Stel je persoonlijke vraag #52

Hoe noem jij de Albert Heijn?

• Albert Heijn
  • AH
  • Appie
  • App
  • Appie Heijn
  • Ik heb nog een andere benaming

0 stemmers

4 likes

Lijkt het je chill hier een paar keer doorheen te gaan?

Kwam dit tegen op Twitter, overweeg niet om het te kopen

• Ja
  • Nee
  • Zou erin kunnen wonen

0 stemmers

Ik zeg gewoon Albert Heijn,maar mijn vriend zegt altijd Alberto Heijn inclusief raar accent hahaha.

6 likes

Ik vind het wel een grappige naam. Alsof je je autisme weer glad kan rollen

8 likes

“It is designed to provide disorders”

Maar echt wil bijna niemand door dit ding? Ik vond dat vroeger ook echt geweldig in van die binnenspeeltuinen in de ballenbak waar je er dan door zo’n ding in moet. Echt heerlijk.

6 likes

Ik word hier te claustrofobisch van. Ik houd het op mijn verzwaringsdeken

2 likes

Bij de pedicure

• Geniet ik ervan om gepamperd te worden
  • Is het echt een beetje een moetje

0 stemmers

Ik merk dat ik het zelf toch altijd een moetje vind. Zit altijd te vechten tegen het kietelachtige gevoel, en voel me toch altijd een beetje awkward :joy:

1 like

Vroeger baalde ik altijd als een kinderfeestje in Avonturenland werd gehouden want de halve baan bestond uit zulke rollen en ik kreeg m’n dikke kop er niet doorheen zonder pijn te lijden

I :heart: geplet worden

Dit is mijn droom:

54 likes

Blijf gewoon van mijn voeten af

7 likes

Ben je weleens bij een pedicure geweest?

• Ja, is routine
  • Ja, vaker
  • Een enkele keer
  • Nee nooit

0 stemmers

1 like

Ik moet vanwege ziekte maar ik vind er niks aan en zoals met alles zitten ze allemaal vol en dit is eigenlijk helemaal niet zo’n goeie

1 like

Ik heb best een stijve nek en schouders en ik kan echt fantaseren om eens door zo’n ouderwetse handdoekenwringer heen te gaan
f040001f7decae23f4d682defafd32c1
(maar dan voor mensen uiteraard)

lijkt me heerlijk

27 likes

Alber Theijn. Iedereen hier zegt het zo :joy:

7 likes

37 likes

Mijn oma had zo’n ding en ik probeerde altijd hoever ik mijn vingers erdoor kon doen zonder extreme pijn. Kleine Spencer living on the edge. Goede herinnering :smiling_face_with_tear:

3 likes

Voor mn onderrug lijkt het me wel fijn. Ik heb zovaak last van mn onderrug. Omdat ie en heel hol blijkbaar is en ik denk ook omdat ik het liefst op mn buik slaap. Dat schijnt ook niet mee te helpen.

Heb jij vaak pijn in je onderrug?

• Nee echt nooit
  • Ja regelmatig
  • Weet ik niet
  • Af en toe

0 stemmers

Vroeger was het zo erg dat ik midden op de straat nog door mn knieën ging om mn rug ff bol te maken zegmaar.

5 likes

Waarschijnlijk is dit al eerder gevraagd maar:

Ik slaap het liefst:

• Op m’n buik
  • Op mn zij
  • Op mn rug

0 stemmers

Mn vriend slaapt bijna altijd op zn rug en ik vind dat echt vreselijk, volgens mij kan ik dat niet eens

3 likes

Oh ja vreselijk. Ik heb ooit vanwege een operatie en laatst vanwege zwangerschap op m’n rug moeten slapen terwijl ik een buikslaper ben nou echt een drama. Kon niet wachten tot k weer gewoon kon draaien haha.

8 likes

Dan zit je hier al honderd jaar en heb je nog steeds geen profielfoto

16 likes