Stel je persoonlijke vraag #52

De discussie wordt voortgezet vanaf Stel je persoonlijke vraag #51 - #5137 door Zemraluani.

Eerdere discussies:

1 like

@Zemraluani dingen met je lippen aanwijzen heb ik overgenomen van Surinaamse en Colombiaanse vrienden. Ik ben echt veel te wit eigenlijk om te doen maar het ziet erin inmiddels. Ik doe het ook wel eens met m’n wenkbrauwen? Een soort van met je kin omhoog/naar voren en dan je wenkbrauwen omhoog.

2 likes

Ja ik ken irl niemand die het doet, maar zie het wel vaak in media (kijk vrij veel latino media) en vind het zo grappig dat er zoveel verschillende culturen zijn die het doen die niet per se met elkaar in contact staan.

4 likes

Dit doe ik dan weer wel

9 likes

ik heb het even opgezocht want ik kende het helemaal niet, wat leuk
maar als je dan een persoon aanwijst lijkt het alsof je diegene een luchtkusje geeft

1 like

Ik heb ja gestemd maar doe volgens mij niet wat jij bedoelt, meer dit

3 likes

Volgens mij kan het op allerlei manieren, tenminste van wat ik zie op het internet haha.

1 like

Gebruik jij het woord “hipster” nog?

• Ja
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ben jij een bewuste vrek? Dus eigenlijk genoeg geld hebben maar er een sport van maken om alles zo goedkoop mogelijk te fixen

• Ja
  • Beetje
  • Nee

0 stemmers

ik ben meer het tegenovergestelde

21 likes

Maar nooit ten koste van een ander

1 like

Ik zou het wel echt meer willen zijn soms. Ik doe echt teveel prinsessen uitgaven voor het salaris wat ik heb. Maar ik ken ook iemand die wel heel erg zo is en eigenlijk vind ik haar gedrag schijt-irritant.

4 likes

De lecolook?

• Mooi!
  • Alleen leuk voor Leontien en Carolien
  • Was leuk in 2004
  • Maakt niemand mooier

0 stemmers

5 likes

Alleen leuk voor Els.

11 likes

Gaat dit over het kapsel? De lippenstift? De wenkbrauwen/oogmakeup? De gebleekte tanden? Of is alles bij elkaar de lecolook?

5 likes

Mijn god, ik probeer al twee weken op dit woord te komen en kon het maar niet bedenken (had het pas over die snorren die overal opgeplakt werden). Ben blij dat ik het woord weer weet nu

1 like

Hoe vaak heb jij Titanic gezien?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3-5
  • 5-10
  • 10-20
  • 20+

0 stemmers

Mijn vriend (uit '81) heeft 'm nooit gezien. En ik vind het toch een beetje cult ofzo, dus wil 'm graag een x met hem kijken.

1 like

Mijn schoonzus is zo, erger me er kapot aan. Kan echt alleen maar praten over wat waar in de aanbieding is.

3 likes

Heb je wel eens meelmotten gehad

• Ja meerdere keren
  • Ja eenmalig
  • Nee

0 stemmers

Ik lees er echt alleen op het forum wat over, nog nooit iemand over gehoord verder

2 likes

Ik hoorde er ook pas over toen een vriendin een hele erge plaag had een paar jaar geleden. Zelf één keer een pak rijst van m’n schoonouders meegenomen zodat ik niet naar de winkel hoefde , dat gzd in een goede, dichte pot gedaan want na een tijdje zat daar ineens een meelmot in??

Maar dus alleen Ă©Ă©ntje, in die pot. Dus die heb ik met inhoud en al weggegooid na de horrorverhalen van die vriendin en daarna niks meer gezien.

5 likes