Je kat uitlaten met een riem, net zoals bij een hond
- Heel normaal
- Doe normaal
0 stemmers
Je kat uitlaten met een riem, net zoals bij een hond
0 stemmers
Ik ken ook geen witte Zuid-Afrikanen die niet minstens een beetje racistisch zijn. Nouja zag vandaag toevallig een filmpje op Twitter van een witte Zuid-Afrikaanse man die een goed verhaal had maar de mensen die ik zelf ben tegengekomen…
alleen met consent van de kat
Je kan gewoon kijken wanneer welke week collectanten van bepaalde organisaties langskomen. Ik ga er dan gewoon vanuit dat het klopt. Alles wat langskomt en niet in dat schema staat doe ik niet. En die QR code staat op de bus en vervolgens betaal je iets eenmalig. Is geen abonnement.
Collectanten zijn vaak buurtgenoten ook. Dus herken vaak mensen.
Waarom zouden katten niet naar buiten mogen en honden wel?
Ik laat mijn kat niet uit maar ze gaat zeker wel eens in een tuigje naar buiten.
Al wandel je met je salamander buiten, zolang je je dier aanlijnt en bij mij uit de buurt houdt vind ik alles prima.
Temu, Shein en Amazon maar dat deed ik sws al niet.
Vond wel tegenvallen van een collega die net deze week wat bij Amazon heeft besteld, ja voor werk. Werk bij een dagbesteding in een restaurant, waar ook een cadeauwinkel bij zit. Dus is iets om te verkopen in de winkel.
Ben jij nieuwsgierig?
0 stemmers
Hoevaak Google je?
0 stemmers
Is Google of een andere zoekmachine het eerste waar je zoekt?
0 stemmers
Suger Lee Hooper
0 stemmers
Mathilde Santing
0 stemmers
Dit is echt een stomme poll, maar ik kwam op marktplaats een carnavalsjurk van Suger Lee Hooper tegen. Memory unlocked
Musks bouw heeft wel iets weg van een Multipla.
Lien met de mandoline?
0 stemmers
Weet je wat voor type muziekinstrument een mandoline is?
0 stemmers
Wist je dat een mandoline ook een type schaaf/rasp is?
0 stemmers
Wat krijg je liever cadeau?
0 stemmers
Love je inzet hahahahaha. De video maakt het af
Hoevaak koop je iets tweedehands?
0 stemmers
MONTOYAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
0 stemmers
POR QUEEEEE
SIENTA TE POR FAVOR, MONTOYA
ANNNIITTTTAAAAAAA
vind jij dat er “recht op uitzicht” moet bestaan
0 stemmers
Als je bedoelt dat mensen die een huis kopen met uitzicht op de weilanden dat altijd mogen houden? Nee
Als je bedoelt dat flats niet zo dicht op elkaar gebouwd mogen worden zodat er vrijwel geen daglicht meer is? Ja
Het moet niet lelijk zijn, zoals die mensen die opeens vanuit hun tuin naar een container keken.
https://www.ad.nl/dordrecht/edwin-de-visser-strijdt-tegen-metershoge-stalen-muur-in-achtertuin-regels-deugen-niet~aff53971/
Oh wat erg!