Oh nee ik ga echt slecht op mensen die heftige shit gebruiken, vind dat echt vies op een of andere manier.
Ik werkte toevallig laatst op een afdeling waar mensen mochten gebruiken en wij zorgen voor een veilige en schone omgeving dus bv schone naalden uitdelen, folietjes etc. Kan ook wel heftig zijn om mensen zo zwaar onder invloed te zien.
En ik liep 1 keer door die gebruikersruimte en ik sliep die nacht pas om 3 uur geen idee of het placebo effect was.
Ik vind kaartjes versturen heel leuk, maar ontvangen ongemakkelijk want na enkele weken denk ik, oke nu heb ik er lang genoeg naar gekeken, maar dan?!?!
Weggooien voelt heel ondankbaar, maar aan de andere kant, de kaarten die ik wel heb bewaard heb ik werkelijk nog nooit weer eens bekekenâŠ
ik gooi zelfs geboortekaartjes weg ooooohh
Ja ik vind dat zo ranzig, zie nu op tv toevallig ook meiden van de keileweg en die vind ik ook allemaal zo smerig met van die korsten etc.
Behalve Wendy dan, die is de enige die niet smerig is.
Ik heb bij junkies wel moeite met het uitzichtloze bestaan en dat die drugs ze helemaal naar de klote helpen. En ook het trieste dat dit bestaat in onze maatschappij. Daar kan ik wel echt droevig van worden.
Maar de daadwerkelijke handeling doet me niet veel.
Ik kreeg een keer op het werk een kaart onder mân neus geschoven, hij stond al helemaal vol met krabbels van collegaâs en ik wil dan natuurlijk wel iets unieks schrijven maar als iemand er dan bij blijft wachten is het net alsof ik een analfabeet ben
Hahaha ik heb dit altijd bij voorstelrondjes
Complete identiteitscrisis want wie ben ik en wat doe ik met mijn leven
Heb jij vroeger je kinderfeestje bij McDonaldâs gevierd?
- Ja
- Nee maar wilde ik wel
- Nee wilde ik niet
0 stemmers
Echt vroeger mocht je ook in de keuken nog helpen volgens mij, denk niet dat dat tegenwoordig nog mag helaas
Ik ben daar voor t eerst op mân 10e geweest omdat mn vader alles wat Amerikaans was een slechte invloed vond. Inmiddels weet ik dat ie zân jaren vooruit was maar toen vond ik het stom.
Als jij in een bruidswinkel zou werken en een man zou langskomen voor een jurk voor zijn AI vriendin die een avatar op telefoon is, wat zou jij doen?
- Ik zou dit niet kunnen
- Ik zou mn best doen maar het zou opvallen dat ik het niet serieus neem
- Ik vind dit oprecht lief en zou graag helpen
- Ik zou mn best doen en de man zou niet merken dat ik het raar vind
0 stemmers
Doen ze ĂŒberhaupt nog kinderfeestjes daar?
Hangt ervan of hij wat koopt en of ik een hoge commissie krijg op de jurk. Zo ja op allebei, âdeze blush kleur accentueert haar ogenâ.
NEEEEEEEEEE vreselijk die man. Ik zou hem echt uitlachen of een gemene opmerking maken
Dit kan ik echt niet
Ik zou alles weg kunnen doen want geen sentiment maar ik bewaar ze omdat ik dan weet uit welk jaar die kinderen komen
Ik hou idd van mân 2D mannen, maar ik ga niet met ze naar Oger om aan een verkoper te vragen of zij voor hun een maatpak wil maken
En het is de Darkside Crushes. Groot verschil
https://www.nu.nl/binnenland/6345844/man-met-steekwapen-overmeesterd-in-tweede-kamergebouw.html
Was jij dit?
- Nee was druk maar had gekund
- Nee niet mijn ding
- Yes
0 stemmers
Huh echt? Waarom niet? Ik gooi die ook altijd, zonder enige moeite, weg. Ik dacht eigenlijk dat iedereen dat deed.