Stel je persoonlijke vraag #53

Hou op hoor, dit is echt flauwekul. Mensen maken elkaar echt gek. Een uitstrijkje doet echt niet zoveel pijn als een bevalling.

Ik heb er nu een paar gehad, ik heb het gevoeld, maar daar is alles mee gezegd. En het duurt max 2 minuten.

19 likes

Ik heb een yogaschool om de hoek en die kost 80 euro per maand, wel in de randstad, maar het is zo chill dat het zo dichtbij is maakt dat het veel makkelijker in mijn week past.

2 likes

Mijn ouders hadden geen creditcard haha, heeft niks met goed opgevoed te maken

10 likes

Eh echt geen idee :sweat_smile: ik ga het wel zien! ‘Echte’ pilates of niet, het is in ieder geval beter dan op de bank hangen!

7 likes

Dit heb ik ook ja! Ik zie mijn beste vrienden een paar keer per jaar en dat vind ik verder prima. Verder gewoon appen of bellen.

Ik heb heel vaak dat mijn vriend zegt: he je moet eigenlijk weer even afspreken met die en die, want die heb je echt lang niet gezien.
En dat eindigt altijd in een gesprek over dat hij het apart vindt dat ik mensen niet fysiek mis en hij meer aan mijn familie en vrienden denkt dan ik zelf.
Geen idee ook waarom ik zo ben, want ik ben wel gewoon hecht met mensen inderdaad. En als ik er dan ben vind ik het gezellig.

2 likes

Hebben jouw ouders social media?

• Ja allebei en ook actief
  • Ja allebei maar zijn niet actief
  • Ja moeder, maar niet actief
  • Ja moeder, ook actief
  • Ja vader, maar niet actief
  • Ja vader, ook actief
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik denk niet dat ze weten hoe ze het moeten wissen, maar gebruiken het allebei niet meer

Eigenlijk is een van beide actief en de ander een lurker.

6 likes

Moeder is actief op Facebook en ik ben met enige regelmaat blij dat ik een andere achternaam heb, haha.

2 likes

Mijn vader heeft geen social media maar dat hoeft ook niet want mijn moeder draagt geregeld al het nieuws van Facebook voor

4 likes

Ik zie mezelf na tig keer de diagnose adhd, nog steeds niet als een "adhd"er. Ik heb het er nooit over met vrienden en familie. Omdat dat jong meisje al gediagnosticeerd werd zag ik hoe enorm veel mensen zich er mee bezig hielden. Om heel eerlijk te zijn, hebben mijn naasten er ook echt geen boodschap aan. Ben wat chaotischer. Tsjah dat is het dan ook, maar je hele identiteit ervan maken vind ik zo ziekelijk. Al die “stoornissen” vind ik echt , ha ik schrik ervan. Gewoon sneu en zielig.

Denk jij dat er niet onvoorstelbaar veel mensen zijn die verkeerd zijn gediagnosticeerd?

• Ja natuurlijk dat is al bekend
  • Ja
  • Nee
  • Nee ze hebben geld nodig

0 stemmers

100% als ik nu op intake ga heb ik ADD.

ADD bestaat niet meer
:joy:
Het is een subtype van adhd: overwegend onoplettend beeld.
Dus je bent goed gediagnosticeerd.

16 likes

Ik haat het als mensen zeggen “een typische adhder” het is echt heel erg raar om over een mens te zeggen. Je hebt het zelf helaas @keekie

1 like

Ik snap je reactie niet? Ook nadat je je bericht hebt veranderd?

2 likes

Snap ik ook niet? Waar mijn bericht is verdwenen ook niet. Maar alsnog, keekie, jij hebt add. Het bestaat niet meer, maar je hebt het wel. Absord it

Huh? Opnieuw, ik snap je niet. Ook niet na je aanpassing.

@Jumpsuit je blijft je bericht aanpassen. Je bent niet te volgen. Ik heb geen add, want bestaat niet in de huidige dsm.

8 likes

Wat afgrijselijk.

Het bestaat niet schat. Ook die.nieuwe vormen dat ineens add verdwijnt.

1 like

Wij zitten echt op andere werelden denk ik. Vind je het zo vervelend dat ik de huidige situatie ken? Of omdat ik je uit de waan van add haalde?

4 likes

Wat

100 likes

Idd wat!!

1 like