Stel je persoonlijke vraag #53

ik heb geen verwarming in mijn slaapkamer, dus ik draag dit + 1 of 2 longsleeves eronder en soms legging als het vriest, anders heb ik het te koud. en ik vind met een capuchon op slapen ook echt heel chill

4 likes

Oh niets zo heerlijk als naakt in bed liggen onder twee deken en dan je benen eruit te steken :innocent:

1 like

Slaap jij nu met je raam open?

• Ja helemaal open
  • Op een kier
  • Nee gewoon dicht
  • Nee verwarming aan, alles!

0 stemmers

Snap echt niet hoe mensen met hun raam dicht slapen. Ik heb frisse lucht nodig :smiling_face_with_tear:

20 likes

Ja en de geur van zo’n ongeventileerde kamer :woozy_face::woozy_face::woozy_face: Snap niet hoe mensen dat trekken.
Zo vind ik veel mensen 's ochtends in de trein ook ruiken trouwens. Waarschijnlijk van die types die 's avonds (of niet) douchen en dan de hele nacht zonder zuurstof liggen te rotten

22 likes

Als ik het raam open doe de hele nacht bevriest mijn hele interieur denk ik. Maar goed, thanks to slechte isolatie komt er altijd frisse lucht mijn huis in :joy:

11 likes

jaaa in de zomer vind ik dat ook heel lekker. heb wel geprobeerd naakt te slapen ‘s winters maar het is echt een domme fabel dat voor iedereen geldt dat jE LiChaAM zicHzELf oPwaRMt, bedacht door mensen die zeggen dat kou in je hoofd zit en je het uit kan schakelen denk ik.

9 likes

Ooo ja ik snap echt precies wat je bedoelt.
Zo’n muffe dierlijke geur.

6 likes

Haha ja gatverdamme echt zo’n muffe slaapkamer geur/walm. Ik heb altijd het raam op een kier alleen niet als het keihard waait. De verwarming heb ik niet eens ooit aangezet in de slaapkamer. Lijkt me ook niet echt gezond om met de verwarming aan te slapen.

4 likes

Jaaa echt dit brengt trauma’s terug naar een huisgenoot waarvan ik kon ruiken als ze wakker was omdat haar deur dan open was geweest en het hele huis stonk :face_vomiting: Ik moest haar echt regelmatig smeken haar raam open te doen, zó vies

2 likes

Ik ben echt de grootste koukleum maar in de winter heb ik het naakt onder de dekens wel echt sneller warm genoeg om te slapen dan als ik een pyjama aan heb. In scenario 2 word ik na een tijdje ook wakker omdat ik het veelste heet heb, maar ik spreek wel uit de luxe van een supergoed geïsoleerd appartement.

4 likes

Hierdoor had ik moeite met stemmen op de “pyjama in de supermarkt” pol. Want het boeit me echt 0 wat iemand aan heeft maar ik kan echt niet tegen die muffe slaapkamerwalm van mensen.

5 likes

Als ik mijn raam open doe kan ik echt niet slapen van al die tering scooters met achterlijk luide uitlaten die voorbij razen :cry:

2 likes

Vannacht nog het raam vergeten open te zetten en werd echt wakker met zo’n gort droge keel/mond, vreselijk.

2 likes

Dicht, maar we wonen in nieuwbouw en hebben WTW. Dat zorgt voor continue ventilatie. Dat systeem gaat in de loop van de nacht harder werken om onze muffe geuren de kamer uit te krijgen.

7 likes

Ik slaap aan de galerij dus is niet echt verstandig om het raam open te doen :sweat_smile:
Heb wel mijn rooster open

3 likes

Aan de mensen die wel met hun raam open slapen nu, hoeveel graden is het ‘s nachts dan bij jullie? Ik denk dat het bij mij dan echt 14 graden zou worden ofzo?

1 like

12-13 graden in de slaapkamer.

8 likes

Ik vind dat juist wel lekker.

14 likes

Ik ben die persoon op skates lol. Schoenen meenemen is teveel moeite. Helemaal omkleden omdat ik snacks wil en weiger in pyjama de deur uit te gaan is daarentegen noodzaak.

Ja hier denk ik ook wel hoor, andere deuren in huis dicht houden zodat het daar wat warmer blijft en het raam gaat niet wagenwijd open zoals in de zomer. Maar ik word echt krokant wakker door de droge en muffe lucht anders, ondanks dat er ook hier een ventilatiesysteem is dat de hele dag aan staat.