Stel je persoonlijke vraag #53

Musks bouw heeft wel iets weg van een Multipla.

Lien met de mandoline?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Weet je wat voor type muziekinstrument een mandoline is?

• ja
  • nee
  • misschien

0 stemmers

Wist je dat een mandoline ook een type schaaf/rasp is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat krijg je liever cadeau?

• een mandoline muziekinstrument
  • een mandoline raps

0 stemmers

7 likes

Hoevaak koop je iets tweedehands?

• Altijd
  • Bijna altijd
  • Soms
  • Af en Toe
  • Nooit

0 stemmers

4 likes

MONTOYAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

• POR FAVOR
  • ???
  • :ocean: :running_man: :running_man: :running_man: :running_man:

0 stemmers

6 likes

POR QUEEEEE

6 likes

SIENTA TE POR FAVOR, MONTOYA

ANNNIITTTTAAAAAAA

11 likes

vind jij dat er “recht op uitzicht” moet bestaan

• ja
  • nee
  • iets genuanceerd
  • anders

0 stemmers

3 likes

Als je bedoelt dat mensen die een huis kopen met uitzicht op de weilanden dat altijd mogen houden? Nee

Als je bedoelt dat flats niet zo dicht op elkaar gebouwd mogen worden zodat er vrijwel geen daglicht meer is? Ja

48 likes

Het moet niet lelijk zijn, zoals die mensen die opeens vanuit hun tuin naar een container keken.
https://www.ad.nl/dordrecht/edwin-de-visser-strijdt-tegen-metershoge-stalen-muur-in-achtertuin-regels-deugen-niet~aff53971/

11 likes

Oh wat erg!

2 likes

omg wat erg hahaha, zo erg heb ik t nog nooit gezien

maar hij mag van mij pas weer klagen als ie wat tegels uit z’n tuin wiptđŸ˜€

9 likes

Als het antwoord hier een volmondige JA is presenteer ik je :sparkles: Vlaanderen :sparkles:

11 likes

Als hij nou net als z’n buren voor meer groen zou zorgen dmv bomen dan ziet hij niks meer. Alleen maar goed voor de natuur in plaats van die trieste begraafplaatstuin van ‘m.

4 likes

Helemaal eens dat tegeltuinen triest zijn, maar die hal is 9 meter hoog hĂš? Je halve lucht is gewoon weg haha

7 likes

Haha deze toevallig gezien?

Vooral dat balkon :joy::joy:

Maar nee boeit mij nul, ik ben niet rijk dus dit zijn niet mijn problemen. Gun rijke mensen ook veel ongemak dus vind het eigenlijk wel leuk.

8 likes

hahahahahah nee maar dit is prachtig

2 likes

“Door de hoge nieuwbouw aan de noord- en oostzijde van het perceel wordt het meeste omgevingsgeluid (trein) buitengesloten. De ruime woning met zijn deugdelijke afscherming rondom, doet als het ware een oase ontstaan waar in rust en in sfeer geleefd kan worden.”

4 likes

Hahaha stel je voor dat je de hele dag op dat balkon gaat staan, handen op de leuning, mensen kijkend in de tuin.

Is fucking creepy, maar is jouw balkon dus mag gewoon.

6 likes

hahah ik heb hier echt om moeten lachen: hoe dan?!
dat iemand op dat balkon zit een koffie te drinken. IN jouw tuin zowat.

3 likes

Ja ik ken ook iemand die naast een garage woonde, huizen staan allemaal in een blok (dus 4 straten en via achtertuinen aan elkaar verbonden). De garage was één van de hoekhuizen, dus de achterkant van de garage was zeg maar gewoon een blinde muur en daarnaast een tuin van de woning ernaast.

Alleen is die garage nu gesloopt en zijn er appartementen gekomen, mét inpandig balkon die allemaal aan die voormalige blinde muur zitten, is 5 verdiepingen hoog :joy:. Dus nu kijken er in de zomer 5 appartementen rechtstreeks hun tuin in hahaha zo kut, is ook de enige buitenruimte van die appartementen dus die mensen zitten er ook heel vaak haha zo kut.

1 like

Een parenclub

• Niet voor mij
  • Misschien voor mij
  • Voor mij

0 stemmers

• Ben er nooit geweest, wil niet
  • Ben er nooit geweest, wil wel
  • Ben er geweest, spijt van
  • Ben er geweest, was leuk

0 stemmers

1 like