Stel je persoonlijke vraag #53

Hahaha ik heb dit altijd bij voorstelrondjes

7 likes

Complete identiteitscrisis want wie ben ik en wat doe ik met mijn leven

10 likes

Heb jij vroeger je kinderfeestje bij McDonald’s gevierd?

• Ja
  • Nee maar wilde ik wel
  • Nee wilde ik niet

0 stemmers

2 likes

Echt vroeger mocht je ook in de keuken nog helpen volgens mij, denk niet dat dat tegenwoordig nog mag helaas

4 likes

Ik ben daar voor t eerst op m’n 10e geweest omdat mn vader alles wat Amerikaans was een slechte invloed vond. Inmiddels weet ik dat ie z’n jaren vooruit was maar toen vond ik het stom.

14 likes

Als jij in een bruidswinkel zou werken en een man zou langskomen voor een jurk voor zijn AI vriendin die een avatar op telefoon is, wat zou jij doen?

• Ik zou dit niet kunnen
  • Ik zou mn best doen maar het zou opvallen dat ik het niet serieus neem
  • Ik vind dit oprecht lief en zou graag helpen
  • Ik zou mn best doen en de man zou niet merken dat ik het raar vind

0 stemmers

2 likes

Doen ze ĂŒberhaupt nog kinderfeestjes daar?

1 like

Hangt ervan of hij wat koopt en of ik een hoge commissie krijg op de jurk. Zo ja op allebei, ‘deze blush kleur accentueert haar ogen’.

11 likes

NEEEEEEEEEE vreselijk die man. Ik zou hem echt uitlachen of een gemene opmerking maken

Dit kan ik echt niet :pleading_face::pleading_face:

6 likes

Ik zou alles weg kunnen doen want geen sentiment maar ik bewaar ze omdat ik dan weet uit welk jaar die kinderen komen

3 likes

Ik hou idd van m’n 2D mannen, maar ik ga niet met ze naar Oger om aan een verkoper te vragen of zij voor hun een maatpak wil maken
En het is de Darkside Crushes. Groot verschil :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

https://www.nu.nl/binnenland/6345844/man-met-steekwapen-overmeesterd-in-tweede-kamergebouw.html

Was jij dit?

• Nee was druk maar had gekund
  • Nee niet mijn ding
  • Yes

0 stemmers

2 likes

Huh echt? Waarom niet? Ik gooi die ook altijd, zonder enige moeite, weg. Ik dacht eigenlijk dat iedereen dat deed.

9 likes

Omdat ik geboortekaartjes krijgen gewoon heel erg leuk en bijzonder vind đŸ«¶ ik heb ook alle kaartjes bewaard die we kregen na de geboorte.

5 likes

“steekwapen”, is gewoon een mes :sob:

1 like

Hoe bedoel je?

1 like

bedoel er niet veel mee maar vind t qua taal komisch dat er eerst in het artikel meerdere keren steekwapen staat en dan opeens “de man is met een mes gezien”

“man met mes tweede kamer binnengedrongen” klinkt ook wel minder spannend

1 like

Overal waar ik kom gebeurt s avonds iets weirds
Laats Drents musee, nu hiero
#howtomakethisaboutme

6 likes

Zeg jij weleens sorry alleen om de lieve vrede te bewaren, terwijl je eigenlijk niet vindt dat je fout zat?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like