nachtkastje en het meurt echt zo erg. Speciaal voor je nagels.

1 like

Omg was van plan om bijna alles van dit te doen maar heb zo’n erge voedselvergiftiging (denk ik?) Dat ik wel thuis moet blijven :smiling_face_with_tear:

1 like

Stel je vindt een plastic speelgoed pistool, een bal en een belleblaas in je tuin maar je hebt geen idee van welke buren het is. Wat zou je doen?

• Ik zou het bewaren en afwachten of iemand het komt ophalen
  • Ik zou het weggooien
  • Ik zou aan de buren vragen van wie het misschien kan zijn

0 stemmers

Hier liggen vaak ballen op de parkeerplaats en die worden dan in onze tuin geknikkerd want ‘daar woont een kind’
Dus die leg ik dan in het zicht weer buiten onze tuin dan kan de eigenaar de bal ophalen

2 likes

Ja ik dacht eraan om het in de voortuin te leggen. Dit is een buurt met veel jonge kinderen dus het kan van zoveel mensen zijn. Wat raar trouwens dat mensen die dan zomaar in jullie tuin gooien?!

1 like

Ik heb laatst een bal in de steeg achter het huis gelegd ter hoogte van het huis waar ik denk dat de bal vandaan kwam (als in, daar hoor ik altijd kinderen spelen) en een dag later was die bal weg. Iemand was er dus in ieder geval weer blij mee.

4 likes

Ja echt allerlei speelgoed, alsof er geen 30 kinderen in deze buurt wonen waar het van kan zijn

Als je een plek hebt waar het zichtbaar is zou ik het daar neerleggen inderdaad, afhankelijk van het aantal buren zou ik ze niet allemaal bij langs gaan hoor

2 likes

Maar dan moet je wel een goeie hebben, die van die supermarkt meuk.

7 likes

Je moet die tompouce eerst helemaal ontleden voordat je het kan opeten. Je kan niet met een gebaksvorkje het opeten, of uit je hand. Alles barst uit elkaar. Mega onhandig, qua smaak denk ik voor mensen die van zoet houden wel lekker. Mensen uit het buitenland begrijpen ook weinig van de tompouce.

1 like

Hoe eet jij je tompouce?

• Daklifter
  • Snijder
  • Happer
  • Splitter

0 stemmers

3 likes

Ik leg de tompouce op zn zij en snijd het dan in 5 stukken.

8 likes

Ja combi tussen splitten en dakliften: dakje eraf, ondersteboven er weer op en dan gewoon eten.

4 likes