Ik doe meestal niet aan goede voornemens maar had voor dit jaar samen met een vriendin bedacht dat we minstens 1 keer per maand wouden gaan dansen (als in uitgaan) en dat is gelukt! Was superleuk ook, meestal naar djs die we kenden en waar we graag heen wouden maar af en toe ook puur op de gok omdat we nog ‘moesten’ en daar zaten ook echt leuke dingen tussen. Denk dat we 'm erin gaan houden voor 2025
Het is een beetje de categorie: Ik wil 5 kilo afvallen en nu moet ik er nog 10. Good job Kareltje
Ik haaaaaat het met elke vezel in mijn lijf, maar mijn man vindt het helemaal geweldig. Dat hebben mijn ouders gehoord, dus hebben ze mijn man een gourmetstel gegeven toen ik niet thuis was. En omdat het in een relatie geven en nemen is, hebben we afgesproken dat we om het jaar gourmetten. Nu heeft mijn man het geheugen van een goudvis, dus hebben we in 2021 voor het laatst gegourmet, maar dit jaar kom ik er echt niet onderuit.
En als iemand een goed wraakplan voor mijn ouders weet hou ik me aanbevolen.
Haten je ouders je? Of wisten ze het niet dat je een grafhekel hebt aan gourmetten?
Ze weten dat ik er een grafhekel aan heb en mn moeder haat het nog meer dan ik. Ze vonden het heel grappig om dit te doen en omdat ik zo stellig ben, vonden ze het ook zielig voor mijn man ofzo. Verder zijn ze wel een leuk en lief, haha.
Zou jouw partner je verlaten voor Ariana Grande?
- Die kans bestaat
- Ik denk het niet
- Nvt
0 stemmers
Maak deze poll ook ff andersom
Zij verliet toch ook haar man voor Spongebob?
Geen hol aan, doe het al 30 jaar met kerst
Dit jaar leek er wel een kans tot verandering, tante Gourmet had aangegeven dat ze twijfelde of ze het nog wel wilde doen bij hun thuis, zoveel geregel en gedoe en stank in huis, etc etc. Maar blijkbaar wilde ze vooral erkenning voor haar harde werk want toen iemand anders noemde het wel te willen doen maakte ze opeens de volgende dag een app aan ‘1e kerstdag is weer bij ons, kunnen jullie ook?’
Wat overigens ook een onzinvraag is want volgens mij is het ook al een jaar of 30 op 1e kerstdag.
ja hallo helemaal allemaal vlees in stukjes snijden, en jullie maar aanschuiven alsof het niks is
Haha ik las het net voor en mijn man moest hartelijk lachen, en zijn antwoord was ‘nee’
Vergeet niet het pannenkoekenbeslag maken
Dat mochten wij nooit want dat gaf zo’n troep… nog steeds voor in therapie…
Hahaha ja true, en de Vienetta snijden!
Viennetta? Poeh, doe maar luxe
Ja ik klaag dan wel over de gourmet maar over de kwaliteit mag ik niet klagen hoor. Genoeg Viennetta voor zelfs een tweede plak, mét slagroom natuurlijk! En niet alleen hamburgertjes van gewoon gehakt, maar óók van Stroganoff gehakt. En sinds een paar jaar zijn er ook exotische groenten zoals courgette aan het menu toegevoegd.
Ik krijg hierdoor nu zin in gourmet, maar helaas net een pizza naar binnen geschoven. Ook geen vienetta in huis
Ik vind het zeuren over gourmetten (van dat het zo vreselijk is en ordinair en blabla) erger dan het gourmetten zelf. Zo’n vibe van dat mensen zich te goed voelen om te gourmetten omdat ze zelf zo culinair zijn met een bietencarpaccio
Sinds ze de biscuit caramel vienetta niet meer hebben hoef ik die niet meer😭
Echt een teleurstelling toen ik de salted caramel nam vorig jaar en er geen koek in zat
Ja ik snap het ook nooit, ook dat het vies is, je kunt er toch letterlijk alles op gooien wat je lekker vindt
Zolang het niet in mijn huis is, vind ik het leuk