Stel je persoonlijke vraag #53

Mijn 3 beste vriendinnen ken ik allemaal van de basisschool, vanaf groep 3 bij elkaar in de klas gezeten. In het totaal zijn we nog met 7 vriendinnen van de basisschool in onze vriendengroep. Best bijzonder volgens mij, hoor het in ieder geval niet vaak! (Ook niet gek als je bedenkt hoeveel je verandert in al die jaren tijd. Bij ons is die klik altijd gebleven, ondanks ook op andere plekken studeren en wonen.)

7 likes

N.a.v. het programma Alone op Videoland. Hoelang denk jij dat je in de wildernis in je eentje kan overleven in noorwegen?

• Nog geen dag
  • Een paar dagen
  • Een week
  • 2 weken
  • Meer dan 2 weken

0 stemmers

1 like

Ik denk dat het er ook sterk vanaf hangt of het in de zomer of in de winter is. Zomer red ik denk ik wel eventjes en je lichaam kan lang zonder voedsel. Maar ik denk dat ik in de winter heel snel zal doodvriezen :snowflake:

3 likes

En ik zou mezelf zo zielig vinden en veel huilen waarschijnlijk ben echt zwak

31 likes

Ik raak onderkoeld bij het inhangen van mijn eerste visnet, maar er is echt geen scenario waarin ik in die situatie beland. Als het gepland en voorbereid zou zijn zeker wel een week.

1 like

Ja en zelfs al zou je wel nog kunnen overleven dan wordt de gemiddelde mens toch al heel snel gek van sociale isolatie? Ik denk dat dat me nekt in ieder geval

2 likes

Ja dit idd, ik zou mezelf niet zielig vinden ofzo. In het geval dat je dus heel bewust meedoet aan dit programma. Maar echt wekenlang niemand face to face spreken, of zelfs maar even bellen. Een stem horen. Dat lijkt me het meest killing.

Als iemand het vaak heeft over hoe goed de gastvrijheid in zijn/haar land/staat is. En die komt op bezoek bij je, doe je dan extra je best?

• Nee hoor
  • Ja
  • Hmm ik weet het niet

0 stemmers

In mijn geval dus Louisiana en die heeft het er echt vaak over hoe goed de gastvrijheid daar is dat ik de hele tijd denk. Oh god, heeft hij nog wel genoeg drinken/eten blabla

5 likes

Moet Viktor Verhulst zijn bek houden?

• Ja, ken hem niet maar überhaupt
  • Ja, die man is bijna 30 en durft niet alleen boodschappen te doen of te winkelen, hij is een fucking gepamperde ‘jongere’.
  • Nee hij heeft gelijk

0 stemmers

2 likes

Lollll zegt de man die nooit ergens voor heeft hoeven werken in zijn leven

54 likes

Ik snap niet hoe (zijn zus) Marie ogenschijnlijk zo normaal is en hij is mentaal 14 jaar en vind alles eng of moeilijk en z’n vriendin is een evengrote dombo.

8 likes

The audacity of a man wiens rekeningen betaald worden omdat papa jarenlang tegen een pop van een hond heeft gepraat op tv

43 likes

Hoe kan hij bijna 30 zijn. Huh hij lijkt op een gescheiden vader van 42

12 likes

:clown_face:

10 likes

Viktor Verhulst…

• WOULD
  • Nee, maar zijn vader wel
  • Ik sla de hele familie Verhulst over, bedankt

0 stemmers

Ja, ik snap de aantrekkingskracht ook niet @Jumpsuit

2 likes

Ik vind studio 100 wel een moderne slavernij. Ik denk echt dat ze dit graag doet want mij moet je niet bellen om elke dag drie keer op te treden voor een bende hysterische kinderen en dat gedurende een hele zomer-of winterperiode.

@lula als ik toegang krijg tot zijn geld ja dan doe ik Gert wel. Er zijn lelijkere miljonairs in België

13 likes

Ik ben echt al zo lang benieuwd wat die nieuwe k3 meiden verdienen.

4 likes

Oh ijkt me echt de hel, zeker al je dan bijvoorbeeld leest dat de pretparken één grote toxische werkplek zijn + gillende kinderen.

@Lula er zijn ergere miljonairs om je benen voor te spreiden

2 likes

Oké maar is Viktor miljonair? Of alleen zijn vader. Want dat is wel een verschil.

Vroeg of laat komen die Birkins wel