Stel je persoonlijke vraag #53

Wie hebben het lelijkste accent in het Engels?

• Duitsers :pray:
  • Russen
  • Indiërs
  • Italianen
  • Fransen
  • Spanjaarden
  • Portugezen

0 stemmers

Sorry even geen native speakers en nee geen Nederlanders!!!

Ik heb dit besproken met 3 nationaliteiten en we waren unaniem eens dat het Duitsers moet zijn.

3 likes

Huh neee love dit accent juist!

10 likes

Gewoon racisme

9 likes

Als je 's ochtends wakker wordt, moet je dan plassen?

• Ja altijd
  • Vaak
  • Gemiddeld
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

1 like

En poepen?

• Ja altijd
  • Vaak
  • Soms
  • Gemiddeld
  • Nooit

0 stemmers

5 likes

Als je ‘s ochtends niet plast, drink je dan wel genoeg?

4 likes

Ik oook! Echt heeerlijk om naar te luisteren!
Die melodie en die rrollende rrr!

1 like

Helemaal niks van dit alles en vind het heerlijk (ben single)

Decenter men! (Als je op mannen valt)

10 likes

israeliers ook, niet omdat ik heel dat land haat, het accent is echt los daarvan kut. die lelijke ‘r’ in hun keel

7 likes

Ik vind een Duits accent echt sexy, maar dat is denk ik impopulair haha. Maar laten we eerlijk zijn, het lelijkste Engelse accent is te vinden in bepaalde regio’s van Engeland zelf.

16 likes

Hoe kon ik dat vergeten

4 likes

Australisch vind ik echt het lelijkste en onaantrekkelijkste accent ooit :sob:

9 likes

hahaha

2 likes

Hahaha kut, sorry brakke zondag en zonder bril forummen is een slecht idee.

Je vriendinnen hebben het fout trouwens.

1 like

Wat zou jij pp uitgeven voor een week vakantie naar de zon in mei/juni in een hotel. All in (mag dus all inclusive zijn maar kan ook logies ontbijt en dan dus meerekenen wat je daarnaast verwacht uit te geven aan eten en drinken). Als je nooit zo’n soort vakantie zou boeken dan stem je niet.

Edit: beetje laat maar voor de zekerheid: ik bedoel dus een pakketreis incl. vlucht

• 500 euro
  • 750 euro
  • 1000 euro
  • 1250 euro
  • 1500 euro
  • 1750 euro
  • 2000 euro
  • 2250 euro of meer

0 stemmers

Ik heb echt geen idee wat dat tegenwoordig kost, laatste keer was 15jr geleden. Maar als ik mensen 1500€ zie stemmen, is dat realistisch?! Buiten het hoogseizoen zelfs
Dan ben je dus als stel bijv 3000€ kwijt voor een weekje :grimacing:? Is het vliegen zo duur geworden? Of alles gewoon?

4 likes

Ik zie weinig hotels meer voor minder dan € 100 per nacht, en dan zit er vaak niet eens ontbijt bij. Na de coronatijd is het echt merkbaar duurder geworden. (Wij boeken wel altijd losse hotels, misschien is het goedkoper als je een reis boekt waarbij vervoer en verblijf zijn inbegrepen.)

6 likes

Ja jammer genoeg zijn dat normale prijzen, en een week Center Parcs is nog duurder aangezien je dan los moet eten en drinken

1 like

Nou de poll is dus eigenlijk ook omdat ik de prijzen voor een beetje een mooi hotel echt heel hoog vind in vergelijking met een paar jaar geleden. Ik bedoelde trouwens wel all in met vlucht ook, bedenk me nu dat dat misschien niet duidelijk was.

Dus bijv. halfpension naar Griekenland een weekje zie ik makkelijk voor 1250 euro voorbij komen. Zag bij een influencer een leuk hotel in Zuid-Spanje. 1400 euro voor vlucht + hotel met ontbijt…

Heb jij de afgelopen 5 jaar onder een steen gewoond?

13 likes