Stel je persoonlijke vraag #53

Ik beloof niet te judgen

Geloof jij (deep down) dat
‘Nothing tastes as good as skinny feels’ ?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En nu anoniem

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ja en bovendien kan dit niet alleen gevolgen hebben voor de crimineel/dief/rechtsgang zelf, maar ook voor familieleden. Bijv kinderen die op het gedrag van hun ouders worden aangekeken.

6 likes

haha ik ben noch getraumatiseerd noch op zoek naar mensen om over sport mee te praten, ik werd geïnspireerd door een (zoveelste) opmerking op dit forum

1 like

Ik zeg dit alleen tegen mijn vriend, omdat hij soms zo irritant blij komt doen met dat gesport

2 likes

Ja ik moet mezelf soms wel inhouden. Als ik dan lees over hoe mensen moeilijk doen over eiwitpoeders meenemen op vakantie, terwijl ik denk, meit je bent op vakantie, laat dat lekker thuis. Maar ja wie weet mis ik wel essentiële achtergrondinformatie.

Ik zou ook best meer kunnen sporten overigens.

19 likes

Dit 100% :clap:

1 like

Ja dat ging mij ook meerdere stappen te ver.

1 like

heb meerdere voorbeelden in m’n directe omgeving waar extreem vaak sporten of intensief sporten de voornaamste uiting van een onderliggende gezondheidsstoornis/eetstoornis is

heb wel het idee dat dit een vrij onderbelicht probleem is want “sporten is altijd gezond”

14 likes

Jullie maken allemaal verkeerde argumenten :weary:

1 like

ja sorry is ook geen direct antwoord op je vraag :sob: maar moest hier even aan denken

3 likes

Ja snap ik wel. Ik ken in het echt ook iemand die dat heeft (en ook heel duidelijk te zien) en zij is laatst ook gewaarschuwd dat ze maar 1 training per dag mag doen. Heel bizar om te zien wel dat iemand zo doorslaat.

2 likes

ja en dan zie je juist (in ieder geval in de voorbeelden die ik ken) dat mensen die niet/weinig sporten ze blijven aanmoedigen om door te gaan. omdat ze niet in kunnen zien dat het problematisch is denk ik of toch ergens jaloezie zelf niet die ‘discipline’ te hebben?

1 like

Oh dat ken ik dan weer niet gelukkig, heel bizar

2 likes

Van wie mag ze dan nog maar 1x per dag?

3 likes

Peas in a pod is een uitdrukking (2 dingen die hetzelfde of close zijn) geen naam voor een peulvrucht haha :sweat_smile:

5 likes

Heb je wel eens het stink van een stinkdier geroken? :skunk:

• Ja, in de omgeving/auto geroken
  • Ja, ben zelf besproeid
  • Nee

0 stemmers

De sportschool

4 likes

Aaah wauw! Heftig wel dat die dat in de gaten houden

4 likes

Heftig of goed?

3 likes