Stel je persoonlijke vraag #53

Nee Viktor niet, die is “dj” alleen binnen België.

Goeie antwoord is dus Nee, maar zijn vader wel.

Bovendien is Gert ook best wel grappig en ad rem en Viktor is een soort zwart gat voor charisma en uitstraling, heel doods.

4 likes

Viktor werkt wel ook voor Studio 100, zal vast niet voor minimumloon zijn

1 like

Sowieso niet mijn type maar hij lijkt ook echt te veel op zijn pa. Voelt ergens als incest na alle uren Samson en Gert kijken als kind om Bijna Gertje te naaien

6 likes

Ja maar @Ainu wil vooral weten hoeveel Birkins hij per jaar verdient.

3 likes

Niet genoeg denk ik

3 likes

Een dj set van Viktor kost je zo’n 6 a 7.000 euro voor een uurtje. Hoogseizoen kan hij er zo’n 2 a 3 per dag doen, tel daar nog zijn werk voor studio 100 als schrijver bij dan is dat wel een aardig centje.
Denk niet dat hij de miljoenen van Gert zal evenaren maar van alle Belgische of Nederlandse nepo baby’s neem ik Viktor. Stel je voor André Hazes of zo :joy:

10 likes

Hoeft ook niet, die erft ie over dertig jaar

12 likes

Doe jij iets met Substack?

• Ja, lezen en zelf posten
  • Ja, maar alleen lezen
  • Ken het wel, gebruik het niet
  • Ken het wel, maar moet nog een beetje ontdekken hoe het werkt
  • Ken het niet
  • Anders

0 stemmers

Oja ik zou Viktor sowieso boven Andre verkiezen haha. Leukere familie ook

1 like

Veeg je wel eens iets onder het vloerkleed (letterlijk dus)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik kan tamelijk veilig naakt van de badkamer naar de kast in mijn slaapkamer glippen. Je moet wel op een heel specifieke plek op straat staan wil je een glimpsje kunnen opvangen. Doe ik dat dus net, zie ik dat een overbuurvrouw precies voor haar raam staat. Dat gordijn is anders altijd naar beneden … Ze stond voor het raam op haar telefoon te kijken, dus misschien heeft ze niks gezien. En zo wel, dan boeit het me eigenlijk ook niet echt.

Neem jij dergelijke ‘risico’s’?

• Echt niet, niemand die mogelijk ook maar iets kan zien, gordijnen dicht!!
  • Half, als iemand zijn best doet, is er af en toe best wel wat te zien
  • Ja, wel eens gordijn open en naakt/in ondergoed, boeit me niet
  • Geen idee, het zal wel, niet zo mee bezig

0 stemmers

O ja, ook een keer in ondergoed de gordijnen open gedaan en recht de buurman aangeken die ineens in het zitje achter in zijn tuin zat, waar nooit iemand zit. Het gaat mis bij mensen op onverwachte plaatsen :grinning:

2 likes

Of je hebt een naakte buur of je bent de naakte buur.

11 likes

In mn vorige huis op drie hoog heb ik echt lang geen raambekleding in de woonkamer gehad en dan liep ik echt wel eens naakt door het huis

In m’n huidige huis heb ik ook nog geen raambekleding in de woonkamer, en weinig reden om er naakt te zijn (andere verdieping), maar het is wel eens gebeurd dat ik dan toch nog iets uit de woonkamer moest pakken en al naakt was, dan neem ik dat risico echt wel. Boeit me ook nul.

4 likes

Ik woon drie hoog, maar tegenover een ander flatgebouw en ik heb echt hele grote ramen. Ik let er zelf wel aardig op maar de mannen die ik in huis haal niet zo hahaha ik denk dat m’n overburen een goed logboek van m’n seksleven kunnen bijhouden :clown_face:

10 likes

Ben jij een:

• Maximizer
  • Satisficer

0 stemmers

En in tegenstelling tot wat deze termen doen vermoeden gaat het hier niet om de keuze tussen een push up bh of een seksspeeltje (dacht tot ik het net Googlede dat de term in deze context ook echt satisfyer was maar blijkbaar is het satisficer).

1 like

en gruwelijke hekel aan maximizers, die verpesten de sfeer

10 likes

Zou denk ik wel nog iets extra mn best doen maar ben bang dat ‘Hollandse gastvrijheid’ ook met extra effort voor veel mensen een cultuurshock blijft :sweat_smile:

4 likes

Is er ook een term voor mensen die de eerste binnen budget deal boeken en daarna verbaasd zijn “heb ik dit geboekt :o”
Heb wel altijd het verrassingseffect, maar ook spijt dat ik dan niet aanklik van niet aan de straatkant oid, word dan gek van de geluiden.

1 like

Hangt van de situatie/omstandigheden af! Ik was vroeger meer een maximizer maar heb dat wel bewust losgelaten omdat het vermoeiend en vaak onnodig was.

Met vakanties boeken ben ik wel nog echt een maximizer, maar dat vind ik ook gewoon leuk om te doen :relaxed:

4 likes