Stel je persoonlijke vraag #50

Alleen toen mijn vader in het ziekenhuis lag en ik wilde dat hij wakker werd. Heb zelfs mijn Maria armband uit Rome erbij gehaald haha terwijl ik zo atheïst als de pest ben. Desperate times.

18 likes

Dat is heel lief maar dat valt niet onder manifesteren maar onder bidden toch?

Wat is precies het verschil

12 likes

Ik heb geen idee.
Maar voor mij lijkt het als je iets wil manifesteren je echt puur en alleen naar jezelf kijkt en wat je eventueel in de toekomst wil bereiken en dat voor je zien. “Ik zie een grote villa voor me”.
Bidden zie ik meer als " ik bid dat er alstublieft voor mijn vader wordt gezorgd en hij veilig is, etc". Etc.

4 likes

Nee je kan ook manifesteren dat iemand bijv wakker word uit een coma. Dat de hele tijd in je hoofd bedenkt en dan heb je dat gemanifesteerd :nerd_face:

Ik heb nog nooit “gemanifesteerd” misschien is dit wel het nieuwe bidden.

1 like

Ik zie dat een bloody mary dus wel ongeveer telt :pray:

5 likes

Ik manifesteer tassen. Maar ik probeer het ook al 2 jaar met een range rover en dat wil maar niet lukken

25 likes

Toen ik wilde verhuizen had ik een gesprek met een vriend van me over mijn meest ideale maar onrealistische appartement. Qua locatie maar ook het type huis, soort loft maar wel ruim, hoge plafonds, veel licht, oude houten vloer, dakterras etc.

Uiteindelijk een appartement gevonden waar ik heeel blij mee was. Zat daar toen een avondje te borrelen met diezelfde vriend, zei hij ineens ‘wow, je hebt eigenlijk PRECIES gevonden wat volgens ons allebei mega onrealistisch was’. En toen realiseerde ik me dus dat dit idd precies was wat ik geschetst had en waar ik mezelf echt zag.

Dus soort van toevallig gemanifesteerd? :sweat_smile:

20 likes

Heb jij weleens een bepaalde beslissing genomen of een keuze gemaakt op basis van een droom?

• Ja
  • Nee
  • Soort van

0 stemmers

Fun Extra: Wodka :ok_hand:t3:

(ja, ok, en tabasco en worcestershire sauce)

2 likes

een vriendin van mij manifesteerde voor dit weekend goed weer ivm een festival. nu wordt het gvrrrdm meer dan 30 graden ze wordt bedankt.

3 likes

Nou liever met 30 graden op een festival dan met regen

5 likes

Dan doe je niet genoeg je best. Alles is te manifesteren als je maar echt geloofd!!!

4 likes

Maar heb je het dan wel genoeg gevisualiseerd :rofl:?
Visionbords door heel je huis?

3 likes

Ik vind dat ik mijn huidige baan heb gemanifesteerd. Ik had letterlijk bedacht dat het me zo leuk zou lijken om daar te werken en wat mijn taken dan zouden zijn, ik heb dit ook uitgesproken naar andere mensen.

Die functie bestond toen niet eens en het bedrijf had geen open vacatures. 1 maand later kreeg ik een email dat er een vacature voor een nieuwe functie was en het was precies op de locatie en de taken waarvan ik had gezegd dat lijkt me zo leuk. En ik werd aangenomen!!

Daarna nog een appartement proberen te manifesteren waarop ik had gereageerd maar dat lukte helaas niet haha. Blijkbaar was credit score toch belangrijker dan jezelf in het huis te visualiseren :smiling_face_with_tear:

14 likes

er zit ook nog iets tussenin. 25 graad, zonnetje, perfecto.

3 likes

Een parkeerplek voor de deur. Het staat hier altijd ramvol.

2 likes

Je bent kattentrimster of hondentrimster en net nadat je klaar bent met je werk overlijdt het dier op je tafel. Gewoon zomaar, is niet jouw schuld ofzo. Wat doe je qua betaling?

• Gewoon laten betalen, ik heb mijn werk gedaan
  • Nu de eigenaar weg laten gaan maar later wel een factuur sturen
  • Misschien goede korting geven ofzo
  • Niet laten betalen, skip dat

0 stemmers

Je hebt een bepaalde tas om en bent in de stad, er komt een vrouw naar je toe die vertelt dat ze al een tijdje jouw tas op het oog heeft, ze hem zo mooi vindt, maar nooit ergens in het echt kan zien. Ze vraagt of ze hem misschien even mag voelen en passen zodat ze kan zien of het haar goed staat.

• Ja tuurlijk, geen probleem
  • Beetje raar, maar ik zeg geen nee
  • Eh nee dat ga ik niet doen. Blijf met je poten van mijn tas af.

0 stemmers

2 likes

Ik zou uit ongemakkelijkheid geen nee zeggen denk ik, wel de hele tijd denken “jezus moet dit nou, ren er niet vandoor met mijn spullen”, maar het toch maar gewoon toelaten.

23 likes