Women’s March lopen natuurlijk
Ik ook!
Ja same (minimaal 25 jaar zelfs), als ik vriendinnen hoor over het contact met hun grootouders klinkt dat heel waardevol, en ik vind het ook heel jammer dat ik het nooit met mijn oma’s heb kunnen hebben over hoe het voor hen was om jong te zijn aan het begin van de twintigste eeuw, lijkt me razend interessant. Maar mijn ouders waren allebei de jongste uit een groot gezin en alle oma’s en opa’s waren dus al 40+ toen mijn ouders geboren werden.
Mijn nicht was niet heel lang geleden in een (heel informeel) restaurant in de Achterhoek waar haar na het hoofdgerecht werd gevraagd “Mo’j nog pap hemme” (moet je nog pap hebben) bij wijze van “Wilt u de dessertkaart nog zien” hahahah (NB ik kom zelf uit deze regio dus vind dit echt heel aandoenlijk ouderwets)
Haha ja dat klinkt heel lief!
Als je speciaal termijnen moet aanvragen doe ik dat niet, maar bij waterschap enzo stellen ze meestal twee voor. Dan plan ik het in op de laatste mogelijke betaaldag, voelt toch alsof ik dat geld langer heb, al reserveer ik het natuurlijk wel voor die rekening.
Wär ich ein Möbelstück…
- …dann wär ich eine Lampe aus den 70ern
- Wat?
0 stemmers
Hele dag dit lied in mn hoofd
Linkje voor mensen die 'm niet kennen
Ik kwam eerder al steeds umta umta umtahemd tegen en nu zit deze op m’n fyp
Ben bij vrienden die in een minidorpje wonen, hebben de hele dag geklust, veel hout geschuurd. En zometeen gaan we uit eten en daarna kampvuur in de tuin
En nu wachten wie er gaat klagen over de buren en hun kluslawaai
Dit vond ik echt leuk, lekker random. En het waren vaak dezelfden die wonnen.
Ja mensen die ik op basis van hun posts niet als buitengewoon intelligent zou bestempelen, vandaar dat ik het niet vertrouwde haha.
Ik heb nooit meegedaan, deels omdat ik te verstrooid ben om me aan een tijdstip te houden op internet (ook al hang ik hier elke dag door de hele dag heen lol), maar ook omdat ik zeker wist dat ik me kapot zou ergeren aan de googlaars haha, echt onmogelijk om die niet door te hebben denk ik en ik zou echt zijn gaan rellen
Mijn moeder deed wel eens mee, maar toen ik dat zei vonden forummers dat oneerlijk
En ik heb een keer zelf een quiz georganiseerd en toen heeft mijn vader bijna alle vragen bedacht
Ik zocht wel dingen op maar won er nooit mee, ik zocht voornamelijk dingen op waarvan ik gefrustreerd was dat ik het antwoord niet wist haha.
Het aantal mensen dat hier nu stemt dat ze googelden vind ik nog steeds verdacht laag eigenlijk…
Had jij vandaag mooi weer-fomo?
- Nee, ik heb genoeg in de zon gezeten
- Nee, gewoon geen last van
- Eerst even, maar dat heb ik later op de dag goedgemaakt
- Ja, verdomme
0 stemmers
heb je wel eens last van pleinvrees? en dan wel echt in de zin dat je daardoor ook echt (tijdelijk) niet naar buiten gaat
- ja heel vaak/heb die diagnose
- regelmatig
- soms
- zelden
- nooit
- vroeger gehad maar nu vanaf
0 stemmers
als je hier last van hebt heb je daar dan vaker in de winter of zomer last van?
- winter
- zomer
- om het even
0 stemmers
Liever
- Ochtendseks
- Avondseks
0 stemmers
Polls over seks
- TMI
- NMSMVPE
- Priem