Bejaarden toch wel het meest.
Die zijn toch nog niet half zo erg als iedereen die op zn telefoon zit/iets anders zit te doen.
Dit is precies hoe dit proces bij mij ook gaat.
Heb ook echt een intense haat voor dat geluid van de douchestralen op zo’n lege fles douchegel die op de grond ligt, kan ik echt van ontploffen.
Als je een reservering maakt bij een restaurant, op welke naam zet je de reservering?
- Mijn voornaam
- Mijn achternaam
- Ik verzin een naam
- Anders…
0 stemmers
Voor- en achternaam
Voornaam want die is makkelijk. Mijn achternaam verstaan mensen altijd slecht en dan gedoe met spellen. Geen zin in
En zelfs als ik het spel denken ze dat het niet klopt dus idd, laat maar.
Omdat ze mijn achternaam nooit goed weten te schrijven, zelfs na spellen, gebruik ik voor reserveringen of de achternaam van mijn moeder of de achternaam van mijn man.
Ik verzin een naam als het telefonisch is omdat het zo vaak fout is opgeschreven en dan was het altijd gedoe (ik woon in het buitenland).
Een vriendin van me was heel verbaasd dat ik fatsoenlijk kan slapen op maar 1 hoofdkussen, zij heeft er altijd 2, ook in een hotel enzo
Op hoeveel hoofdkussens slaap jij?
- 0
- 1
- 2
- 3
- Nog meer
0 stemmers
Journal jij?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben jij bleek?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij een zichtbare bovenlip als je lacht?
- Ja
- Nee
0 stemmers
0 want ik slaap het meest op mn buik als ik dan nog een kussen onder mn hoofd druk krijg ik nog een hollere rug en meer lage rugpijn. Heb wel 3 hoofdkussens in bed liggen.
En geen amerikaanse 10 sierkussen erbij.
Gooi jij elke ochtend allemaal sierkussens op je bed. Omdat je dat mooier/meer aangekleed vind staan?
- Nee wat is dat voor onzin
- Ja leuk dat doe ik
- Doe ik niet maar wil ik wel
0 stemmers
Ik heb zo’n one line a day notitie boek, weet niet of dat echt onder journallen valt, vind dit eigenlijk al te veel moeite.
Niet veel kussens, maar wel een paar. Vind het leuk staan.
is dit een correlatie test
Prak jij je eten voordat je het eet? (Dus bij een AGV ofzo, het gaat om eten op je bord wat dan nog losse dingen zijn dus niet stamppot)
Ik heb onlangs geleerd dat dit een ding is
- Vroeger thuis deden we dat wel maar nu niet meer
- Ja
- Nee
- Grace wat in de tatta ass hell
0 stemmers
Dit doe ik niet meer, omdat ik nooit meer gekookte aardappelen eet. Die prakte ik namelijk altijd en dan jus erdoorheen. Als ik gekookte aardappel zou eten, zou ik het nog steeds doen. Anders hoef ik het niet ![]()
Ja, wij aten 90% van de tijd ‘droge’ gekookte aardappel, groenten, een stukje vlees en dan jus. Zo’n losse droge aardappel met alleen jus erover is echt niet te doen, dus prakken deden we vooral om de jus met aardappel te mengen. Nu eet ik dat dus nooit meer en mijn agv ziet er niet zo uit, maar eerder met gebakken aardappeltjes of aardappelpuree.
Maar mijn vader prakt echt alles, hij snijdt bijvoorbeeld zijn spaghetti en dan prakt hij het een beetje door elkaar. Zelfde voor pannenkoeken.
Ja hier thuis ook ( vroeger dan)!
En: bij ons thuis was het een soort gewoonte dat er eerst het vlees werd gegeten en daarna pas de groenten en aardappels (??). Achteraf zo gek.
Als ik nu nog bij mijn ouders eet doen ze dat nog en kijken ze er gek van op dat ik dit inmiddels gewoon samen eet. ![]()
Voor de mensen die prakken/prakten
Kreeg je daarna een schoon bord of bakje voor een toetje?
- Nee Grace wat ben ik, de koningin?
- Ja
- Aub welk toetje
- Ik heb therapie nodig voor alles wat ik uit deze polls leer
0 stemmers