Ik weer supermarkten hierom, want al die spaaracties/marketing worden gewoon doorberekend in de prijzen van de producten (HALLO AH). Dus ga eigenlijk gewoon alleen naar dirk want die doen niet aan die bullshit en houden hun producten gewoon betaalbaar.
Ik vond die AH moestuinmaatjes heel leuk maar die komr steeds niet terug
Ja ik vind dit inderdaad ook wel echt een ding. Zeker om de kids in die periode dus mee te nemen.
Girly er is iets misgegaan
Dat was wel mijn favoriet, vioral hun eerste jaar
Ik kan nooit genoeg tupperwares hebben en die Appie toen had waren heel fijn. En ik heb een Pathé abo voor de halve prijs aangeschaft voor ons beiden via zo een actie.
Heb jij ook zo’n bijzonder goede week?
- Ja, echt een topweek!
- nee gemiddeld
- Een slechte week juist
0 stemmers
Denk je ook dat de zon hier mee te maken heeft?
- 100%
- nee man
0 stemmers
Ziek kind thuis, gewoon domme pech dus.
Maar nu het zonnetje schijnt en de eerste was dit jaar buiten hangt te drogen, voel ik me wel een stuk optimistischer.
In de medische molen wegens galstenen/galblaas onsteking. Dus heb wel eens betere weken gehad haha.
Mijn oma begraven, dus absoluut geen goede week. Maar de zon hielp wel een beetje, liever een zonnetje op de begraafplaats dan regen.
Gekwetste hond en gekwetste teringhond
Alleen als het zonder app kan
Nou eerder heel veel stress maar echt slecht is het ook niet. Tussen slecht en gemiddeld in.
Threads-gebruikers, ben jij blij met je algoritme daar?
- Ja
- Mwah niks aan opgevallen
- Nee
0 stemmers
Van alle sociale mediakanalen heb ik daar echt het best passende algoritme, vind élke post die voorbijkomt interessant. Echt genieten.
Het ruikt naar lente vandaag
- Jaaa!
- Nee hoor
- Heeft de lente een geur?
- Anders
0 stemmers
Ik vond het vooral muf ruiken vandaag, vanaf gisteravond al was alles zo vochtig en vanmorgen helemaal, de lente ruikt wel beter dan dat
Zien jullie dubbel als jullie op je zij iets willen kijken/ lezen/ op je telefoon kijken?
- Ja dat is normaal
- Ja, maar ik ben abnormaal
- Nee heb ik nooit
0 stemmers
Ik heb dan altijd een oog dicht, anders kan ik niet goed zien inderdaad.
Aanklagen wegens schenden van portretrecht.
Of in ieder geval dreigen ermee.
Ik merk dat ik als het wat donkerder is ik ook de helderheid van mijn scherm moet aanpassen, misschien eens een leesbril aanschaffen haha