Ja maar die 1500 euro zal wel met je inleg zijn lijkt me. In 2 jaar zal het eerder max 80 euro zijn met z’n 2 denk ik.
Niks mis mee verder trouwens, wie weet vink ik het nog een x aan maar nu nog geen behoefte aan.
Ja maar die 1500 euro zal wel met je inleg zijn lijkt me. In 2 jaar zal het eerder max 80 euro zijn met z’n 2 denk ik.
Niks mis mee verder trouwens, wie weet vink ik het nog een x aan maar nu nog geen behoefte aan.
Maar bij Plus is de rente wel 50% dat is de moeite wel waard
Klopt het is iets van 40 euro per jaar.
Weet je hoe duur die boodschappen daar zijn
De kleuren van de jumbo zijn ook zo afstotelijk bleh
Haha echt! Ik vind het zo’n onsymphatieke winkel maar kon de vinger er niet precies op leggen waar dat nou aan ligt. Maar de kleur is zeker één van de redenen ja.
voornamen die verkleinwoorden zijn van mannennamen (guusje etc)
0 stemmers
Guusje → ![]()
Dirkje, Geertje, Pieteke → nmsvpe
Vaak zijn de verkleinde mannen namen dan dus de vrouwen variant toch?
Guusje, Daantje, Bobbie, Thijsje
Herken je je momenteel in één van de volgende situaties?
0 stemmers
Wow kapotveel tekst, ik ging even los met opties bedenken ![]()
0 stemmers
Mensen die dating apps gebruiken binnen een relatie om “te kijken” is echt crazy
True, maar uit eigen ervaring weet ik dat het echt teveel gebeurt…
Een half jaar geleden heb ik op een datingapp een week lang contact gehad met een man die blijkbaar verloofd was. Kwam pas naar boven toen ik vroeg om ergens koffie te drinken, maar dat werd dus “lastig plannen” voor hem.
Je zou dus maar met zo’n tragisch figuur gaan trouwen ![]()
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er dan niemand is die hem kent en dat even aan zijn aanstaande verteld. Ervan uitgaande dat je niet iemand liked met foto’s waarop zijn gezicht niet te zien is.
Hij was echt verbazingwekkend open. Ook nummers uitgewisseld, gebeld. Ik denk dan een soort gevoel van onaantastbaarheid ofzo? Of gewoon enorm naïef/dom.
Mijn eerste vraag was ook of het een open relatie was dan (niet mijn ding om me dan in te mengen, maar kon me bijna niet voorstellen dat je monogaam pretendeert te zijn en dan zo out in the open op apps zit). Was niet het geval
Wie hebben het lelijkste accent in het Engels?
0 stemmers
Sorry even geen native speakers en nee geen Nederlanders!!!
Ik heb dit besproken met 3 nationaliteiten en we waren unaniem eens dat het Duitsers moet zijn.
Huh neee love dit accent juist!
Gewoon racisme
Als je 's ochtends wakker wordt, moet je dan plassen?
0 stemmers