Stel je persoonlijke vraag #53

Mochten mensen zich afvragen waar je dat vindt: Settings > Chats > Default Chat Theme > Chat Color

1 like

Maar dit kan echt al jarelang toch, sowieso al wel 5 jaar

5 likes

Ik zag dit net pas op Tiktok. Ik heb deze functie nog nooit gehad. Niet dat ik weet tenminste :sweat_smile:

Het schijnt nu een bĂštaversie te zijn.

3 likes

Gebruik jij de versnelling op je fiets?

• Ja, handig!
  • Nee, blijft gewoon standaard op dezelfde versnelling
  • Nvt

0 stemmers

3 likes

Ik fiets altijd het beste op een oude versleten omafiets zonder versnellingen met goed opgepompte nieuwe banden. En dan een lichte fiets waar zo weinig mogelijk op zit. Dus ook niet zon vervelend rek aan het stuur

3 likes

Is dit safe for work?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Is er iemand op t forum die een goeie influencer zou zijn?

• Ja, ik
  • Ja, namelijk (laat een comment achter!!)
  • Nee

0 stemmers

1 like

@Karl_Lagerfeld natuurlijk

20 likes

Als je iemand van z’n fiets ziet vallen

• Dan stop ik en vraag of alles okĂ© is
  • Dan kijk ik even of alles okĂ© is en zo ja ga ik verder
  • Dan ga ik verder zonder iets te doen

0 stemmers

1 like

@Daelyss fashion queen
@Bunnyslippers en @oversized eten en reizen
@Karl_Lagerfeld Debbie 2.0
@FrauHelga Sofielambrecht 2.0

28 likes

Ja ik zat te denken er is ook een schoonmaak queen hier toch? Dat zou t misschien ook wel goed doen

4 likes

Misschien wel maar er moet dan ook een beetje een goeie smoel bij zitten en dat weet ik van bijna niemand hier

2 likes

Hangt ook wel van de leeftijd af. Bij een kind of ouder persoon zal ik wel direct stoppen.

1 like

Dacht ik eerst ook maar waar maak je je scheermesje dan schoon? Ik ben helemaal niet smetvrezerig maar vind dit bij nader inzien heel goor hahaha

1 like

Ik denk dat ik er serieus wel goed in zou zijn maar ik heb een limburggggs accent. Als ik normaal zou praten was ik misschien wel influencer

13 likes

Maar je hebt nu ook Vera Urru met mega Limburgs accent en die doet het vrij goed, dus: GO FOR IT KARL. Of moet ik zeggen: dich mos d’r ech vur gaon!!! :sparkles:

24 likes

Ja dankje maedje

maar toch blijft het net niet, en denk zelfs ik ‘wat praat jij lelijk en zitten je wenkbrauwen dicht tegen elkaar aan zeg’.

5 likes

Daar had ik nog niet eens over nagedacht :sob: is dit een waargebeurde situatie eigenlijk of hypothetische vraag?

omg straks gaat iedereen espresso met karamel drinken doordat ze je niet verstaan

9 likes

Ja dan ben ik wel meteen een echte influencer als ik mensen zoiets goors kan laten drinken

1 like