Deze vrouw is de nieuwe spirituele adviseur van het Witte Huis
- Ik ben gelovig en voel deze vrouw
- Ik ben gelovig maar geen tyfusdomme amerikaan en haat dit
- Ik ben niet gelovig maar love dit voor de VS, is wat ze verdienen
- Ik ben niet gelovig en haat dit
0 stemmers
Sorry de VS is echt mn fave comedy op het moment. Hoe is een half land zo actief dom dat ze zulke charlatans aanbidden ![]()
![]()
