Werkelijk? Me eens in verdiepen dan want ik hou wel erg van films, niet van al het gehannes in zo’n zaal
Ik kook altijd zoveel dat ik nog restjes heb en eet dan gewoon nog een tweede keer
Onder de 16/17-jarigen in mijn omgeving is de trend om oudjaarsavond tot 12 uur bij hun ouders/gezin te zijn, daar 12 uur te vieren en daarna met vrienden uit te gaan/feestje. Ik ken dat helemaal niet van vroeger: het was of met gezin en daar dan blijven en vaak nog wel iets in de buurt of gewoon de hele avond met vrienden doorbrengen.
- Dit deed ik vroeger ook zo: eerst gezin, na 12 met vrienden
- Nee, gewoon het een of het ander
0 stemmers
Wow ik eet iedere dag chocolade/koekjes en chips er zijn dus mensen die na het eten niks meer eten de hele avond… mind is blown
Lol ik doe dit nog steeds
Mag gewoon hoor
Ik vind het ook wel lief dat die pubers de hele avond bij hun ouders gaan zitten voor ze een keer wat met vrienden gaan doen.
Ik deed dit ook en de kroeg waar ik dan heen wilde was in een ander dorp 20 min fietsen langs een donkere weg dus dan fietste ook nog een van mijn ouders mee
Haha ja om 00.30 bracht mijn moeder me netjes naar de feestlocatie of een vriendin daar in de buurt, die ging dan open, en dan haalde ze me om een uurtje of 5 weer ook netjes weer op
Als je een baan hebt waarbij je thuis kan werken: zou het iemand opvallen als je op een werkdag gewoon een dag niets doet?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Tenzij ik niet op kon dagen in meetings want die heb ik ook gewoon op een thuiswerkdag.
Ik had ooit een gesprek hierover met mijn leidinggevende en die we kwamen erop uit dat het haar bijna een maand zou kosten om op te merken dat ik er niet ben (als ik stilletjes verdwijn) en maanden als ik zou liegen dat ik wel iets doe, maar niks doe.
Maar heb je dan eigenlijk geen overbodige functie? Of zou alleen zij het niet doorhebben en de rest wel?
Nouja, ligt eraan wat je overbodig vindt. Ik werk als onderzoeker zonder directe collega’s in mijn onderzoek dus de wereld kan prima zonder mijn werk en er zijn op veel plekken mensen die misschien wel zouden opmerken dat ik er niet ben, maar ook echt geen alarm zouden slaan.
Het zou alleen opvallen op de hele drukke dagen dat er een boel werk blijft liggen.
Maar zoals nu in de kerstvakantie, kraait er geen haan naar.
Biecht: Ik heb deze maand 2x op een thuiswerkdag niks gedaan behalve de telefoon opnemen en de daaruit volgende spoedverzoeken behandelen. Maar het was ook zó rustig! Als ik wel netjes van 9-5 achter de computer zou gaan zitten, zou ik echt dingen moeten verzinnen om te doen en daar had ik geen zin in haha.
Heb je in de afgelopem 3 nachten last gehad van slapeloosheid en/of nachtmerries? Ik lees er veel over op het forum en heb er zelf ook last van gehad.
- Ja, slapeloosheid
- Ja, nachtmerries
- Nee
0 stemmers
En is dat normaal of heb je daar meestal geen last van?
- Ja, heb ik vaak/vaker
- Nee, heb ik (meestal) niet
0 stemmers
Heb kopzorgen en stress dus weet nu wel waar het vandaan komt, heb het verder gelukkig niet al te vaak.
Wat ga jij vanavond eten of drinken?
- Stokbrood
- Oliebol
- Appelbeignets of appelflap
- Olijven
- Smeersels voor op stokbrood of toastjes
- Een normale maaltijd (wat je op een willekeurige doordeweekse dag zou eten)
- Gourmetten
- Chips
- Champagne
- Prosecco
- 0.0 bubbels
- Bier
- Wijn
- Frisdrank
- Cocktails
- Niets van dit alles
0 stemmers
Ik ben zwanger en heb of last van een paar voetjes die tegen mijn ribben trappen, of maagzuur als ik ga liggen
Ik heb objectief een moeilijke huid met eczeem en droogheid (en verder ziet het er van zichzelf ook dof uit). Na een jaaaarenlange zoektocht weet ik nu een paar producten van dermalogica die goed voor mij werken en waar m’n huid echt van opknapt. Als ik dat trouw gebruik is het minder dof, grauw en trekkerig/pijnlijk. Dus dan maakt het mij gelukkiger en knapper haha - maar in praktijk doe ik het soms wel soms niet. Als ik douche doe ik het altijd, maar ik douche max 1 keer per dag en dan meestal 's ochtends.
Ik word verder niet gelukkig van nadenken over skincare en ik geloof ook niet meer in magische producten (vooral omdat ze bij mij in praktijk meestal gewoon irritatie veroorzaken).