Stel je persoonlijke vraag #53

Ik heb dit ook en het enige dat ze zeiden was dat het lastig was om die nagel goed te doen haha

3 likes

Volgens mij hebben echt heel veel mensen dat. Volgens mij is een van de oorzaken dat we van jongs af aan al schoenen aan hebben die je tenen wat tegen elkaar drukken, waardoor vooral de kleine teen de sjaak is. Zou niet weten waarom je daarmee naar de huisarts zou moeten en denk ook zeker dat de pedicure dat al veel vaker heeft gezien.

6 likes

Is je ritme door de kerst vakantie ook fucked up

• Ja ugh
  • Nee
  • Heb geen vakantie
  • Mijn ritme is altijd fucked up

0 stemmers

1 like

Heb geen vakantie maar ben sinds drie welen werkeloos :sunglasses::sunglasses: en ben er achter dat mijn ideale slaaptijd 9,5 uur is. Fucked up klinkt zo negatief, ik zou zelf zeggen dat ik een werkeloos ritme heb :sunglasses:

13 likes

Naja letterlijk 1 keer geweest, mn buurvrouw ging een pedicure praktijk openen. Ze heeft geen eelt weggehaald maar ging met zo’n slijpgeval over mn nagels, beetje knippen en het lakken. Was gratis en vond het wel prima, maar ook zeer overbodig.

1 like

Die mensen zien echt wel vreemdere dingen hoor, zou je hier echt niet door laten tegen houden.

1 like

Nee joh, ik wandel ook enorm veel en heb ook geen dikke lagen ofzo. Ze halen ook niet alles weg, ik kan het niet uitleggen maar je loopt echt op wolkjes als je daar wegloopt.

Mensen moeten het zelf weten overigens en er zullen ook slechte praktijken zijn, maar zij zien op dagelijkse basis lelijke rare voeten. Komt goed hoor.

4 likes

Ja ik keek soms van die video’s op youtube van zo’n pedicure en het zijn vaak oudere mensen die daar komen. Echt my god wat veel supergore voeten :cry: Toch vond ik het fascinerend om naar te kijken. Al is dat misschien een medisch pedicure. Maar neem aan dat die mensen echt niet opkijken van 1 vreemde nagel.

Oh @lisaanna jij had het over 1 rare teen.

2 likes
Wat vind jij het belangrijkst om opgenomen of verbeterd te zien in een CAO-verandering? Kies je top 2.
  • Salarisverhoging
  • Meer vakantiedagen
  • Thuiswerkbeleid
  • Pensioenregeling
  • Meer budget voor opleiding en ontwikkeling
  • Flexibelere werktijden
  • Werktijden - fulltime vierdaagse werkweek
  • Gezondheids- en welzijnsregelingen
  • In het algemeen een cao, als je die nu niet hebt waar je werkt
  • Anders - reageer op dit bericht

0 stemmers

3 likes

Wij hebben nu dus geen CAO en eigenlijk vind ik alles echt top geregeld, behalve de salarisverhogingen. Die blijven zo achter t.o.v. concurrenten die wel een CAO hebben. Echt insane.

2 likes

Ze zijn aan het praten over een vierdaagse werkweek als fulltime in mijn sector en dat zou echt top zijn!

8 likes

Ik mag eigenlijk nergens over klagen. Hooguit zou ik nog negen weken ouderschapsverlof tegen 100% willen of studieschuld aflossen.

2 likes

Ja wij zitten er best warmpjes bij. Ik zou wel wat meer naar de ambtenaren cao toe willen qua vakantie en de studieschuld maar ja, dat is dan ook wel de cao der cao’s.

Vierdaagse werkweek zou voor mij weinig uitmaken want dan zit ik gewoon dat werk in vier dagen te proppen. Echt niet dat we er dan mensen bij krijgen ofzo, en er is sowieso al niemand die schroomt om me buiten werktijd te bellen of te appen (vooral externen maar ook collega’s, maar dat hoort er bij mijn werk bij en tbh ik word er ook naar betaald).

Ik ben dus een ambtenaar en @grace ik ben inderdaad zeer tevreden, het enige wat ik mis is de mogelijkheid om de ov kaart ook voor prive reizen te mogen gebruiken

4 likes

Stel je vindt iemands mobiel in de sportschool op de loopband (waar je bidon in kunt doen en mobiel neer kunt leggen). Wat doe je dan?

• Ik laat 'm liggen op de plek (ligt niet in de weg)
  • Ik leg 'm op de vensterbank achter de loopbanden neer (niet direct zichtbaar)
  • Ik lever 'm in bij de receptie/balie
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Stel het is lunchtijd, je collega maakt z’n broodtrommel open en pakt dit eruit:
image
Je collega snijdt een plakje af, doet er slagroom op en eet het op. Je collega pakt weer het mes enzovoorts.
Wat doe jij?

• Ik vraag iets van: is dat je lunch?
  • Ik zeg iets van: mm lekker
  • Ik zeg iets van: dat is toch niet je lunch
  • Ik zeg of doe niets maar vind het wel raar
  • Ik zeg of doe niets en vind er ook niks van
  • Ik kan me absoluut niet inleven in deze situatie dus ik kan niet stemmen
  • Anders…

0 stemmers

1 like

Het boeit mij echt totaal niet wat andere mensen eten, dus ik zou er niets van zeggen of denken

6 likes

Ik schuif mijn bordje dichterbij in de hoop dat de volgende plak daarop belandt :biggrin:

80 likes

Ik merk wel weer dat mijn natuurlijke ritme echt nog geen 1% in de buurt komt van het werkritme :weary:

@Kareltje en wat CAO betreft zou ik heel graag mijn woon-werkverkeer vergoed willen zien. Moet nu betalen om op mijn werk te komen. En collegas die met de fiets komen krijgen er geld op toe. Voelt echt oneerlijk.

2 likes

Ben je weleens op een (illegale) rave geweest?

• Ja, vaker
  • Weleens
  • Nee

0 stemmers

Heb jij in de eerste dagen van dit jaar een grote schoonmaak gehouden?

• Ja
  • Mwoah medium
  • Nee

0 stemmers

2 likes