Stel je persoonlijke vraag #53

Met tientallen mensen activiteiten moeten organiseren is een personeelsuitjes-energie die ik niet vrijwillig toelaat :sob:

13 likes

Hangt ook wel af van de activiteit, weekend weg plannen is dit echt prima, maar voor samen eten is het wel ver weg.

5 likes

Ik merk ook gewoon dat het makkelijker is om iets spontaan te organiseren. Dan zie ik wel wie er komt. Dat ver vooruit plannen is gewoon geen doen.

2 likes

Stel er zit een women only sportschool op 5 minuten lopen van je huis. Ze bieden groepslessen pilates, kickboksen en krachttraining. Je mag onbeperkt lessen volgen daar. Kosten zijn 45 euro per maand.

Ik wil graag beginnen met pilates en t.z.t. krachttraining, is dit dan een goede deal of niet?

• Ja is een goede deal, doen!!
  • Nee ik zou verder zoeken naar een andere sportschool dit is te duur voor wat je krijgt
  • Nuance optie voor mensen die geen idee hebben

0 stemmers

Ja joh, hier kost Pilates zo ongeveer 45 euro per keer.

16 likes

Ik vind dit goedkoop

15 likes

Dit is mega goedkoop waar is dit

6 likes

Jullie zijn vrij unaniem met antwoorden, ik ga zo een proefles boeken!

Ik woon in provincie Zeeland, goedkope pilates dus maar zou er niet voor verhuizen :joy:

9 likes

Ik ging laatst dus kijken wat dat reformer pilates waar je nu door allerlei influencers mee doodgegooid wordt nou eigenlijk kost. Leek mij namelijk best leuk dus ik dacht nou misschien voor 15 euro per keer lijkt het me wel leuk om eens een lesje te volgen en misschien 1x per week of 2 weken te blijven doen als het bevalt.

Een losse les kost 35 euro. De goedkoopste optie is 20 lessen kopen en dan is het 21 euro per keer (6 maanden geldig). Maar je kan ook gewoon een jaarabonnement nemen a 200 euro per maand en dan kan je onbeperkt lesjes volgen. 🫠

6 likes

Ja is het wel helemaal waard en je krijgt best veel individuele aandacht omdat er meestal geen 20 banken in een ruimte staan

1 like

Is het wel echt pilates? In mijn ervaring noemen sportscholen zo’n mat lesje dan pilates maar heeft diegene geen officiĆ«le opleiding gehad.

5 likes

Ik betaal meer voor een keer per week bootcamp in de openbare ruimte.

2 likes

We zien elkaar echt regelmatig, alleen echt helemaal compleet (met inderdaad kinderen) maar een paar keer per jaar. Het werkt prima zo eigenlijk!

Regelmatig wordt er ook nog last minute wat afgesproken met een (groot) deel.

2 likes

Of het is geen reformer pilates maar gewoon op een mat, kan natuurlijk ook.

1 like

Fijn dat dat werkt
Is mijn grootste nachtmerrie met al die kijderen, laat me me rust haha.

Even heel wat anders, voor degene die een spiraal hebben gehad, en die laten hebben uithalen. Na 10 jaar moet ik er toch aan geloven maar ben zo bang het slaat nergens meer op. Heb toch liever echt eerlijke meningen/evaringen:

• Het deed erg pijn
  • Het deed geen pijn
  • Het deed een beetje pijn
  • Ik voelde niks

0 stemmers

2 likes

Eruit stelt echt niks voor. Wel de ellende van de eendenbek, maar dat is alles, van het eruit halen zelf heb ik echt niets gevoeld. Het plaatsen daarentegen vond ik echt niet fijn …

12 likes

Ja, een eendenbek ken ik ook nog niet (bewust). Het is geplaatst toen ik zegmaar een roesje kreeg. Het boeit mij niet dat ik daar dan zo moet liggen, alleen de pijn. Dan lees ik weer online natuurlijk allemaal vreselijk nare verhalen. Ik moet ook voor mn eerste, of nee 1e officiƫle uitstrijkje geloof ik. Ik kan me niet voorstellen hoeveel pijn dat moet doen. Vervolgens lees ik dat het nog pijnlijker is dan een bevalling?! En ja pff, ik denk dat niemand zich erop verheugd, maar hoe erg ik er van in paniek raak is echt wel insane

1 like

Jeetje, wat naar, dat soort verhalen. Naar mijn mening dus echt onterecht. Eendenbek vind ik niet fijn, maar zeker niet pijnlijk. Het doet geen pijn, is alleen gewoon niet echt heel chill. Zeg maar net zoals daar zo moeten liggen gewoon niet echt een hele chille situatie is, maar op zichzelf ook geen pijn doet :slight_smile:

Heb je een fijne huisarts die het gaat doen? Zeker bespreken dat je het spannend en naar vindt en vervelende verhalen hebt gehoord. Ik heb een fijne oudere huisarts die hier ook veel ervaring mee heeft en enerzijds heel geruststellend en rustig handelt, maar tegelijkertijd ook resoluut en kordaat. Helpt enorm. Ik moest van haar hoesten en op dat moment haalde ze de spiraal eruit. Niets van gevoeld.

5 likes

Uithalen deed bij mij ook geen pijn! Plaatsen vond ik wel echt pijnlijk maar uithalen niets van gevoeld

2 likes

Uithalen is echt zo gepiept. Bij dit soort dingen sowieso nooit googlen en online lezen, want je leest alleen de excessen.

1 like