Heb kopzorgen en stress dus weet nu wel waar het vandaan komt, heb het verder gelukkig niet al te vaak.
Wat ga jij vanavond eten of drinken?
- Stokbrood
- Oliebol
- Appelbeignets of appelflap
- Olijven
- Smeersels voor op stokbrood of toastjes
- Een normale maaltijd (wat je op een willekeurige doordeweekse dag zou eten)
- Gourmetten
- Chips
- Champagne
- Prosecco
- 0.0 bubbels
- Bier
- Wijn
- Frisdrank
- Cocktails
- Niets van dit alles
0 stemmers
Ik ben zwanger en heb of last van een paar voetjes die tegen mijn ribben trappen, of maagzuur als ik ga liggen
Ik heb objectief een moeilijke huid met eczeem en droogheid (en verder ziet het er van zichzelf ook dof uit). Na een jaaaarenlange zoektocht weet ik nu een paar producten van dermalogica die goed voor mij werken en waar mān huid echt van opknapt. Als ik dat trouw gebruik is het minder dof, grauw en trekkerig/pijnlijk. Dus dan maakt het mij gelukkiger en knapper haha - maar in praktijk doe ik het soms wel soms niet. Als ik douche doe ik het altijd, maar ik douche max 1 keer per dag en dan meestal 's ochtends.
Ik word verder niet gelukkig van nadenken over skincare en ik geloof ook niet meer in magische producten (vooral omdat ze bij mij in praktijk meestal gewoon irritatie veroorzaken).
Ga jij erwtensoep eten vandaag?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Is dit een ding? Erwtensoep op oudjaarsdag
Aan de uitslag te zien niet.
Dit was een goeie geweest voor het āben ik de enigeā - topic
Ben het as we speak aan het eten maar niet speciaal omdat het oudjaar is
Doe jij vandaag een discodutje?
- Ja
- Nee
0 stemmers
De rest van de familie wel maar ik voel me altijd een overreden kikker als ik een dutje doe.
Bij ons was dit vroeger ook een ding, nu niet meer
Haha nee kennelijk niet dus maar hoorde er al meerdere mensen over, en het is er wel het weer voor
Ah ja, beginnen met botox en fillers. Is al jaren mijn voornemen, maar komt er steeds niet van, omdat ik lui ben
Kies voor jezelf
Stoppen met roken.
Ik rook gemiddeld 4 sigaretten per week, zou niet moeilijk moeten zijn zou ik denken, maar valt toch vies tegen.
Jammer dat ie anoniem is, ik ben benieuwd wie van plan is zijn account hier op te zeggen haha
Wanneer weet ik nog niet, maar ik wil het wel komend jaar doen.
Niet hetzelfde maar ik ga in januari mijn eerste lashlift doen
Ik ga vega pigs in a blanket maken en heb er helemaal zin in lol