Stel je persoonlijke vraag #53

Vind jij 1 januari een deprimerende dag?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Om de container aan de straat te zetten :sweat_smile:

2 likes

Ik heb uitgeslapen tot 12 uur (ik kan me niet heugen wanneer dat voor het laatst is gebeurd) en heb vervolgens gedoucht, joggingpak aan getrokken en ben op de bank gaan zitten. Heb met m’n vriend samen heel Squid game seizoen 2 gebinged en we zijn letterlijk alleen maar van de bank af gekomen om eten en drinken te pakken of naar de wc te gaan. Ik heb geen rust in m’n donder dus doe dit normaal echt nooit. Heb nu gewoon een beetje last van m’n rug van het vele zitten en liggen :joy:

9 likes

Ja om boodschappen te doen en toen kwam ik mensen tegen die met een auto met een lege accu stonden, dus die heb ik geholpen met duwen en toen dat niet werkte met startkabels. Helemaal leuk want die mensen waren vet blij dat ze verder konden en ik was blij dat ik iets te doen had want ik zat me te vervelen thuis

27 likes

Heb echt de saaiste oud en nieuw ooit gehad want was/ben ziek. Dus heb gewoon bed gelegen . Ik heb niet eens een oliebol gegeten :frowning_with_open_mouth:

Heb jij een oliebol gegeten tijdens oud en nieuw?

• Nee
  • Ja 1
  • Ja meerdere

0 stemmers

1 like

Zie jij het als een belediging voor de oliebol als het een “dutch donut” wordt genoemd?

• Ja is zielig voor de oliebol
  • Nee het is ook gewoon eigenlijk een donut

0 stemmers

Ik kan de vergelijking qua smaak me wel voorstellen maar nee is toch echt wel anders

5 likes

Dit verdienen we door wat wij allemaal ‘Aziatisch’ (non specified), ‘Provençaals’ en ‘Italiaans’ noemen

35 likes

Denk dat een toerist eerder geneigd zal zijn een “Dutch donut” te proberen dan een “oil roll” dus ja lekker boeiend hoe ze het noemen. Alsof Nederlanders niet ook bij alles in het buitenland zeggen “ja een soort [willekeurig in Nederland bekend broodje]”

7 likes

Oily balls!

22 likes

Het bleef niet alleen bij drank dus de tafels lagen vol met drugs en meerdere mensen waren flink in de war toen de ouders van de host ineens onaangekondigd binnenstondenđŸ„Č

10 likes

Haha lol waarom kwamen ze thuis??? En hoezo was het in iemands ouders huis (ik neem aan dat je 25+ bent)

1 like

dat staat er toch niet? misschien hadden de ouders zichzelf binnengelaten in het huis van hun kind

7 likes

Ja dat inderdaad! Wonen in de buurt en die dachten laten we even gezellig langsgaan

24 likes

Omg!!! Haha

6 likes

Hahaha wat erg

2 likes

Haha kan me zo goed al die awkward looks van iedereen voorstellen :sob: of deden die ouders net of ze het niet hadden gezien?

1 like

Ik weet niet zeker of ze echt niks doorhadden of dat ze deden of ze niks zagenđŸ„Čiedereen die er slecht uitzag vluchtte ook gelijk naar de achtertuin dus misschien viel het mee.

2 likes

Ik heb dit vorig jaar gedaan en heb afgelopen jaar wel iemand gevonden met wie ik nu een relatie heb :thinking:

3 likes

Nee mijn man was ziek en we zouden het bij vrienden vieren die voor oliebollen zorgden :sob:

1 like

Geloof jij dat er 72 genders zijn?

• Nee nog meer
  • Nee zijn er een handvol oid
  • Nee zijn er twee
  • Ja
  • Nee dit zijn persoonlijkheden en geen genders, heeft niks te maken met gender

0 stemmers

1 like