Nou dat hadden ze dus tijdens die avond kunnen leren.
Ja collega’s uit de (veterinaire) zorg.
Nou dat hadden ze dus tijdens die avond kunnen leren.
Ja collega’s uit de (veterinaire) zorg.
Deze discussie doet me denken aan dit artikel dat ik ooit las:
Echt heftig. Ik stuurde dit naar m’n zus die in Woerden woont (jep) en die zei heel droog ja heb haar al een paar keer zien liggen, agenten erbij chillend in het zonnetje.
Vind het echt goed en dapper dat ze gewoon naar buiten blijft gaan.
Als je op social media wordt benaderd door een man die zegt foto’s/videos van je neus te willen kopen, hij betaalt vooraf zegt ie. Zou je dit dan doen?
0 stemmers
jezus wat zijn mensen toch zuur he
als jij bij een klassieke muziek uitvoering bent, beweeg je dan?
0 stemmers
en zou je soms wel meer willen bewegen?
0 stemmers
gewoon nee
maar de klassieke dingen waar ik naartoe ga zijn wel avatar the last airbender met een orkest dus nu ik erover nadenk weet ik niet of dat telt. eigenlijk niet denk ik
Ik heb ooit een dansfeestje gehouden op Le Sacre du Printemps, het is destijds gefilmd door de NTR als item en het was echt het leukste feestje wat ik ooit gegeven heb. Het hele huis was aan het schudden gehe.
Wow ik zit na te denken en eigenlijk is het heel apart dat ik bijna geen enkele vrienden heb die kinderen willen of hebben, inclusief ikzelf. Ik heb er slechts eentje die het actief aan het proberen is eigenlijk haha
Heb of wil jij een kind?
0 stemmers
Denk je dat reanimeren moeilijk is?
0 stemmers
Ik denk niet dat het moeilijk is maar je moet wel even weten hoe het moet om het goed te doen. En ik heb wel onderschat hoeveel kracht je nodig hebt om een zwaarder persoon te reanimeren. De kinderpop en standaard pop gingen prima, maar de 100 kg pop was echt moeilijk om ‘diep’ genoeg te duwen.
Ik weet wat ik moet doen, maar denk dat ik het in een echte situatie heel moeilijk vind. Ben meer het type freeze dan fight (fijne termen altijd).
Ik denk dat de handelingen an sich niet moeilijk zijn, maar je moet wel genoeg kracht (durven) zetten. Ze zeggen toch ook dat bij een goede reanimatie 9/10 keer een rib breekt?
Op de pabo tijdens de ehbo cursus was ik bang dat ik alleen door het reanimeren op de volwassen pop zou zakken en nooit mijn pabo diploma ging halen, zo zwaar vond ik het indrukken. Ik kwam er wel achter dat ik het verkeerd (te voorzichtig) deed en daarna wel in 1 x gehaald gelukkig. Was wel super leerzaam en heb al van alles dat ik geleerd heb in de praktijk kunnen toepassen.
Op een pop is reanimeren niet moeilijk, maar het lijkt me afgrijselijk om in het echt te moeten doen.
Het heeft dus toch wel nut, de typisch Nederlandse gewoonte om de gordijnen 's avonds open te laten zodat voorbijgangers naar binnen kunnen kijken.
echt heel leuk ik wil dat ook!! waren jullie aan het spelen ook of was het over de ~stereo
Haha nee gewoon heel hard over de stereo. Doe het! Ik dans er nog regelmatig op, is echt heerlijk.
Rijden jullie in een Tesla?
0 stemmers
Mn ouders krijgen toevallig volgende maand er 1. En ik zie dat nog helemaal niet voor me.
Vind je het mooie auto’s?
0 stemmers
Want ze hebben iets van 25 jaar dieselauto’s gereden.
Ik rij zelf in een citybug die niet eens parkeersensoren rijdt, dus ik ben biased maar toen ik een keer in een Tesla reed voelde ik me zo a-relaxed door al die toeters en bellen dat ik het ook geen fijne auto’s om in te rijden vindt.