Oh! Dat wist ik niet, bij de bodyshop bij mij staat gewoon gesloten. Maar ik hoop dat ze er weer nieuw leven in kunnen blazen. Ook 100 keer beter dan zo’n rituals oid.
Dat “gezicht wassen met douchegel” vind ik een beetje onzin/generaliserend (mijn vriend ozu daar met z’n acné bijv. echt niet aan moeten beginnen), maar er zijn gewoon wel verschillen tussen geslachten in huidstructuur.
Er staat bij mannen douchegels regelmatig, face, body, hair, beard. 4 in 1. Maar je gezicht wassen met douchegel lijkt me sowieso niet verstandig nee.
Bij mij blijft zo’n fles staan omdat ik het meteen beneden wil weggooien, dus tijdens het douchen zet ik het weer neer en daarna vergeet ik het. Bij het schoonmaken gooi ik de fles een keer op de gang en gaat het eindelijk een keer het huis uit. Dus zeker geen enorme collectie.
Oh dat zal best, dat ontken ik ook niet (en ja das uiteindelijk ook gewoon marketing). Ik denk met dit soort dingen uiteindelijk alleen wel dat individuele verschillen gewoon heel groot zijn, dus dat je ook mannen zal treffen die een behoorlijk gevoelige huid hebben, of vrouwen die daar helemaal geen last van hebben. Heeft wat mij betreft niet zoveel zin om dit soort generalisaties te maken voor een hele groep.
Naja, een hele groep, gewoon man of vrouw. Zijn er 2. En ja ik denk dat vrouwen vaak een wat meer gevoeligere huid hebben dan een man. Ik kan er ook volledig naastzitten. Het zij zo.
Juist als het maar twee groepen zijn waarin je alle mensen onderverdeeld… zijn die groepen heel groot en dus eerder een grote generalisatie?
Al is het er 1, het is nog steeds een hele groep
Ja ik vergeet het omdat ik het niet meteen kan doen. Dus dan sta ik in de douche en merk ik dat die fles leeg is en dan wil ik hem wel weggooien maar vaak ben ik dat zodra ik aangekleed ben weer vergeten. En dat ritueel kan zich best een aantal keer herhalen. Maar dus wel alleen bij douchegel, dingen zoals dagcrème, tandpasta etc gooi ik wel gewoon meteen weg, maar dat is dus ook de crux, dat dat daarmee ook kan en dat ik geen zin heb om druipend die douche uit te gaan om een lege shampoofles meteen weg te gooien.
Is heel vaak in de aanbieding bij de Etos! Dan sla ik altijd wat in, anders is het me te duur.
@Jumpsuit Ik houd er juist van om in zo’n geurwalm te douchen, haha. De lavendel en eucalyptus zijn me fave, sauna ervaring idd.
Erger jij je in het verkeer vaker aan
- Mannen
- Vrouwen
0 stemmers
Fokking iedereen
the third gender: fatbikes
Edit: All bikes.
Met name van die irritante tokkie ventjes in een Volkswagen
Wat vreselijk! Maar dit ziet er ook al gedateerd uit. Echt 2016 vibes.
Ik moet nu ook denken aan iemand die voor het laatst riep dat Jutta Westlands is en dus nuchter is. Nouuuuu… me reet
Ik heb echt een speciale haat voor boomer vrouwen. Man man man.
Bejaarden toch wel het meest.
Die zijn toch nog niet half zo erg als iedereen die op zn telefoon zit/iets anders zit te doen.
Dit is precies hoe dit proces bij mij ook gaat.
Heb ook echt een intense haat voor dat geluid van de douchestralen op zo’n lege fles douchegel die op de grond ligt, kan ik echt van ontploffen.