Stel je persoonlijke vraag #53

Ohhhh bedoel gft inderdaad. Maar een zakje ontleden hoeft dus niet

1 like

Ze bedoelt toch het papieren zakje waar het theezakje in zit?

2 likes

Oh zo heb ik het niet opgevat, ik dacht aan dit papiertje

IMG_9041

7 likes

Nee ik bedoelde idd het hoesje (blauwe ding op deze foto)

2 likes

Ik heb sinds kort een robotstofzuiger ( :heart_eyes:) en dat is wel goede motivatie om t wasrek leeg te halen, anders kan ie er niet goed bij.

1 like

Tipje: zet er een luchtontvochtiger bij. Gaat het een stuk sneller

2 likes

Stel, je baas vraagt je om een contract te ondertekenen waarbij jij de komende 5 jaar geen ontslag mag nemen (ivm personeelstekort in jouw sector).

• Dit zou ik doen
  • Dit zou ik doen mits er iets tegenover staat (salarisverhoging bijv.)
  • Ik weet niet of ik dit zou doen
  • Ik zou dit niet doen
  • Anders,

0 stemmers

1 like

Ik zou dit nooit doen. Of ik het nu geweldig naar mijn zin heb of niet. Je weet nooit wat er gaat gebeuren in die komende 5 jaar.

12 likes

Voor een hele riante salarisverhoging zou ik dit wel overwegen

9 likes

Waarom zou je? Er is groot personeelstekort, dan ga je toch naar een ander in de sector, want wat heb ik daar aan?

5 likes

Ik ben in een bar en in de wc stond er naast een bakje tampons, ook een bakje met een paar scheermesjes (voor gebruik dus). Dit vind je:

• Chill
  • Normaal
  • Raar
  • Komisch
  • Handig
  • Vies
  • Anders

0 stemmers

3 likes

Als het dichtverpakte scheermesjes zijn dan zou ik het nog wel een ludiek initiatief vinden (voor als je onverwachts toch een date opduikelt) maar anders vooral vies en een beetje gevaarlijk ook wel ivm via bloed overdraagbare ziektes

14 likes

Plus mag de werkgever in dit geval jou wel gewoon ontslaan? Dan is het een nog raarder voorstel.

5 likes

Tampons vind ik altijd wel handig. Die dingen zitten toch nog in plastic los. Maar scheermesjes… Bah.

2 likes

Dit dacht ik ook. Laat ze eerst maar eens beloven dat ze de werknemer 5 jaar lang niet ontslaan ipv dat ze andersom om zo’n belofte vragen.

2 likes

Mag dat überhaupt? Klinkt een beetje als slavernij. Een (vast) contract is toch sowieso al een belofte dat je samen blijft totdat een van de partijen besluit een andere weg te gaan. Lijkt me dat dat ondanks een dergelijke belofte nog steeds mag. Misschien werkt het beter als je werkgever werkt aan een goed werkklimaat, goede secundaire arbeidsvoorwaarden, ontwikkelmogelijkheden, beter salaris, dat soort dingen.

2 likes

Mag je je dan ook langer dan twee jaar ziek melden? Of moet je dan toch na 2 jaar eruit

3 likes

@Plum en @Karl_Lagerfeld ik weet het niet of het mag en hoe het dan zit!

Het is ook niet echt aan de orde! Mijn baas zegt dit wel eens (een beetje grappend maar ergens zou ze het wel willen denk ik). Dus vandaar dat ik het hier vroeg. Was benieuwd naar reacties van anderen.

1 like

Die scheermesjes vind ik echt nasty. Ik zie dan bezopen mensen voor me die ineens in de wc hun oksels oid gaan scheren. Gatverdamme

1 like

Kan jij de kleur van je chats in Whatsapp aanpassen?

Is blijkbaar een nieuwe functie ofzo… ik heb hem (nog) niet.

• Ja! iPhone
  • Nee, iPhone
  • Ja! Android
  • Nee, Android
  • Ik heb geen Whatsapp
  • Geen idee
  • Anders

0 stemmers

2 likes