Stel je persoonlijke vraag #53

Ja bij mn moeder vroeger ergerde ik me daar mateloos aan. Ik dacht altijd hoevaak moet je nog kauwen voordat je het doorslikt allejesus.

Gebruik jij wel eens douchegel van Therme?

• Nee nooit
  • Ja en het bevalt me
  • Ja maar het bevalt niet

0 stemmers

Ik tijdje geleden had ik er 3 gekocht en nu heb ik er een soort haat liefde verhouding mee.

2 likes

Wel deodorant van therme en die vind ik echt fijn.

2 likes

Fijn maar zo duur!

2 likes

Ik koop het wel eens als het in de aanbieding is haha

2 likes

Ik had vroeger altijd die sensitive crème tube, echt jarenlang. Op een dag meurde het echt naar ass, dus had naar de klantenservice geschreven (in deze woorden ook) dat het echt enorm stonk en er misschien een productiefout was. Maar bleek door nieuwe regelgeving de formule veranderd te zijn.

Mis die blauwgroene tube nog steeds haha, echt jammer.

1 like

Ja volgens mij best prijzig, ik liep de etos in er daar stond 3 voor een tientje toevallig. Had 3 verschillende meegenomen maar moest er zo aan wennen. Best sterke geuren, vooral die finse sauna variant. Rook naar een soort turks stoombad. Maar opzich is het wel een goed merk voor zover ik weet. En droogde mn huid ook niet uit.

Het is er nog steeds zie ik? Of dat zal dan wel de nieuwe formule zijn.

Was het deze?

4 likes

Deze vind ik echt heel fijn.

Ruikt ook niet naar ass.

2 likes

Ja deze, echt goor nu. Misschien inmiddels weer veranderd, maar durf niet meer. Had ook echt 4 tubes liggen nog door een aanbieding.

@AutumnStorm houd alleen helaas niet van sprays of roll ons.

1 like

Hij is er ook in crème!

1 like

Ik woon heel dichtbij een etos en moet sowieso nog die kant op vandaag. Dus ik ga hem kopen haha. Maar aan de ene kant, op elk persoon werkt ook weer een ander product beter of slechter. Ik vind alleen bij rollers of crèmes dat moet zo lang intrekken in je oksel. Sprays heb ik tegenwoordig wel weer een hekel aan. Dus nu rol ik weer en dan duurt zo lang voordat het in is getrokken.

1 like

Maar wij hebben dan ook twee badkamers
Kind en ik delen de badkamer boven en wij delen ook geen douchegel

Oh en dit klinkt wellicht decadent maar de rolstoeler kan niet naar boven dus er is een extra badkamer beneden in onze huurwoning

1 like

Bij mijn beste vriendin krijg ik ook altijd handcrème als bodylotion haha, handcrème die ze gebruikt om met haar nichtje te knutselen nota bene, haha. Kan me echt geen wereld voorstellen waarin ik me niet volledig zou willen invetten na het douchen, we kijken elkaar ook altijd aan alsof we aliens zijn wanneer we hier een interactie over hebben

6 likes

Liever die roze/fuchsia van Kneipp, koop nu in Frankrijk aan zo’n 7 euro in promotie deze van Cavailles. Ruikt lekker, krijg er geen jeuk van en gaat lang mee zo’n liter.

2 likes

Tenzij je van nature een hele vettige huid heb kan ik het ook lastig begrijpen dat je na het douchen je niet insmeert met bodylotion. En handcreme? Dat staat bij mij op de wc. Daar kan je dus 1 arm mee insmeren? Je lichaamshuid moet dan toch zo uitgedroogd zijn.

Ja Idk is gewoon gewenning denk ik? Ik had tot ik 22 was ofzo bodylotion ook voornamelijk voor de sier in de badkamer staan lol (shout out naar de Brazil Nut lijn van The Body Shop die ik elke dag eventjes rook, zo lekker), tot ik ineens een droge huid op mijn benen kreeg en het licht zag over hoeveel fijner een supersuperzachte bodylotionhuid is :sparkles:

3 likes

Aahw ja the bodyshop! Zo jammer dat het failliet is. Vond dat echt een fijne winkel altijd.

1 like

Ja echt goede herinneringen aan, de laatste keer dat ik er kwam was toen Mascha van Beautygloss een artikel plaatste over de perziklijn en ik speciaal naar de kant van de stad waar ik nauwelijks kwam ging om die helemaal te kopen (wat voor mijn budget destijds takkeduur was). Zie dat de Italiaanse eshop nog bestaat, misschien dat ik één van hun bodybutters bestel wanneer mijn bodylotion bijna op is haha

3 likes

Hebben mannen een steverige huid? En dan bedoel ik dit letterlijk. Zoals ze kunnen hun gezicht wassen met douchegel, en het is prima. En niet uitgedroogd, het prikt niet. Niks.

• Ja dat denk ik wel
  • Nee lijkt me onzin
  • Ik weet het niet

0 stemmers

the body shop blijft bestaan toch? is overgenomen. ik vind hun body butters echt heel fijn

2 likes