Stel je persoonlijke vraag #53

Laat mij als mod ipv admin dan ook even meebelissen want ik zie echt soms dingen daar voorbij komen :clown_face:

7 likes

Ja een beetje hetzelfde als een jehova getuige aan je deur die je probeert over te halen om dat boekje aan te nemen

1 like

Ik vind opzich van wel, maar niet van die sadde types die zich heel erg richten op wat de norm is, maar dat geldt ook voor genoeg singles in die topics.

Word soms een beetje depressief van mensen die niet beseffen dat je gewoon kan doen wat je wil en dat het niet boeit wat ā€˜de maatschappij’ daarvan vindt. Stel je bent 3 hele decennia oud en je durft dat niet???!

12 likes

Kan jij goed dingen uitleggen?

• Nee
  • Meestal niet
  • Ja, maar alleen aan mensen op mijn niveau
  • Ja, ook aan mensen die slimmer zijn dan ik
  • Ja, ook aan mensen die dommer zijn dan ik
  • Ja, aan mensen van allerlei niveaus

0 stemmers

Kan je dat zonder de persoon aan wie je iets uitlegt te infantiliseren of neerbuigend te doen?

• Nee kan überhaupt niet uitleggen
  • Nee ik praat vaak omlaag naar mensen als ik uitleg
  • Ja ik kan mensen iets uitleggen zonder dat te doen
  • Sterker nog ik kan mensen iets uitleggen op een manier dat ze zelf ook nog eens denken dat ze slimmer zijn dan ze daadwerkelijk zijn

0 stemmers

2 likes

Ik weet dit eigenlijk niet van mezelf?

4 likes

Ik vind dat je het hier op het forum wel echt goed kan!

Context was trouwens dat ik net las dat je pas echt iets begrijpt als je het simpel kan uitleggen op allerlei niveaus (volgens mij was het Einstein die het zei haha) waarbij je degene die je iets uitlegt tegelijkertijd goed/slim laat voelen over zichzelf en toen dacht ik oh dan heb ik nog nooit iets echt begrepen want ik kan dat niet.

3 likes

Ik ben echt een chaoot. Ik heb het verhaal altijd wel goed in mijn hoofd, maar wanneer ik het dan moet vertellen is er een grote kans dat alles door elkaar heen gaat en dat ik dingen vergeet die wel belangrijk zijn. En ik hoor mezelf dan ook af en toe praten en dan denk ik wtf wat ben je aan het uitkramen nu, doe rustig.

13 likes

image

@Bergson be like… wacht, heb ik verteld waar de nooduitgang is?

15 likes

Ik heb lesgegeven op allerlei scholen op zo’n beetje alle niveaus inclusief NT2 en 1 op 1 had ik echt in de vingers
Maar ja er zijn nooit klassen met maar 1 leerling dus dat maakte me echt ongeschikt voor het vak want orde houden kon ik niet

2 likes

Haha ik had net ineens even crisis en dacht; wacht straks begrijpt niemand in mijn werk al die tijd wat ik bedoelšŸ˜‚

2 likes

Gaat dit goedkomen?

• Alle lichten staan op groen
  • Ja vast wel
  • Mogelijk
  • Nee, bij z’n eerste kans heeft ie alweer iemand aangerand en dat zal hij blijven doen

0 stemmers

4 likes

Ruim 40 jaar tbs en alsnog de fout in gaan. Dan komt het nooit meer goed.

9 likes

Vraag me af of de lichten echt op groen staan, of dat dit een gewoon een domme manier van bezuinigen is

4 likes

Nouja je moet iemand misschien ook perspectief bieden? Ik heb geen idee. Zag alleen die aanranding, en het gaf me persoonlijk :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post:
Maargoed, misschien is hier iemand die het beter begrijpt en er daadwerkelijk kennis over heeft?

2 likes

Waarom is dit beter?

1 like

Omdat het lekkerder is.

23 likes

Mag ik?
@Jumpsuit ik ga weer helemaal stuk om jouw poll die je daarna maakte :joy:

2 likes

Ik dacht laatst in de verte, op een gebouw, een zoeklamp van de politie te zien, was het gewoon iemand op een fatbike.

6 likes

taro

• heel lekker
  • prima
  • medium
  • goor
  • nooit gegeten

0 stemmers

3 likes

Telt Taro Bubble Tea? Heerlijk :heart_eyes:

7 likes