Stel je persoonlijke vraag #53

Als jij in een bruidswinkel zou werken en een man zou langskomen voor een jurk voor zijn AI vriendin die een avatar op telefoon is, wat zou jij doen?

• Ik zou dit niet kunnen
  • Ik zou mn best doen maar het zou opvallen dat ik het niet serieus neem
  • Ik vind dit oprecht lief en zou graag helpen
  • Ik zou mn best doen en de man zou niet merken dat ik het raar vind

0 stemmers

2 likes

Doen ze überhaupt nog kinderfeestjes daar?

1 like

Hangt ervan of hij wat koopt en of ik een hoge commissie krijg op de jurk. Zo ja op allebei, ā€˜deze blush kleur accentueert haar ogen’.

11 likes

NEEEEEEEEEE vreselijk die man. Ik zou hem echt uitlachen of een gemene opmerking maken

Dit kan ik echt niet :pleading_face::pleading_face:

6 likes

Ik zou alles weg kunnen doen want geen sentiment maar ik bewaar ze omdat ik dan weet uit welk jaar die kinderen komen

3 likes

Ik hou idd van m’n 2D mannen, maar ik ga niet met ze naar Oger om aan een verkoper te vragen of zij voor hun een maatpak wil maken
En het is de Darkside Crushes. Groot verschil :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

https://www.nu.nl/binnenland/6345844/man-met-steekwapen-overmeesterd-in-tweede-kamergebouw.html

Was jij dit?

• Nee was druk maar had gekund
  • Nee niet mijn ding
  • Yes

0 stemmers

2 likes

Huh echt? Waarom niet? Ik gooi die ook altijd, zonder enige moeite, weg. Ik dacht eigenlijk dat iedereen dat deed.

9 likes

Omdat ik geboortekaartjes krijgen gewoon heel erg leuk en bijzonder vind 🫶 ik heb ook alle kaartjes bewaard die we kregen na de geboorte.

5 likes

ā€œsteekwapenā€, is gewoon een mes :sob:

1 like

Hoe bedoel je?

1 like

bedoel er niet veel mee maar vind t qua taal komisch dat er eerst in het artikel meerdere keren steekwapen staat en dan opeens ā€œde man is met een mes gezienā€

ā€œman met mes tweede kamer binnengedrongenā€ klinkt ook wel minder spannend

1 like

Overal waar ik kom gebeurt s avonds iets weirds
Laats Drents musee, nu hiero
#howtomakethisaboutme

6 likes

Zeg jij weleens sorry alleen om de lieve vrede te bewaren, terwijl je eigenlijk niet vindt dat je fout zat?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Het leven is geen constante strijd wat mij betreft dus een sorry is niet zo moeilijk als dat de dag redt

5 likes

Nee ik zeg wel dan van sorry ik had dat anders moeten brengen ofzo maar niet sorry voor het ding zelf als ik niet vind dat ik fout zat. Vind dat ook wel gewoon belangrijk eigenlijk om op een gezonde manier achter iets te blijven staan. Agree to disagree is ook prima toch.

40 likes

NIet dat ik er met plezier naar kijk, maar ik heb er ook geen moeite mee. Zie het vaak genoeg in mijn metrostation, vind het dan vooral sneu voor die mensen dat ze dit nodig hebben om hun shit te ontvluchten en woedend over de politiek die er niks aan doet om deze mensen te helpen (behalve af en toe een lading van die machtsgeile agentjes sturen om het station extreem agressief leeg te vegen - dan gaan ze een paar weken naar een ander station en daarna komen ze ook gewoon weer terug, dus het heeft ook echt nul zin).

1 like

Op een schaal van 1 tot 10, hoe pijnlijk ervaar jij je menstruatie?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Lichamelijk pijnlijk mwah, mentaal hinderlijk een 9.

24 likes