Mijn werk is op basis van uurtarief (voor klanten), dus op die manier hou ik mijn gewerkte uren bij. Dus ik zie iedere werkdag wat ik aan tijd heb geschreven dat ik rekening wordt gebracht.
Mijn werkgever wil het liefst dat iedereen ook alle overige (niet te declareren) tijd invoert en dan zou je precies kunnen zien hoeveel uur je kwijt bent op een werkdag, maar dat vul ik eigenlijk lang niet altijd nauwkeurig in.
Gekookte glazige aardappel vind ik ook lekker, of van die kleine gekookte (in Polen gegeten maar weet niet of dat typisch Pools is)
Even verder lezen
Speel jij NYT games?
- Ja, dagelijks
- Ja, minstens 1x per week
- Ja, maar minder dan 1x per week
- Nee, maar wel gedaan
- Nee, ook nooit gedaan
0 stemmers
Welke spellen doe of deed je?
- The Crossword
- Spelling Bee
- Wordle
- Connections
- Strands
- Sudoku
- The Mini
- Letterboxd
- Tiles
0 stemmers
Echt mijn favo dagelijkse 10 minuten
Ik krijg weer stress als ik hieraan terugdenk. Het wanhopige zoeken naar extra minuutjes om m’n 8 uur declareerbare tijd te vullen aan het einde van elke dag, een mailtje tikken afronden op 5 minuten en die minuten schrijven, een manager die keer op keer weer riep dat óók naar de wc gaan en drinken pakken schrijfbare tijd is “want dat doe je in loondienst ook”. En vervolgens de gemaakte uren moeten verdedigen tegen de klant, die altijd overal vraagtekens bij zet. Echt niet aan mij besteed.
Ik had dit zelfs in loondienst vreselijk
ik moest ook wel eens uren voor projecten schrijven maar dat ging dan (voor de totaliteit) over zulke enorme bedragen dat er niet naar een uur meer of minder van Kauai werd gekeken. Maar dat met de stofkam door alle uren en vragen waarom ik 7:45 ipv 8 uur had gefactureerd bv is echt janken. Never again.
Lijkt mij echt ZO’N hell haha. Ik zou waarschijnlijk de meeste tijd kwijt zijn aan het creatief boekhouden van m’n uren
Ben jij opgegroeid met dit voor op brood? (ander merk mag ook)
- Ja
- Nee
0 stemmers
En noem je dit boter?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En eet jij dit nu (nog)?
- Ja dagelijks
- Ja af en toe
- Nee ik eet alleen echte boter
- Nee eet sowieso geen boter of iets wat er op lijkt
0 stemmers
Ik heb echt heel lang gedacht dat ik geen boter lust. Tot ik ontdekte dat de zooi die mijn ouders boter noemden helemaal geen boter is.
ik vond dit altijd zooo vies als kind en m’n moeder deed echt alsof het het meest gezonde ding op aarde was dus het MOEST overal op. dan maakte ze brood voor me om mee naar school te nemen, en daar zat dan nutella op en deze ‘boter’. en dan zat er zo’n gaatje in die boterham soms en daar kwam dan zo’n druppel uit van nutella gemixt met die margarine en ik vond dat echt het walgelijkste ooit, kon daar echt van kokhalzen haha
Ja het was zo goed voor je hart
Wij hadden het nooit thuis dus ik vond het bij anderen juist tatta haute cuisine
Elke dag verplicht 1 glas melk want goed voor de botten
Ik ben mijn 36 dagen streak van the Wordle kwijt, ben er nog altijd boos om.
Ja hoe is margarine aka een samenstelling van tig soorten OLIE en enummers goed voor je hart en nog erger: waarom geloofden mensen dit?
Echt hele knappe marketing dat ze erin geslaagd zijn om margarine de hele productnaam over te laten nemen in het Nederlands. Misschien heb ik het mis, maar ik ken geen andere taal waar ze een nieuw woord voor boter (roomboter) hebben bedacht. Ik weet eigenlijk niet of dit ook in België zo is?
Engels
Edit; oh wow en blijkbaar ongeveer elke andere taal als ik op Wikipedia kijk hahahaha
Vast niet, want belgen hebben wel smaak.
Ik ‘geloof’ dit nog steeds We hadden dit vroeger altijd en nog steeds als we margerine nodig hebben denk ik oja dit was goed voor je hersenen
Ja wij hadden schoolmelk hadden jullie dat ook? Vond dat wel echt leuk altijd
En zielig voor de kinderen die geen schoolmelk kregen haha