Mensen die dating apps gebruiken binnen een relatie om “te kijken” is echt crazy
True, maar uit eigen ervaring weet ik dat het echt teveel gebeurt…
Een half jaar geleden heb ik op een datingapp een week lang contact gehad met een man die blijkbaar verloofd was. Kwam pas naar boven toen ik vroeg om ergens koffie te drinken, maar dat werd dus “lastig plannen” voor hem.
Je zou dus maar met zo’n tragisch figuur gaan trouwen
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er dan niemand is die hem kent en dat even aan zijn aanstaande verteld. Ervan uitgaande dat je niet iemand liked met foto’s waarop zijn gezicht niet te zien is.
Hij was echt verbazingwekkend open. Ook nummers uitgewisseld, gebeld. Ik denk dan een soort gevoel van onaantastbaarheid ofzo? Of gewoon enorm naïef/dom.
Mijn eerste vraag was ook of het een open relatie was dan (niet mijn ding om me dan in te mengen, maar kon me bijna niet voorstellen dat je monogaam pretendeert te zijn en dan zo out in the open op apps zit). Was niet het geval
Wie hebben het lelijkste accent in het Engels?
- Duitsers
- Russen
- Indiërs
- Italianen
- Fransen
- Spanjaarden
- Portugezen
0 stemmers
Sorry even geen native speakers en nee geen Nederlanders!!!
Ik heb dit besproken met 3 nationaliteiten en we waren unaniem eens dat het Duitsers moet zijn.
Huh neee love dit accent juist!
Gewoon racisme
Als je 's ochtends wakker wordt, moet je dan plassen?
- Ja altijd
- Vaak
- Gemiddeld
- Soms
- Nooit
0 stemmers
En poepen?
- Ja altijd
- Vaak
- Soms
- Gemiddeld
- Nooit
0 stemmers
Als je ‘s ochtends niet plast, drink je dan wel genoeg?
Ik oook! Echt heeerlijk om naar te luisteren!
Die melodie en die rrollende rrr!
Helemaal niks van dit alles en vind het heerlijk (ben single)
Decenter men! (Als je op mannen valt)
israeliers ook, niet omdat ik heel dat land haat, het accent is echt los daarvan kut. die lelijke ‘r’ in hun keel
Ik vind een Duits accent echt sexy, maar dat is denk ik impopulair haha. Maar laten we eerlijk zijn, het lelijkste Engelse accent is te vinden in bepaalde regio’s van Engeland zelf.
Hoe kon ik dat vergeten
Australisch vind ik echt het lelijkste en onaantrekkelijkste accent ooit
hahaha
Hahaha kut, sorry brakke zondag en zonder bril forummen is een slecht idee.
Je vriendinnen hebben het fout trouwens.
Wat zou jij pp uitgeven voor een week vakantie naar de zon in mei/juni in een hotel. All in (mag dus all inclusive zijn maar kan ook logies ontbijt en dan dus meerekenen wat je daarnaast verwacht uit te geven aan eten en drinken). Als je nooit zo’n soort vakantie zou boeken dan stem je niet.
Edit: beetje laat maar voor de zekerheid: ik bedoel dus een pakketreis incl. vlucht
- 500 euro
- 750 euro
- 1000 euro
- 1250 euro
- 1500 euro
- 1750 euro
- 2000 euro
- 2250 euro of meer
0 stemmers