Hahah ja kon ff geen betere foto vinden, sowieso ontbreekt er bij meer dan de helft nog peper en zout dus dat moet je er maar ff bij denken
N.a.v. een tiktok
Deel jij dagelijks een deoroller?
- Nee
- Ja met partner
- Ja met familie
- ja met vriendinnen
0 stemmers
Deel jij dagelijks een spons, washand, handdoek of scheermesjes?
- Nee
- Ja met partner
- Ja met familieleden
- Ja met vriendinnen
0 stemmers
Alleen de handdoek voor het afsrogen van de handen
Ik denk dat muffe geur eerder komt doordat mensen hun kleren niet vaak en heet genoeg wassen of omdat ze dieren hebben of anderszins een vies huis. Dat trekt ook in je kleren, jas en haar. Of ze hebben een hele sterke lichaamsgeur of iets, geen idee maar dat zou je ook niet als muf omschrijven denk ik.
Mijn lijf ruikt echt niet vies na 1 nacht slaap.
Ja handdoek voor handen afdrogen vind ik normaal om te delen! De vrouw die ik zag deelde alles met haar gezin en was heeeeeel verbaasd dat mensen het goor vonden
Muffe geur kan ook komen door was die te lang nat is etc
Zelf als het schoon is kan het echt gaan stinken. Als je een vochtig huis hebt zal het ook snel muf ruiken
Y’all, jullie ruiken gewoon muf omdat jullie ‘s ochtends niet douchen. Deal with it.
Gatverdamme, dan gebruik je dus een washand om je lijf mee te wassen die al drie andere anussen heeft gezien?
Mijn conclusie van afgelopen posts: iedereen hier heeft de perfecte routine en is schoon en lekker ruikend en iedereen die maar net een ander routine heeft is een vieze stinkerd
Ja blijkbaar en daarna droog je je gezicht af op het stuk handdoek dat net langs de poenie van een familielid is gegaan en daarna lekker fris de gezamenlijke deo op doen.
Een van haar verklaringen was dat het te duur was om voor ieder gezinslid producten te kopen. En dat het toch niet uitmaakte want je kwam schoon uit de douche.
ik heb een hele dure boekenset meegenomen waarvan mijn ex dacht dat ik die hem cadeau had gedaan. die hele set interesseert me niks maar die staat nu wel in mijn kast als een trofee.
Maar die mensen wassen vast hun anus niet, dus dat scheelt weer!
Walgelijk
Ja, wist niet dat dat bestond maar ze zitten hier ook op het forum
Hè toeeee
Ik krijg het ook niet uit mijn hoofd wie dat hebben toegegeven
Hahaha ja ik net, kon je dat zien?
En toen kwam ik deze comment weer tegen, om de discussie mee af te sluiten:
En hoeveel moeite is 's ochtends ff douchen nou. Sommige geven dat als reden dat ze er geen tijd voor hebben maar dat is geen excuus. Dan ga je 5 minuten eerder uit bed.
Allemaal random NEC merch meegenomen, hij was voorzitter van de fanclub (omg op mezelf). Dit was wel een onenightstand trouwens. Karma was wel een bitch want had m’n lievelingsoorbellen daar laten liggen