omg wat erg hahaha, zo erg heb ik t nog nooit gezien
maar hij mag van mij pas weer klagen als ie wat tegels uit z’n tuin wipt😤
omg wat erg hahaha, zo erg heb ik t nog nooit gezien
maar hij mag van mij pas weer klagen als ie wat tegels uit z’n tuin wipt😤
Als het antwoord hier een volmondige JA is presenteer ik je Vlaanderen
Als hij nou net als z’n buren voor meer groen zou zorgen dmv bomen dan ziet hij niks meer. Alleen maar goed voor de natuur in plaats van die trieste begraafplaatstuin van ‘m.
Helemaal eens dat tegeltuinen triest zijn, maar die hal is 9 meter hoog hè? Je halve lucht is gewoon weg haha
Haha deze toevallig gezien?
Vooral dat balkon
Maar nee boeit mij nul, ik ben niet rijk dus dit zijn niet mijn problemen. Gun rijke mensen ook veel ongemak dus vind het eigenlijk wel leuk.
hahahahahah nee maar dit is prachtig
“Door de hoge nieuwbouw aan de noord- en oostzijde van het perceel wordt het meeste omgevingsgeluid (trein) buitengesloten. De ruime woning met zijn deugdelijke afscherming rondom, doet als het ware een oase ontstaan waar in rust en in sfeer geleefd kan worden.”
Hahaha stel je voor dat je de hele dag op dat balkon gaat staan, handen op de leuning, mensen kijkend in de tuin.
Is fucking creepy, maar is jouw balkon dus mag gewoon.
hahah ik heb hier echt om moeten lachen: hoe dan?!
dat iemand op dat balkon zit een koffie te drinken. IN jouw tuin zowat.
Ja ik ken ook iemand die naast een garage woonde, huizen staan allemaal in een blok (dus 4 straten en via achtertuinen aan elkaar verbonden). De garage was één van de hoekhuizen, dus de achterkant van de garage was zeg maar gewoon een blinde muur en daarnaast een tuin van de woning ernaast.
Alleen is die garage nu gesloopt en zijn er appartementen gekomen, mét inpandig balkon die allemaal aan die voormalige blinde muur zitten, is 5 verdiepingen hoog . Dus nu kijken er in de zomer 5 appartementen rechtstreeks hun tuin in hahaha zo kut, is ook de enige buitenruimte van die appartementen dus die mensen zitten er ook heel vaak haha zo kut.
Een parenclub
0 stemmers
0 stemmers
Vind je t jammer dat er veel minder aankopen in het show je aankopentopic worden gepost?
0 stemmers
Ik koop ook echt bijna niks meer wel blij met die ontwikkeling. In retrospectief ook wel een nutteloos topic, maar goed dat zijn er wel meer hier.
Zeg nooit nooit, maar ik zie altijd bijzonder veel onaantrekkelijke mensen bij dat soort plekken. Maar mss is het toeval dat het juist die groep is die er zo open over is.
ja kon/kan er altijd wel van genieten als mensen 20 foto’s/aankopen plaatsen en het allemaal wanstaltig is
Ja of mensen die letterlijk alles in de aankoop erbij zetten met een foto, ook een paar sokken ofzo.
Niks zo saai als gewoon een omschrijving van wat er gekocht is toch. Dan liever met foto.
Ik vind het leuk om te zien wat mensen kopen, maar geen idee waarom. Vind het ook leuk van vriendinnen ofzo. En vond vroeger dus shoplogs daarom ook heerlijk om te kijken😂
Heb jij ooit op EGF bij Trendstyle besteld?
0 stemmers
Ja ik vind het dus ook leuk, vooral die laaaange lijsten met dingen van de afgelopen 3 maanden ofzo love it. Ik vind het gezeik ook wel grappig maar wel als jammer nadeel dat mensen veel minder gaan posten. Misschien maak ik zelf wel een post van de afgelopen maanden haha