Stel je persoonlijke vraag #53

ja sorry is ook geen direct antwoord op je vraag :sob: maar moest hier even aan denken

3 likes

Ja snap ik wel. Ik ken in het echt ook iemand die dat heeft (en ook heel duidelijk te zien) en zij is laatst ook gewaarschuwd dat ze maar 1 training per dag mag doen. Heel bizar om te zien wel dat iemand zo doorslaat.

2 likes

ja en dan zie je juist (in ieder geval in de voorbeelden die ik ken) dat mensen die niet/weinig sporten ze blijven aanmoedigen om door te gaan. omdat ze niet in kunnen zien dat het problematisch is denk ik of toch ergens jaloezie zelf niet die ‘discipline’ te hebben?

1 like

Oh dat ken ik dan weer niet gelukkig, heel bizar

2 likes

Van wie mag ze dan nog maar 1x per dag?

3 likes

Peas in a pod is een uitdrukking (2 dingen die hetzelfde of close zijn) geen naam voor een peulvrucht haha :sweat_smile:

5 likes

Heb je wel eens het stink van een stinkdier geroken? :skunk:

• Ja, in de omgeving/auto geroken
  • Ja, ben zelf besproeid
  • Nee

0 stemmers

De sportschool

4 likes

Aaah wauw! Heftig wel dat die dat in de gaten houden

4 likes

Heftig of goed?

3 likes

Ik heb

• Stijl haar
  • Slag in m’n haar
  • Een beetje krullen in m’n haar
  • Heel veel krullen in m’n haar

0 stemmers

Het liefst zou ik

• Stijl haar hebben
  • Slag in m’n haar hebben
  • Een beetje krullen in m’n haar hebben
  • Heel veel krullen in m’n haar hebben

0 stemmers

3 likes

Oh tot slot om te kijken of het gras groener is aan de overkant.

Ik …

• Heb het haar dat ik wil
  • Zou liever iets anders willen

0 stemmers

3 likes

Ik vind mijn krullen mooi, maar het is zo fijn en broos, zo het graag dikker willen.

5 likes

Dit is ook gebeurd bij een vriendin van mij die anorexia had, haar sportschool zei dat ze niet meer elke dag mocht komen.

1 like

ik vind steil haar en sommige slag en krullen allemaal mooi maar ik heb echt zo’n nietszeggende slag waar je niets mee kan. dus dan heb ik liever steil OF krullen hahaha

1 like

Ken jij iemand met 2 vaatwassers?

• Ja
  • Heb ik zelf
  • Nee
  • Slim!
  • Dat vind ik raar

0 stemmers

In het kantoor waar ik werk zijn 2 vaatwassers, is echt wel fijn. Maar daar zijn natuurlijk ook meer mensen dan in een gemiddeld huishouden bedenk ik me nu.

2 likes

Oh ja dan kan ik het me helemaal voorstellen!

Ik ken iemand in zijn eentje want dan hoeft er nooit servies de kast en ik weet niet, volgens mij zou ik me steeds vergissen welke voor schoon en welke voor vuil is

2 likes

Dit is over het algemeen wel zichtbaar toch :sweat_smile:

1 like

Zeker als ie open is, maar ik bedoelde meer als je er voor staat. Maar dat kan ook aan mij en mijn gekluns liggen, ik doe al jaren de verkeerde kast open voor een beker bijvoorbeeld en ik heb het ooit zelf ingericht en het heeft nooit anders gestaan

1 like