Stel je persoonlijke vraag #53

Dit dacht ik ook. Laat ze eerst maar eens beloven dat ze de werknemer 5 jaar lang niet ontslaan ipv dat ze andersom om zo’n belofte vragen.

2 likes

Mag dat überhaupt? Klinkt een beetje als slavernij. Een (vast) contract is toch sowieso al een belofte dat je samen blijft totdat een van de partijen besluit een andere weg te gaan. Lijkt me dat dat ondanks een dergelijke belofte nog steeds mag. Misschien werkt het beter als je werkgever werkt aan een goed werkklimaat, goede secundaire arbeidsvoorwaarden, ontwikkelmogelijkheden, beter salaris, dat soort dingen.

2 likes

Mag je je dan ook langer dan twee jaar ziek melden? Of moet je dan toch na 2 jaar eruit

3 likes

@Plum en @Karl_Lagerfeld ik weet het niet of het mag en hoe het dan zit!

Het is ook niet echt aan de orde! Mijn baas zegt dit wel eens (een beetje grappend maar ergens zou ze het wel willen denk ik). Dus vandaar dat ik het hier vroeg. Was benieuwd naar reacties van anderen.

1 like

Die scheermesjes vind ik echt nasty. Ik zie dan bezopen mensen voor me die ineens in de wc hun oksels oid gaan scheren. Gatverdamme

1 like

Kan jij de kleur van je chats in Whatsapp aanpassen?

Is blijkbaar een nieuwe functie ofzo… ik heb hem (nog) niet.

• Ja! iPhone
  • Nee, iPhone
  • Ja! Android
  • Nee, Android
  • Ik heb geen Whatsapp
  • Geen idee
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Mochten mensen zich afvragen waar je dat vindt: Settings > Chats > Default Chat Theme > Chat Color

1 like

Maar dit kan echt al jarelang toch, sowieso al wel 5 jaar

5 likes

Ik zag dit net pas op Tiktok. Ik heb deze functie nog nooit gehad. Niet dat ik weet tenminste :sweat_smile:

Het schijnt nu een bètaversie te zijn.

3 likes

Gebruik jij de versnelling op je fiets?

• Ja, handig!
  • Nee, blijft gewoon standaard op dezelfde versnelling
  • Nvt

0 stemmers

3 likes

Ik fiets altijd het beste op een oude versleten omafiets zonder versnellingen met goed opgepompte nieuwe banden. En dan een lichte fiets waar zo weinig mogelijk op zit. Dus ook niet zon vervelend rek aan het stuur

3 likes

Is dit safe for work?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Is er iemand op t forum die een goeie influencer zou zijn?

• Ja, ik
  • Ja, namelijk (laat een comment achter!!)
  • Nee

0 stemmers

1 like

@Karl_Lagerfeld natuurlijk

20 likes

Als je iemand van z’n fiets ziet vallen

• Dan stop ik en vraag of alles oké is
  • Dan kijk ik even of alles oké is en zo ja ga ik verder
  • Dan ga ik verder zonder iets te doen

0 stemmers

1 like

Ja ik zat te denken er is ook een schoonmaak queen hier toch? Dat zou t misschien ook wel goed doen

4 likes

Misschien wel maar er moet dan ook een beetje een goeie smoel bij zitten en dat weet ik van bijna niemand hier

2 likes

Hangt ook wel van de leeftijd af. Bij een kind of ouder persoon zal ik wel direct stoppen.

1 like

Dacht ik eerst ook maar waar maak je je scheermesje dan schoon? Ik ben helemaal niet smetvrezerig maar vind dit bij nader inzien heel goor hahaha

1 like

Ik denk dat ik er serieus wel goed in zou zijn maar ik heb een limburggggs accent. Als ik normaal zou praten was ik misschien wel influencer

13 likes