Wetenschappers
Wacht volgens mij heet het verzetshelden. Nou ja potato potato
Ik woon in de oude dorpskern en alle straten hebben een recht toe naam van een gebouw of prominent ding dat in de straat aanwezig is, zoals een kerk, een molen of een sloot.
Molens
Ontdekkingsreizigers (en dus best wel wat questionable types).
Hij is er nog steeds! Maar de dag is pas net begonnen
Ken jij Molang?
- Zeker
- Nee
- Ik ken wel Piu Piu
0 stemmers
Ik woon in Hongkong en als ik naar Dubai op vakantie zou gaan zou ik van mega shopping mall met Aziatische invloeden naar mega shopping mall met Midden-Oosterse invloeden gaan
Rivierenbuurt!
āOntdekkingsreizigersā
Al geweest, maar niet boeiend en snap nu ook niet zo goed meer waarom ik erheen wilde. Saai, sfeerloos en zo takkeheet dat je ook geen andere mogelijkheid hebt om van gebouw met airco naar gebouw met airco te gaan. Uitzicht vanaf hotelkamer op de 57e verdieping was dan wel weer leuk.
Woon jij in Arnhem?
- Nee
- Ja en ik merk(te) iets van de brand
- Ja maar niks gemerkt
0 stemmers
De vaatwasser die ik nu heb āschietā automatisch open nadat het programma klaar is. De vorige was altijd nog zeiknat en kon je alsnog afdrogen. Uit ervaring weet ik wel dat spanjaarden de vaat afdrogen met een theedoek smerig vinden. Ik kan me daar wel in vinden. Maar ja of ik het smerig vind?
De vaat droog maken met een theedoek:
- Ewl vies!
- Prima toch
- Geen idee
- Wel oke
0 stemmers
Hangt er wel vanaf hoe oud de theedoek in kwestie is, maar liever dat dan een restje vaatwaaswater onderin mān kom/glas.
Ja mijn omatje had dus in de jaren 70 al een vaatwasser lol. Ons werd daarna geleerd om er een theedoek eerst op te leggen na het openen. Over alle vaat zegmaar. En dan was het inderdaad zo droog. Ik ben blij voor mij en mij oma hoe ontzettend erg we afwassen haten.
Heb jij je winterjas al opgeborgen?
- Ja tuurlijk
- Nee maar ga ik straks/dit weekend doen
- Nee waarschijnlijk gaat het eind maart nog sneeuwen
- Nee want heb het sws snel koud en draag die jas nog t/m mei ofzo
0 stemmers
Voel me echt delulu maar weg ermee!
Mijn jassen hangen het hele jaar door aan de kapstok
Ok dan mag je niet stemmen
Ik heb geen winterjas
Ga 'm wel ff wassen. Love dat.