Stel je persoonlijke vraag #53

Ik zou wel vragen waar de versiering is, hagelslag ofzo

5 likes

Haha ja zo’n lunchobsessie (van andermans lunch) heerst er op mijn werk ook, wordt altijd iets over gezegd. Heb denk ik ook wel 20 keer moeten uitleggen wat er in mijn lunch salade gaat, niet dat iemand er wat mee doet verder dus laat me gewoon lekker mijn salade eten.

6 likes

Ik zeg er niets van maar ik vind het wel bijzonder en ben vooral jaloers

3 likes

Haha ik ben toevallig nu bezig met het opruimen van de grote rommelkelder.

5 likes

Oh maar is het daar fijn of net als bij ons koud kil, spinnen overal? Het huis is bijna 100 jaar oud. Ik heb laarzen aangetrokken en ik wilde niet dat mn vriend het deed. Want hij stoot dan ook continue zn hoofd trouwens haha. Maar ik vond het echt naar te doen bijna. Misschien ga ik er ooit nog wel een leuke plek van maken.

Oeh, dat is minder haha. Nee, ik heb een heel chille kelder waar je ook wel kan leven. En godzijdank niet overal spinnen :stuck_out_tongue:

3 likes

Heb jij regenlaarzen in huis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Remote werkbeleid! Dus niet vanuit huis.

4 likes

2 paar zelfs. Korten en langen. Schiet ze altijd snel aan als ik met de hond naar buiten ga en geen zin heb om het proces door te lopen van schoenen aandoen en veters strikken. Vind dat altijd het meest vervelend van aankleden 's ochtends.

4 likes

Oh ecnt zooo irritant. Heb je een heel andere lunch dan de rest? Ik maak wel eens een tosti (jaja) en dan is het al…persoon 1: ‘Poehpoeh nou jij maakt er echt wat van!!’ Persoon 2: ‘Goh wat ruik ik!’ Persoon 3: ‘Kon je het niet zo opeten?’

5 likes

Vermijd jij weleens knoflook/ui omdat je een afspraak hebt?

• Nee nooit
  • Ja dat doe ik weleens

0 stemmers

Heb jij een vliering in huis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoeveel zin heb je om morgen (weer) te werken?

• 1 :sob:
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10 :star_struck:

0 stemmers

5 likes

Precies 0 om eerlijk te zijn :sob:

6 likes

Niet om de inhoud van mn werk want dat vind ik leuk maar gewoon WERK. Opstaan, daarnaartoe, werken :sleepy:

Ik wil een online side hustle waar je dan ineens per ongeluk 9k per maand mee verdient net zoals al die tieners op TikTok beweren, brb even cursusje kopen

35 likes

Wow life hack

3 likes

Mijn vrije dag is op maandag en echt, mijn week is automatisch beter als ik op maandag niet hoef te werken.

8 likes

Sowieso mensen die wat vinden van wat je eet, hoe snel je eet, hoe veel je eet… rot gewoon op.

‘Zohooo, jij had honger!’ ‘Oh, het hele bord/die hele pizza is echt veel te veel voor mij… :eyes:,’ nou voor mij dus niet Annie, bek houden :tipping_hand_woman:t2:

27 likes

Ik heb morgen nog vrij :smiling_face_with_three_hearts: deze zondagavond voelt daarom ook echt als een zaterdagavond ook al voer ik precies niks uit behalve verticaal liggen.

3 likes

Ben jij dit

34 likes

Ik was vorige week alweer aan het werk maar heb vandaag wel zoooveel last van sunday scares. Alsof het nu weer serieus begint of zo, bah

3 likes

Zo maar dit inderdaad. Buiten de officiële feestdagen heb ik geen andere dagen vrij gehad, maar jeetje deze zondag blues zijn intens haha

3 likes