Vind het totaal belachelijk dat het “nodig” zou zijn maar heb op dit forum in de jaren wel verhalen gelezen van vreemden die in de supermarkt hun kind aanraakten dus dan zou ik het wel begrijpen eigenlijk
Ik zit nu in de trein en heb net een vrouw moeten zeggen dat ze mijn slapende kind van 1,5 niet mag aanraken.
Een vriendin van me had net een baby gekregen en stond ergens in de rij. Kwam er een oude man (opa leeftijd) aan en stopte zo z’n vinger in de mond van die baby en die baby begon er instinctief op te zuigen zoals baby’s dat doen.
Walgelijk. Mijn vriendin was zo in shock dat ze niks zei en later in tranen met haar kind naar huis is gelopen.
De enige mensen die dat zomaar probeerden waren verslaafde en/of verwarde mensen. Daar gaat een button echt niet tegen helpen.
Holy shit, ik zou echt slaan
Er groeit geen haar op mn kuiten, en het is er ook nooit gaan groeien. Maar wat boeit een fysio dat nou!
Ik maakte me zorgen om mn beetje okselhaar en ik kon toen het nog gebroken/herstellende bij was bij mn schouderblad niet goed scheren. Ik zei zelfs sorry wtf.
Daardoor ben ik echt wel gaan denken, waarom maken we ons zo druk om lichamelijke haargroei.
Doe jij in de zomer extra je best om je benen glad te houden?
- Ja dat doe ik wel
- Nee doe ik niet
- Nvt
0 stemmers
Ik scheer meestal wel de haren op mijn enkels, want dat zijn van die dikke zwarte haren, maar meer niet
Ja ik scheer mn scheerbenen wel maar dat is heel raar verdeeld en ja echt niet dichtbegroeid, alles behalve. Ik vergeet mn enkels idd, dan zit daar ineens een lange haar heel random.
Bron?
Iemand die verslaafd en/of verward is, is echt niet zo bezig met kinderen.
Oude opa’s en oma’s wel vaker.
Vraag je nou een bron voor iets wat ze heeft meegemaakt ![]()
Als iemand in een social media handle 88 heeft staan dan denk jij
- Oké random nummer
- Vast geboortejaar
- Ik spot een nazi
- Hoezo zou dat iets moeten betekenen?
0 stemmers
Ik ken dit niet ![]()
Dacht eerst altijd geboortejaar. Is het meestal ook. Maar door dat redditplaatje twijfel ik nu wel eens bij sommige mensen.
8e letter van het alfabet is?
En twee keer die letter achter elkaar staat voor?
Komop je kan het
zelfde bij 14 en gecombineerd weet ik het al helemaal zeker
Hahahahaha
Ik spot altijd en overal nazis maar als een 1988 girlie is bij mensen van grofweg mijn leeftijd geboortejaar wel eerst
Op sociale media denk ik aan geboortejaar (volgde in de livejournaltijd ook allemaal mensen uit 88,), maar tattoos vind ik altijd dubieus
serena heette betty_88 toch?
the plot thickens
Hahah ik dacht ook gelijk aan betty ![]()