@Daelyss meen ik me te herinneren (laat je even weten als ik dit weg moet halen?)
Wanneer ik koffie drink. De tijd is flexibel
Ahh maar die is in ieder geval niet recent denk ik
Nope ben ik niet.
Ik haat dit sowieso ook met lunchtijd etc
Ik bepaal zelf wanneer ik eet zeg gewoon een tijd
Of als ik iets moet doen op t werk waar ik nog geen zin heb. âKoffiettiiijddd! Koffie iemand?? Ik haal!â
Evalina?
Voor mijn tijd
Als je snachts wakker wordt, kijk je dan gelijk naar de tijd?
- Ja, meestal wel
- Nee, meestal niet
- Af en toe
0 stemmers
Echt chill om dan te zien dat het bijvoorbeeld 02:45 is en je nog een paar uur kan slapen.
Ik probeer het niet te doen want het brengt me niks
Maar vooral omdat ik gewoon meestal wakker word met mân gezicht richting mân wakeuplight waar de tijd op staat
âS winters wel, want dan is het vaak al na 07:00. Zie ik geen verschil tussen 03:00 en eigenlijk kan ik nu prima wakker blijven. Zomers ga ik gewoon weer slapen.
Meestal als ik ga kijken kan ik daarna niet goed meer in slaap vallen, dus probeer maar niet meer te kijken. Behalve als ik me al echt wakker voel, verder hoor ik mn wekker (of baby) wel
Ik dacht vanmorgen dat het 4:00 was en toen bleek het 5 min voor mijn wekker te zijn
Maar het meeste werk is toch binnen en binnen draag je geen pet? Of ben ik nou een boomer.
Ja dit heb ik ook steeds maar dan met een half uur ofzo dus ik kijk niet meer. Ogen weer dicht en kop in het zand.
ja echt dopamine, ik zette vroeger ook altijd 's nachts een wekker zodwt ik wakker werd met de gedachte dat ik nog kon slapen
Ik beleef dit totaal andersom. Als ik om 04.00 wakker word is mijn nacht klaar. Dan ga ik âaanâ en dan kan ik niet meer slapen. Als ik om 06.55 wakker word ben ik zĂł blij dat ik een hele nacht heb kunnen slapen.
Not me die dit leest omdat ze klaarwakker is geworden is geworden om 4 uur, hopelijk kan ik nog 2 of 2,5 uur pakken.