Ik vind fatbikes ook kut.
Afgelopen weekend werd mijn kind van 2 op een haar na van der sokken gereden in een winkelstraat door een pokdalige puber op zo’n klote fiets.
Ik vind fatbikes ook kut.
Afgelopen weekend werd mijn kind van 2 op een haar na van der sokken gereden in een winkelstraat door een pokdalige puber op zo’n klote fiets.
Ja sorry ik vind ze naast aso en irritant echt gênant. Nee je kunt niet aan de buitenkant zien of iemand er fysiek een nodig heeft maar er is in steden een heel typische gebruiker en ik vind dat echt rukkers.
Hey, ook niet witte ambtenaren onder de 40!
Vast, maar ik zie vooral van die mannen die je ook weleens met hun sketchers en windjack in de trein voorbij ziet komen.
Mijn vriend heeft dus een enorme mening dat ik alleen al over nadenk om een elektrische fiets aan te schaffen. Waar ik zoiets heb van waar maak jij je druk om. (ik doe ook wel mijn ding als ik het wil, no worries)
Lol Jezus dan fietst hij toch eens niet zo hard als hij kan als jullie samen fietsen
Edit; o je hebt het weggehaald
Heb jij een slowcooker?
0 stemmers
Is het aan te raden?
0 stemmers
Het werkt goed en het is lekker. Maar dat vooruit denken en plannen… op tijd boodschappen doen en alles snijden en iets uit de vriezer halen dus nog eerder. Als je normaal gesproken alles last minute koopt en snel kookt omdat je erg honger hebt is het echt wennen.
Vind jij dat mensen met een relatie iets mogen zeggen in het “het leed dat single zijn heet” topic?
0 stemmers
De meesten van ons waren ooit single ook en wie weet wat je toen meegemaakt hebt toch
In een ideale wereld wel maar echt veel van die mensen posten van die zeikdingen waar je PRECIES NIKS AAN HEBT, en bijdraagt aan het single leed.
Ik vind dit vooral van de moeders die meeposten in het “bewust-kinderloos” topic, maar lijkt me vooral niet leuk om te lezen, zit je dan met je kind te lezen over vrouwen die blij zijn dat ze geen kind hebben
Vind ook dat je daar in de basis niks te zoeken hebt als je kinderen wilt, maar dit kan toch naast elkaar bestaan? Ik wil een kind en ken meerdere vrouwen die heel bewust geen kinderen hebben en die mogen prima in mijn bijzijn heel blij zijn dat ze ze niet hebben?
Wat @chasingrainbows zegt, je moet inderdaad wel plannen, maar daar hou ik van.
Ik ben fan van slowcookers, want ik heb er al veel geld mee bespaard. Als ik druk ben of ziek, kan ik alsnog een goede maaltijd op tafel zetten ipv afhalen. Ik kan er eenvoudig mee een flinke hoeveelheid pastasaus mee maken en die vervolgens invriezen en later van profiteren.
En bepaalde gerechten vind ik lekkerder uit de slowcooker omdat de ingrediënten langer de tijd krijgen om in elkaar te trekken en op smaak te komen. Oh èn het is energiezuinig!
Oh maar dat vind ik heel wat anders, vooral als je elkaar kent. Snap gewoon niet dat je behoefte hebt om dat topic te lezen, laat staan meeposten. Word daar heel ongemakkelijk van
Haha ja ik dacht wat is dit nou weer voor dagboekpost van mij.
Ja hij probeert er oprecht aan te denken, maar gaat telkens weer nét wat voor me uit fietsen en dat is niet goed voor onze gemoedstoestand.
Ja en uiteindelijk is het 9 van de 10 keer; ja ik wilde ook nooit maar nu ben ik toch wel blij!
Oké, no care.
Andersom mogen zij ook wat zeggen in het relatietopic. Je hoeft er alleen niet naar te luisteren uiteraard.
Mag je het baktopic wel lezen als je niet kunt bakken?
Ik vind de posts van met name @FrauHelga de hoop en rust geven die ik nodig heb in deze tijd
Nee, je moet eerst minimaal twee foto’s van baksels aan ons voorleggen voordat je toegang krijgt tot dat topic.