Stel je persoonlijke vraag #53

Niet omdat ik privacy respecteer maar het lijkt me gewoon een onboeiend verhaal waar niet veel meer juice aan zit dan dat ze zelf de nieuwe partner van iemand met jonge kinderen is.

34 likes

Heb jij ooit een (voetbal, basket, whatever sport) bal recht in je gezicht gehad?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

En een platte hand?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En een vuist?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Heb jij wel eens iemand een klap tegen z’n kop gegeven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Toen ik 19 was een gast van 32 een klap gegeven omdat ie zat op te dringen met z’n even oude maat te gaan zoenen. Ik had al aangegeven dat ik 19 was en hem te oud vond maar daar had ie geen boodschap aan :upside_down_face: no regrets.

20 likes

Oh ik dacht dat ik geen platte hand recht in mn gezicht had gehad. Maar ik herinner me nu dat mn zus me een keer een mep in mn gezicht heeft gegeven toen ik klaagde over mn huid (had last van eczeem in mn hals) maar ik moest niet zeuren want puistjes hebben was veel erger. Zo puberaal lol

Heb jij standaard bodylotion in huis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Moet er ineens aan denken dat jaren geleden toen ik bij een vriendin sliep ik de volgende ochtend om bodylotion vroeg. En dat had ze niet want ze gebruikte dat nooit. Natuurlijk niks raars aan maar ik vond dat destijds heel vreemd.

2 likes

Heb jij vaak lege flessen douchegel, shampoo etc. In je badkamer staan? Dus i.p.v. ze weg te gooien laat je ze gewoon staan.

• Nee die gooi ik gewoon weg natuurlijk
  • Ja ik heb die gewoonte om dat te doen

0 stemmers

1 like

Voor iedereen die ze laat staan is het dan ondertussen een enorme collectie? wat is de reden om ze leeg te laten staan?

En ik vind het ook lelijk staan. :weary:

2 likes

Voor iedereen die samenwoont met een partner, gebruiken jullie samen één douchegel?

• Ja
  • Nee allebei een eigen
  • Soms, als de ene op is bijv

0 stemmers

Neem jij kleine hapjes?

• Ja
  • Nee gewoon normaal
  • Nee grote happen juist

0 stemmers

Dit vind ik zo irritant. Alsof je met tegenzin zit te eten. Net als mensen die eindeloos kauwen. Gadver.

9 likes

Ja bij mn moeder vroeger ergerde ik me daar mateloos aan. Ik dacht altijd hoevaak moet je nog kauwen voordat je het doorslikt allejesus.

Gebruik jij wel eens douchegel van Therme?

• Nee nooit
  • Ja en het bevalt me
  • Ja maar het bevalt niet

0 stemmers

Ik tijdje geleden had ik er 3 gekocht en nu heb ik er een soort haat liefde verhouding mee.

2 likes

Wel deodorant van therme en die vind ik echt fijn.

2 likes

Fijn maar zo duur!

2 likes

Ik koop het wel eens als het in de aanbieding is haha

2 likes

Ik had vroeger altijd die sensitive crĂšme tube, echt jarenlang. Op een dag meurde het echt naar ass, dus had naar de klantenservice geschreven (in deze woorden ook) dat het echt enorm stonk en er misschien een productiefout was. Maar bleek door nieuwe regelgeving de formule veranderd te zijn.

Mis die blauwgroene tube nog steeds haha, echt jammer.

1 like

Ja volgens mij best prijzig, ik liep de etos in er daar stond 3 voor een tientje toevallig. Had 3 verschillende meegenomen maar moest er zo aan wennen. Best sterke geuren, vooral die finse sauna variant. Rook naar een soort turks stoombad. Maar opzich is het wel een goed merk voor zover ik weet. En droogde mn huid ook niet uit.

Het is er nog steeds zie ik? Of dat zal dan wel de nieuwe formule zijn.

Was het deze?

4 likes

Deze vind ik echt heel fijn.

Ruikt ook niet naar ass.

2 likes

Ja deze, echt goor nu. Misschien inmiddels weer veranderd, maar durf niet meer. Had ook echt 4 tubes liggen nog door een aanbieding.

@AutumnStorm houd alleen helaas niet van sprays of roll ons.

1 like