Stel je persoonlijke vraag #53

Eigenlijk is een van beide actief en de ander een lurker.

6 likes

Moeder is actief op Facebook en ik ben met enige regelmaat blij dat ik een andere achternaam heb, haha.

2 likes

Mijn vader heeft geen social media maar dat hoeft ook niet want mijn moeder draagt geregeld al het nieuws van Facebook voor

4 likes

Ik zie mezelf na tig keer de diagnose adhd, nog steeds niet als een "adhd"er. Ik heb het er nooit over met vrienden en familie. Omdat dat jong meisje al gediagnosticeerd werd zag ik hoe enorm veel mensen zich er mee bezig hielden. Om heel eerlijk te zijn, hebben mijn naasten er ook echt geen boodschap aan. Ben wat chaotischer. Tsjah dat is het dan ook, maar je hele identiteit ervan maken vind ik zo ziekelijk. Al die “stoornissen” vind ik echt , ha ik schrik ervan. Gewoon sneu en zielig.

Denk jij dat er niet onvoorstelbaar veel mensen zijn die verkeerd zijn gediagnosticeerd?

• Ja natuurlijk dat is al bekend
  • Ja
  • Nee
  • Nee ze hebben geld nodig

0 stemmers

100% als ik nu op intake ga heb ik ADD.

ADD bestaat niet meer
:joy:
Het is een subtype van adhd: overwegend onoplettend beeld.
Dus je bent goed gediagnosticeerd.

16 likes

Ik haat het als mensen zeggen “een typische adhder” het is echt heel erg raar om over een mens te zeggen. Je hebt het zelf helaas @keekie

1 like

Ik snap je reactie niet? Ook nadat je je bericht hebt veranderd?

2 likes

Snap ik ook niet? Waar mijn bericht is verdwenen ook niet. Maar alsnog, keekie, jij hebt add. Het bestaat niet meer, maar je hebt het wel. Absord it

Huh? Opnieuw, ik snap je niet. Ook niet na je aanpassing.

@Jumpsuit je blijft je bericht aanpassen. Je bent niet te volgen. Ik heb geen add, want bestaat niet in de huidige dsm.

8 likes

Wat afgrijselijk.

Het bestaat niet schat. Ook die.nieuwe vormen dat ineens add verdwijnt.

1 like

Wij zitten echt op andere werelden denk ik. Vind je het zo vervelend dat ik de huidige situatie ken? Of omdat ik je uit de waan van add haalde?

4 likes

Wat

100 likes

Idd wat!!

1 like

Hahaha wat ben je aan het doen :laughing:

8 likes

Ik voelde echt precies niks van een uitstrijkje. Laat je niet bang maken

3 likes

Niks? Ik zat in kleermakerhouding

Jij bent mijn adhd zus sorry

2 likes

Ik vind wel dat je er je identiteit van maakt alleen dan op een oh oepsie hihi manier. Waarvan akte hierboven.

Own it gewoon

45 likes

:confused: :cautious:

2 likes

Iemand popcorn? :popcorn:

9 likes