Stel je persoonlijke vraag #53

Het leven is geen constante strijd wat mij betreft dus een sorry is niet zo moeilijk als dat de dag redt

5 likes

Nee ik zeg wel dan van sorry ik had dat anders moeten brengen ofzo maar niet sorry voor het ding zelf als ik niet vind dat ik fout zat. Vind dat ook wel gewoon belangrijk eigenlijk om op een gezonde manier achter iets te blijven staan. Agree to disagree is ook prima toch.

40 likes

NIet dat ik er met plezier naar kijk, maar ik heb er ook geen moeite mee. Zie het vaak genoeg in mijn metrostation, vind het dan vooral sneu voor die mensen dat ze dit nodig hebben om hun shit te ontvluchten en woedend over de politiek die er niks aan doet om deze mensen te helpen (behalve af en toe een lading van die machtsgeile agentjes sturen om het station extreem agressief leeg te vegen - dan gaan ze een paar weken naar een ander station en daarna komen ze ook gewoon weer terug, dus het heeft ook echt nul zin).

1 like

Op een schaal van 1 tot 10, hoe pijnlijk ervaar jij je menstruatie?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Lichamelijk pijnlijk mwah, mentaal hinderlijk een 9.

24 likes

Het was een hel van twee weken elke vier weken daarom is uiteindelijk alles verwijderd toen ik begin 30 was, ik heb het niet gemist sindsdien

6 likes

Jaloers
Ik heb 9 gestemd, dat is misschien overdreven maar ik kan echt op een haar na huilen van de pijn (niet door mentale toestand) en dat ken ik alleen verder van na een grote operatie. Bij nader inzien een 8 ;p maar met mentaal ongemak en due hele rompslomp van doorlekken etc erbij zo een 9 (als het geen 10 is)
Met naproxen en paracetamol is het te doen, áls ik de spiegel goed in de gaten houd dus goed op schema het inneem.

2 likes

Lichamelijk echt wel even behoorlijk pijnlijk, maar dat is wel altijd van korte duur en sowieso: lang leve pijnstillers :partying_face: :dancing_women: :tada:

Verandert per maand. Deze maand nergens last van gehad en de maand daarvoor kon ik een dag lang niks doen van de pijn

1 like

Ik heb een bevalling meegemaakt en ik moet zeggen dat het verdomd veel op elkaar lijkt.

4 likes

Heb jij vandaag iets geleerd dat je nog niet wist?

• Nee
  • Ja maar ga het weer vergeten
  • Ja en ga het onthouden denk ik

0 stemmers

Heb je vandaag iemand laten lachen?

• Nee
  • Ja bedoeld
  • Ja onbedoeld

0 stemmers

En laten huilen? Positief is van geluk, negatief van verdriet of afschuw etc

• Nee
  • Ja onbedoeld en positief
  • Ja onbedoeld en negatief
  • Ja bedoeld en positief
  • Ja bedoeld en negatief

0 stemmers

1 like

Dat een bepaald model hemdje bij een man een ‘wifebeater’ heet. Wat de fuckkk?

6 likes

Oh dit weet ik al heel lang maar dat is misschien een generatie dingetje

5 likes

Ik heb m’n kind laten huilen omdat hij geen pot uit de tas met nog weg te gooien glas mocht pakken en op de grond mocht gooien.

2 likes

Telt jezelf mee?

1 like

overleeft trump 2025

• nee ik geloof in de theorieën dat zijn lichaam al in een laatste fase is
  • nee een succesvolle tiener met geweer lukt t dit jaar wel
  • nee maar door iets anders
  • ja helaas wel

0 stemmers

2 likes

Oh had al “nee” gestemd, maar bij nader inzien mijn peuter laten huilen omdat geen eten op de grond gegooid mag worden, geen korte broek aan mag in de vrieskou, ze naar huis moest na de crèche en het tijd was te gaan slapen. :roll_eyes:

4 likes

ALS hij tijdens deze legislatuur sterft zie ik ze dat nog proberen te verbergen voor een paar dagen

2 likes

Onkruid vergaat niet, hoe hard hij ook zijn best doet :neutral_face:

2 likes

Maar Elon niet :clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3:

2 likes