Stel je persoonlijke vraag #53

Ik wil dit weer kijken

9 likes

Ik mis dit zo, wat een geweldig programma was dat. Vooral dit spel ook haha

4 likes

Wow! Memory unlocked.

2 likes

Dit samen met Te land, ter zee en in de lucht :heart_eyes:

6 likes

En mijn andere ultieme favoriet: De Droomshow!

• Geweldig
  • Ken ik niet
  • Meh

0 stemmers

4 likes

Ik denk dat ik het nu saai zou vinden maar ik heb hier zulke goede herinneringen aan!! Met natte haartjes op de bank. Bakje chips op schoot, hondje aan de ene kant, leunend tegen mijn vader aan de andere kant. :face_holding_back_tears:

16 likes

Ik wil hier aan mee doen!

3 likes

Deze show was echt een fever dream. Maar echt geweldig. Je had een spel waar ze met van die sumopakken van een helling af moesten ofzo? Ik ga dit nu googlen, haha.

9 likes

En geef nooit op!

8 likes

Dat dacht ik ook, maar ik was op zoek naar dat dramatische lied bij het eindspel (Conquest of Paradise) en toen kwam ik in een rabbithole en nu heb ik net een aflevering teruggekeken op youtube :joy: heb de tussenstukjes wat doorgespoeld maar oprecht nog steeds heel vermakelijk.

Het geweldigst vind ik hoe serieus ze zijn, met een coach, strategieƫn, net alsof ze op het WK schaatsen oid staan :sweat_smile: en de burgemeester die er vol trots bij is!

11 likes

Ik hoorde dit nummer laatst op de radio bij de Top 500 van de 90’s. Ik weet dat het toen (regelmatig) op de radio werd gedraaid. Maar dat kan ik me nu nauwelijks meer voorstellen, zo’n dramatisch, bombastisch en lang nummer.

3 likes

Keek ook altijd pluk de dag, dat ze mensen van de markt plukten en een dagje leuke dingen met ze gingen doen

16 likes

Domino day moest ik toevallig een paar dagen geleden aan denken omdat ik een vogeltje ergens binnen zag vliegen.

5 likes

Mini playback show! Wij kijken regelmatig oude afleveringen op youtubr

1 like

Ah ja de droomshow, al kan ik me eigenlijk vooral herinneren dat ze allemaal blubber over zich heen kregen door zo’n emmer. Dat vond ik het leukste. Echt jammer dat ze niet meer zulke programma’s maken.

2 likes

Verbaasd dat zoveel mensen dit niet kennen :eek:

Denk jij er wel eens over na om te emigreren?

• Ja ik weet sowieso dat ik dit wil
  • Nee nooit
  • Af en toe, ik sta er wel voor open
  • Ik ben al geĆ«migreerd en nee dit is niet naar BelgiĆ«

0 stemmers

Zou je kunnen emigreren naar een land waar je nog nooit bent geweest?

• Ja hoor waarom niet
  • Nee ik wil er minstens 1x geweest zijn
  • Nee ik wil er minstens meerdere keren geweest zijn voor ik beslis of ik daar permanent wil wonen

0 stemmers

1 like

Ik vind het wel heel jammer dat ik nooit een jaar naar het buitenland ben geweest oid. Zou dat nog steeds wel graag willen. Maar verder vind ik Nederland eigenlijk een relatief fijn land en heb ik niet zo veel reden om hier weg te willen (zon boeit mij niet in die mate) en geen idee wat ik in een ander land zou doen. Als ik zou emigreren denk ik echt alleen naar Belgiƫ of een land waar Engels de voertaal is :sweat_smile:

(Mocht er een reden zijn om te emigreren, een of andere sicke baan (???) of de liefde, zou ik er wel voor open staan naar het is absoluut geen fantasie op zichzelf van mij)

5 likes

Ik heb meerdere keren kort en langer in het buitenland gezeten of gewoond en ik weet inmiddels wel van mezelf dat ik niet zo iemand ben die dan binnen een paar maanden daar een bloeiend leven opbouwt. Het is allemaal wel leuk maar daarna wil ik gewoon weer naar huis. Een van de redenen dat ik ook geen academische carriĆØre meer wilde was omdat dat in mijn werkveld sowieso zo’n aaneenschakeling van buitenland banen zou worden en ik zag mezelf al wegkwijnen :joy:. Ik vind het ook grappig als mensen emigreren zien als iets heel cools en avontuurlijks maar het is eigenlijk gewoon verhuizen met duizend keer meer gezeik.

Mijn vriend heeft wel een lange termijnplan om me te scammen naar een Ik Vertrek situatie en ook tegen hem zeg ik: veel plezier met camping plees schrobben ik zie je wel als je weer een keer in Amsterdam langskomt.

13 likes

Sowieso dat jij de Rutger bent in deze situatie, en jouw vriend kasteelvrouw Emmy.

4 likes

Oh waren er niet ooit mensen die naar RoemeniĆ« oid gingen emigreren in ā€˜ik vertrek’ en ze waren er nog nooit geweesr wtf. Misschien is dat wel vaker gebeurd, kijk het programma nooit meer.

1 like