Ik bel altijd met oortjes waar dus een microfoon in zit, maar houd m’n telefoon automatisch alsnog zo vast om de een of andere reden
Snap dat ook niet. Ik zie het al wel gebeuren dat mijn vriendin vraagt hoe het met die steenpuist op mijn aars gaat of in geuren en kleuren vertelt hoe haar laatste bedpartner was.
Van hoeveel landen in Europa zou je nu uit je hoofd de politiek leider kunnen noemen? Dus geen koningen of de opper president die bijna onzichtbaar is, maar de bekendste leider?
- Wie is Dick Schoof?
- 2-5
- 5-10
- 10-15
- 15-25
- 25-40
- 40-51
0 stemmers
Ik weet die van België niet
Ik ken
Sanchez (Spanje), macron, starmer, schoof, Schulz, orban, Zelenskyy, Poetin, erdogan, meloni, vucic (Servië), Rama (Albanië)
Alexander De Croo is nog altijd eerste minister tot we een nieuwe regering hebben. Hij zal waarschijnlijk door Bart De Wever opgevolgd worden.
Toevoeging
Orban kwam nog in me op
Nvm die had je al
Ik ben vorig jaar in het archief geweest, om documentatie te bekijken van mijn grootouders.
Zij waren NSB’ers. Het was intens om al die info te zien. Wat wel heel mooi was, dat er foto’s van mijn opa en oma waren en brieven die ze elkaar hadden geschreven, daarnaast ook de documentatie van de gerechtsgang. Het bezoek was heel bijzonder, ik vond het best confronterend om foto’s van mijn opa in een Duits uniform te zien, tussen Duitse militairen, maar ook wel boeiend om door die briefwisseling achter een stukje geschiedenis te komen, waar ik anders geen weet van zou hebben. Tegelijk vind ik het ook wel gek dat mijn buurvrouw nou ook kan zien dat de namen van mijn grootouders er staan.
Duda van Polen komt nu in me op, maar van de meeste landen heb ik echt geeeeen idee.
Hahaha dit. En op m’n werk zit ik in zo’n privé-belhokje en kan ik meetypen als het nodig is.
Ohja! Die ken ik ook idd maar ja van al die kleine landjes echt geen idee.
Ik stel deze vragen dan aan mijn vriend (ook wel eens je vragen of land dingen) en dan is hij helemaal verrast van ‘wow wtf wat ben je toch een enigma’ en gaat ie serieus antwoorden, terwijl wie is Dick Schoof?
Ohja en ik doe dan alsof die vraag volledig vanuit mezelf komt
Dat artikel is ook gewoon ragebait? De persoon die het schrijft heeft een specialiatie in gen-onderzoek bij kanker als ik snel zoek, en het bedenken van deze 72 ‘genders’ is het enige wapenfeit dat aan de andere persoon kan toegeschreven worden.
gelukkig wel weer zeven mensen kunnen blocken
Hahahahaha Nice
Ja alleen de mensen die echt heel lang zitten, hou het anders niet bij.
Wil meer op de hoogte blijven van nieuws op dat gebied dit jaar en wat meer algemene kennis opbouwen over dingen die ik niet weet.
Ik twijfel nu voor het eerst, Anxiegender: This gender identity has anxiety as its prominent characteristic
Ik doe dit vaak, grotendeels thuis maar soms ook tijdens het wandelen. De telefoon aan mijn oor houden triggert vaak migraine 🫠
Eindelijk weet ik welke gender bij mij past!
Ja thuis hou ik hem echt nooit aan mn oor. Gooi hem standaard op de luidspreker.
Ga jij wel eens naar de pedicure?
- Ja standaard
- Ja wel eens
- Ja eens gedaan
- Nog nooit gedaan en wil ik niet
- Nog nooit gedaan en wil ik wel
0 stemmers