Regel aub een fabulous winterjas dan.
Ja tuurlijk, maar eigenlijk omdat vandaag mijn rits het begaf 🫠
Dan neem je er één voor elke eis.
Je zucht uitvluchten!
Ik heb mij vaak veroordeeld gevoeld op het forum maar dit was toch wel het toppunt
Heb je ooit een instagram profiel aangemaakt voor je huisdier?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wist niet dat Nina Agdal ook gezwicht was voor een van de Paul broertjes. Sad.
Alsof ik dit niet onmiddellijk ga kijken aub
Al vraag ik me ook wel af hoe gênant we het voor haar moeten vinden want het lijkt erop dat ze er allemaal ontzettend van geniet.
Zou me niks verbazen als ze na (succes op) de OS het schaatsen laat voor wat het is en deze carrière nastreeft.
Hoezo? Nina Agdal’s hele carrière is gebaseerd op wie ze datete en aandacht, ze is geen echt supermodel.
Nee i cant
Ze zijn allemaal super pro trump en anti alles normaals, dat is de hele wereld nu al, kan het niet als light entertainment meer nemen.
Run Jutta, Run!!!
Maar Jutta past hier toch perfect tussen?
Sports Illustrated cover, Victoria’s Secret, zat bij IMG model volgens mij. Dus volgens mij wel uit zichzelf bekend geworden toch? Supermodel, nee. Maar commercieel gezien wel erg bekend van zichzelf. Ik weet verder niet wie ze heeft gedate though, dus zou kunnen.
Oa Leonardo dicaprio en Adam van Maroon 5, de usual suspects voor een jong model dat aandacht en een betere carrière wil.
Ai. Ja oke, dan is ze wel flink gezakt qua celebs.
Girl same, ik moet dit zien
De Dallas Cowboys Cheerleaders
die ik nu met grote passie op Netflix volg en letterlijk iedereen op Love is Blind ook, ik heb tolerantie opgebouwd
Jutta past wel zo tussen de Dallas CowboysCheerleaders inderdaad
Ben jij nu benieuwd naar deze situatie?
- Nee ik respecteer privacy
- Ja nu sowieso wel
0 stemmers