Zeker als ie open is, maar ik bedoelde meer als je er voor staat. Maar dat kan ook aan mij en mijn gekluns liggen, ik doe al jaren de verkeerde kast open voor een beker bijvoorbeeld en ik heb het ooit zelf ingericht en het heeft nooit anders gestaan
Kan beide, verschilt vast ook per soort gym maar verbaast me dat dit wordt gedaan gewoon!
Heeft iemand ooit overwogen om een Cricut te kopen? Vind het zon belachelijk apparaat maar Mascha lijkt helemaal fan. Ik ben benieuwd hoe anderen hierover denken…
- Ik heb een cricut en gebruik het vaak
- Ik heb een cricut en gebruik hem te weinig/nooit
- Ik wil graag een cricut
- Ik vind een cricut onzin
0 stemmers
Ik heb er geen en vind het geen onzin. Mijn nichtje heeft er een en maakt er echt wel leuke dingen mee. Alleen hoef ik er zelf geen te hebben.
Hoe komt het in je op haha. En dat is toch helemaal niet praktisch Wat doe je dan als de vaat in je schone vaatwasser nog niet helemaal op is en de vieze al wel moet draaien. Ga je dan je schone vaat nog een keer wassen?
stel je woont samen met je partner en diens kind. het kind wordt 4 en de ex van je partner wil de verjaardag graag met iedereen vieren in het huis waar jij woont met je partner. dus ook met de ouders van de ex, vrienden van de ex, etc. je hebt prima contact met de ex maar gewoon alleen met ophalen/wegbrengen een casual praatje.
- vind ik prima, het belang van het kind staat hier voorop
- rot op, vier het gewoon 2x en dan apart van elkaar
- anders namelijk
0 stemmers
Ik snap dat ze het graag met iedereen wil vieren, maar je kan niet zomaar jezelf en je ouders gaan uitnodigen bij je ex thuis. Dat vind ik raar.
Wiens idee het was, stelt zijn huis maar tot beschikking. Dus in dit geval zij en niet hij.
Ja precies dit. De bovenkant is steil en glad en dan onderin heb ik slag. In de praktijk betekent dat dat de onderkant altijd pluizig en warrig is met heel snel klitten. En echt krullen of steil maken met een tang wil ook niet echt. Na een uur is het gewoon weer dezelfde nietszeggende staat als altijd.
Als de ex zomaar aankomt met dat er op die en die dag een verjaardag bij jou thuis gevierd gaat worden met een hele lijst aan genodigden uiteraard niet, maar ik neem aan dat als het zo iemand is er ook geen goed contact is. Zolang het in goed overleg is zie ik echt geen probleem.
Ik zie ze vooral bij boekbinders voorbij komen en dan vind ik het effect wel mooi. Maar zelf heb ik zo’n ding niet nodig.
Mijn tante heeft er drie haha, maar ze heeft ook twee keukens in haar huis en de derde staat in de oude praktijk die ze aan huis hadden.
Dan zet je toch gewoon je schone vaat in de kast?
Wauw, ook allemaal in gebruik?
@Spaarlamp De persoon die ik ken wil dat dus niet, alles zit in de ene of de andere vaatwasser. Lijkt me echt vreselijk onpraktisch
Yes! Maar alleen met etentjes en feestjes enzo, op normale dagen gebruikt ze gewoon één van de drie.
Ik zit tussen ik wil er een en ik vind het onzin, haha.
Als je ziet hoeveel mensen op insta alles beplakken en verkopen, makkelijke business wel.
Ja dat is gewoon pure luiheid dan
Echt iets voor jou dus!
Ik wil dit, afdruiprek voor je servies ín je kast
(De onderkant is dus open en lekt in je wasbak, kan je niet heel goed zien op deze foto)
Hebben veel mensen in Italië en geloof ik ook in Finland. Echt perfect.
Ik zou best een cricut kunnen gebruiken, maar vind het echt zoiets waarbij het (uitzonderingen daargelaten) nergens op slaat om het zelf in huis te gaan halen. Daarnaast: tuurlijk is Mascha fan, het is een sponsordeal en ze houdt van troep.