Stel je persoonlijke vraag #49

Denk dat het geen man is, maar de heks van Hans en Grietjes. Ook leuk dat je eentje hebt dat de jager, van Roodkapje, de wolf aan het fileren is.

Mijn moeder heeft ook een soort schuine lepel. Had mijn oma destijds gratis in een pak babyvoeding gekregen. Sindsdien is die lepel zeer geliefd. Mijn broer wilt hem graag hebben, maar mijn moeder doet er voorlopig geen afstand van. Ik ben linkshandig dus de magie van een schuine lepel ontgaat mij

5 likes

Ik heb alleen een kinderlepel met een vlinder en op de achterkant mijn naam. :sweat_smile:

Lol mocht hem eerst niet eens van mijn vader meenemen naar huis. Wie zijn naam staat er nou op dan haha.

5 likes

Jaa met jip en janneke

4 likes

Met zoveel taalfouten neem ik het ook enorm serieus ja :sweat_smile::woman_facepalming:

3 likes

Oh echt?! Ik heb daar een zorgondernemer zitten die daarom ook op die dag gesloten was haha! Misschien is het dan bij toeval en moet ik niet een hele regio over een kam scheren :face_with_spiral_eyes:

5 likes

deze heb ik ook!

2 likes

“Haha bedankt maar ben morgen jarig”

46 likes

“Thanks! Je bent zelfs de allereerste, want ben pas morgen echt jarig haha.”

25 likes

@Luzarl @fifo eilanden hebben toch echt nog een hele andere cultuur. Of heb ik gewoon mijn hele jeugd niet opgelet?

1 like

Heb je de filet-o-fish al uitgeprobeerd nu ie 2 euro is?

• Ja
  • Die at ik sowieso al en nu vaker gekocht
  • Die at ik sowieso al maar niet vaker gekocht
  • Nee
  • Hij is geen 2 euro bij mij

0 stemmers

4 likes

Ik had er ook echt nog nooit van gehoord :joy:

1 like

Heb jij het gevoel dat je op het forum veel leert?
En dan van politiek tot hoornvlies etende bacteriën tot bijv begrip voor psychische stoornissen of racisme inzichten etc etc

• Nee ik weet alles al
  • Nee ik brĂšng die kennis hier naar toe
  • Mwah een beetje
  • Ja best wel
  • Ja sws meer kennis hier op gedaan dan in m’n hele middelbare school tijd

0 stemmers

1 like

Ik vind die eerste echt enorm veel make-up hebben, daar kom ik nog wel mee weg. Maar echt een minimale look is niet aan mij besteed, dat vind ik niet mooi bij lichte features.

4 likes

Maar dan eigenlijk vooral over van die Nederlandse tradities die ik op de een of andere manier totaal gemist heb.

Zonder het forum wist ik niks over de avondvierdaagse met een sinaasappel en pepermuntje. Of over Sint Maarten of random snacks uit verschillende streken. Onlangs ging het over Luilak. En meer van dat soort Nederlandse dingen.

4 likes

Nee ik heb echt een ei hoofd dus het is sws voorschut als mn haar strak zit

3 likes

Ik zag net op tiktok een meid kip bakken in de trein😂 Zou jij hier raar van opkijken?

• Ja en ik zou er wat van zeggen
  • Ja maar ik zou verder niks doen
  • Nee moet kunnen
  • Anders

0 stemmers

1 like

Haha sorry dit is echt mijn heuvel, maar iets is niet “voorschut”, maar je staat voor schut.

47 likes

Ben nu wel benieuwd wat andere dingen zijn die mensen hier “geleerd” hebben / inzicht gekregen hebben!

Hahah ja waar komt dit vandaan, brabant? Hoorde het vroeger kinderen ook altijd zeggen op de camping

4 likes

Waarom worden alle kutte dialectdingen altijd meteen op Brabant afgeschoven :cry:

25 likes