Heb jij ADHD? (welke soort dan ook)
- Ja, gediagnostiseerd
- Ja, maar niet officieel gediagnostiseerd
- Nee
0 stemmers
Heb jij ADHD? (welke soort dan ook)
0 stemmers
Ik scoorde 9/9 op adhd maar ik vind jou wel écht een typische ADHDer. Ik ben haast rustig en ingetogen naast hoe jij hier overkomt.
Ik dus niet officieel omdat ik het traject niet afgemaakt heb. Ik ben afgehaakt nadat uitslag kreeg van de IQ-test met een score van 78. “Dit is wel een beetje een slecht nieuwsgesprek, hoe voelt dit nu voor jou?”
Oke, iets meer context. De vrouw die de test bij mij afnam had geen idee van de instructies, zocht bij ieder nieuw onderwerp alles op in de map en klooide er ook maar wat in om.
Huh maar is dat ook echt je IQ?
Nee absoluut niet. De gegevens worden 3 jaar bewaard, dus ik ben er nu bijna vanaf haha.
Vroeger als ik ging logeren bij m’n vader en z’n nieuwe partner moest ik op zo een dubbelgevouwen frame en matras, wat uitvouwt tot een eenpersoons bed. Maar met opbergen dus dubbel vouwt.
Had je vroeger ook een opklap bed in de extra kamer ipv een hele kamer als logeerkamer?
0 stemmers
meer pistache
0 stemmers
Mijn vader ging samenwonen met z’n vriendin/vrouw en toen hadden ze helemaal geen kamer meer voor ons en toen was het dus ook klaar met bij papa logeren
Sorry jeugdtrauma unlocked
Ja zo ging het ongeveer bij mij ook. Want dat opklapbed stond dan bij het kind van z’n partner op de kamer. Die had geen zin in haar kamer delen. Dus logeren kwam eigenlijk toch niet goed uit na een paar keer. Hopelijk is je band met je vader enigszins hersteld.
Thuis een normaal bed en bij mijn vader deelde ik een kamer, daar had ik zo’n onderschuifbed
Nou dit haha. Het is en blijft gewoon je leven, incl al het gezeik en de afwas doen en werken, alleen dan in een ander land. En met een beetje pech totaal geen sociaal netwerk waardoor het ook nog eens zwaarder voelt.
Woon nu bijna een jaar in het buitenland en wat ik er wél heel leuk aan vind is dat ik veel tijd met m’n partner kan besteden (gezellig) en de natuur is hier 10 keer indrukwekkender dan de NLse polder. Maar mis ook wel echt m’n vrienden/spontane avondjes/de vanzelfsprekendheid van Nederland en je thuisvoelen
De enige reden dat ik hier over nadenk is het klimaat, mijn man zou zoveel baat hebben bij warmte. Maar de rest van je shit is natuurlijk niet opeens opgelost als je lijf beter functioneert, bovendien hebben we ook nog een puber met autisme die dit echt niet aan kan dus het zal wel bij denken blijven
Pistache is het nieuwe caramel zeezout. Net zoals ceviche de nieuwe carpaccio was en de Esma de nieuwe G&T die nu langzaam ingehaald wordt door de Negroni.
Never forget dat mijn schoonmoeder een mandoline (rasp) voor Sint had gevraagd en dat ze toen een mandoline, een instrument kreeg… schoonmoeder kende alleen de rasp en koper van het cadeau alleen het instrument. De verwarring was heel groot, haha
Hahahaha als ik dit zo lees ben ik bij het danoontje blijven steken geloof ik
Heb je ‘s ochtends wel eens zo’n erge haast dat je de deur achterdeur dichttrekt terwijl de keuken nog een rommel is? En daar dan ‘s avonds mee moet dealen
0 stemmers
Verkoop je wel eens items op Vinted/Marktplaats voor meer geld dan dat je het gekocht hebt omdat je weet dat het populair is?
0 stemmers
De helft van die dingen bevat vrijwel geen pistache en je proeft het bijna niet. Dus ja meer pistache please
Ga niet na elk eetmoment mijn afwas doen hoor, doe ik 's avonds gewoon van de hele dag in één keer.
Heb ook niet in de ochtend een viergangenmenu gekookt en de resten op de muur gesmeerd ofzo.
Ik gooi alles in de vaatwasser want er staat dan ook nog van de avond ervoor en even een doekje over het aanrecht