Stel je persoonlijke vraag #53

Niet echt een weiland in mijn buurt. En ik denk dat mijn straat het niet waardeert als ik het daar ga afknallen

2 likes

Ik zit wel vandaag in een omgeving waar carbidschieten een ding is en zag het voor het eerst! Ik snap wel dat mensen het leuk vinden eigenlijk (ik nog steeds niet maar als je van vuur en knallen enzo houdt).

1 like

Je vriend/vriendin verteld jou wat in vertrouwen, hou je voor jezelf of zou je partner vertellen?

• Nee hou ik voor mezelf
  • Ja, zou mn partner wel vertellen
  • Anders

0 stemmers

Heb je geen weiland voor nodig, bij mij doen ze het hiernaast gewoon op een groot grasveld middenin de wijk đŸ„č

Maar carbid gebeurt hier in de regio eigenlijk vooral bij daglicht

3 likes

Carbid was waar ik vandaan kom ook altijd meer een overdag-activiteit! Ik vond het wel leuk altijd, lekker de hele middag een beetje op een weiland hangen en dan 's avonds met familie of iets van een feestje. Maar inmiddels al jaren niet meer gedaan

3 likes

Zo irritant als vriendinnen dit doen, dan is het meteen de laatste keer dat ik je iets vertel.

25 likes

Ja, same. Ik weet ook wel welke vriendinnen dit wel en niet doen, en die vertel ik dus ook verschillende dingen. Vind het zo schijt irritant, ik vertel het toch aan jou en niet aan jullie. Wees verdorie je eigen persoon en geen twee-eenheid.

Ik deel dat soort dingen vaak met mijn partner ja, behalve als het echt iets is dat geheim is, beschamend is voor de andere persoon of als ik gevraagd wordt het niet te delen, dan doe ik het niet.

Ik zou het andersom ook geen probleem vinden. Ik kan ook niks bedenken waarvan ik het een probleem zou vinden als een partner het zou weten.

17 likes

Nee ik ook niet, er zijn niet zo vaak dingen die ik écht in vertrouwen aan iemand vertel. En als ik dat wel doe zou ik dat er wel bij zeggen en dan zou ik er ook van uitgaan dat het niet met diens partner gedeeld wordt.

4 likes

Heb jij tijdens of rondom de afgelopen feestdagen minimaal één keer Hitster gespeeld?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

7 likes

Gister voor het eerst, snap de hype wel haha!

4 likes

Ja! Ik hou normaal niet van spelletjes maar ik vind dit wel leuk. Kun je ook nog spelen als je al aangeschoten bent en je niet meer goed kunt concentreren en je kunt nog gewoon een beetje kletsen tussendoor.

11 likes

Heb jij vannacht om 12 uur onder een tafel gezeten om binnen een minuut 12 druiven naar binnen te proppen?

• Ja!!!
  • Nee
  • Eh, wat??

0 stemmers

Spaanse traditie, het eten van 12 druiven om klokslag 12 uur zou geluk brengen. Wordt vooral gedaan geloof ik in de hoop op geluk in de liefde.

6 likes

Ik heb het om 00.00 1 januari 2023 ook al een keer gedaan en 2023 werd wel een beter dan dat 2024 was. Dus ik heb dit jaar nog maar een poging gedaan. Vond het wel erg veel druiven weer om binnen een paar seconde naar binnen te proppen.

3 likes
Vind jij jarig zijn leuk?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Vier jij je verjaardag?
  • Ja, elk jaar!
  • Ja, maar alleen de kroonjaren
  • Ja, incidenteel
  • Nee, nooit

0 stemmers

3 likes

Had jij een leuke oud en nieuw?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je nog een smeuĂŻg verhaal van de avond?

• Nee
  • Ja, die zal ik hier geanonimiseerd delen
  • Ja maar hou ik aan mezelf
  • Ja ik ga nu in derde persoon praten maar ik heb het eigenlijk over mezelf

0 stemmers

1 like

Heb je vandaag (1 januari) je huis verlaten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

5 likes

1 januari is uitgevonden voor pyjama’s, dutjes & thuisbezorgd

14 likes

Wel om weer terug te gaan naar mijn eigen huis, heb denk ik 5 meter frisse lucht gesnoven verder haha.

11 likes

Laat op de avond een vriends huis om naar m’n eigen huis te gaan. Met veel moeite :sweat_smile:

4 likes