Stel je persoonlijke vraag #50

De discussie wordt voortgezet vanaf Stel je persoonlijke vraag #49 - #5083 door Shaaar.

Eerdere discussies:

1 like

Hahaha ja @Mexi echt niemand van kleur die voor de 18e eeuw gaat kiezen :sweat_smile:

6 likes

Zo damn, dat is idd vanuit mijn privilege gedacht. :sob:

3 likes

Pas na 1890 werd het door dokters geaccepteerd dat je je handen moet wassen voordat je gaat poeren in het lichaam van een patiënt.

En gezien ik een vrouw ben, is de kans groot dat ik in 1800 hysterisch word verklaard. Kan ik lekker de rest van de dagen in een gesticht slijten.

En ik word ook nog eens gezien als bezit van een man.

Maar alles voor de liefde hoor

14 likes

Alleen voor Jamie Fraser ga ik naar de 18e eeuw. Verder kan ik me niet voorstellen dat er een man voor wie ik naar de 18e zou gaan, haha

5 likes

Ugh en dan die vreselijke stank die bijna overal was omdat alle schijt in rivieren werd gedumpt.

4 likes

Jongens in 1800 stonk alles

12 likes

Vooral in Londen

5 likes

Die queen victoria propte een bos bloemen in haar neus toen ze die rivier in london over moest. En ik weetniet, ik vind dat ergens zo grappig :joy: en er was ook een andere royal family die tijdelijk ging verhuizen omdat de stank zo extreem was. Ik denk dat jij beter weet wie dat waren? En dan overal ratten die maar random rondlopen omg ik zou denk ik liever dood zijn.

Oja @Schaakmat dat ja

1 like

Hebben jullie ooit voor een eettentje in de rij gestaan nav een TikTok filmpje?

  • Ja meerdere keren
  • Ja een keer
  • Nog niet, maar staat op de planning
  • Nee ik weiger
  • Gewoon nee

0 stemmers

Zo ja:
Tijdens het in de rij staan

  • Kreeg ik meer zin in het eten
  • Besefte ik dat het idioot is om in de rij te staan voor eten
  • Anders

0 stemmers

Was het het waard?

  • Ja
  • Nee
  • Ik stond bij die achtelijke stroopwafelwinkel in de rij. Dus sowieso nee.

0 stemmers

5 likes

Heb vaak genoeg in de rij gestaan voor eten maar nooit vanwege tiktok

24 likes

Heb je plastic borden in huis waarvan je geregeld eet ?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind dat echt camping vibes

En was dat het waard? Lijkt me dan meer “legit” dan vanwege een TikTok

Ik heb alleen een plastic servies voor het zomerseizoen om buiten te eten. Maar dat is niet echt veel ofzo

Ja eigenlijk altijd wel! Sta sowieso in het weekend vaak in de rij bij een van mn favo bakkers en ook vaker bij een broodjeszaak waarvan ik weet dat het altijd megalekker is. En ook op vakantie wel, vroeger werd ik juist wel blij van een rij omdat je dan eigenlijk zeker wist dat het goed eten ging zijn (zolang het niet allemaal toeristen waren natuurlijk) maar dat is sinds het fenomeen tiktokrij wel trickier geworden

@Alchemy geen plastic maar ik heb wel emaille borden die ik eigenlijk voor kamperen heb gekocht waar ik vaak thuis van eet, en melamine bekers die ik ook wel eens thuis gebruik

5 likes

Wel laatst bij die hele populaire ijssalon in utrecht, is dat ook een tiktokrij? Vond dat wel lekker hoor, en had leuk gezelschap, dus niet erg om in de rij te staan, maar niet het allerbeste ooit ofzo

1 like

Welke ijssalon?

1 like

Roberto is het gewoon waard. Nu ik erover nadenk, een beetje goede ijssalon heeft zomers een rij.

21 likes

Roberto’s!

@Shaaar ohh nee niet mee eens, of nouja, niet de overdreven rij waard! Had het idee dat het vooral de hype was.

1 like

Oh ja dat is wel echt de enige in Utrecht waar ik met liefde in de rij sta. Brioche met leche merengada ijs :two_hearts:

4 likes