Ik moest eve googlen wat een jubelton was. Ik dacht aan speelgoed, maar het blijkt heel wat anders te zijn…
Heb jij deze blauwe bessen gehad afgelopen tijd?
- Nee
- Ja
- Geen idee
0 stemmers
Ik vind blauwe bessen echt niet te eten
Ja ik eet die uit deze zakken dus altijd. Wat ik nu in de vriezer heb liggen heeft een latere tht datum, dus ben een beetje bang dat ik al zo’n zak op heb
Haha ja, hier hetzelfde. Ik dacht eerst mooi, ik heb een andere tht datum. Maar de afgelopen weken heb ik natuurlijk allang zakken met die andere data gegeten
Nou ja, je bent niet ziek geworden toch en zowel dan ben je nu immuun dat scheelt.
Zou het afspoelen van die bessen dit voorkomen kunnen hebben of werkt dat niet zo?
Ja oké maar als je miljonair bent en je woont in Twente telt het niet, dat weet iedereen.
Telt alleen als je in de Randstad een miljoen hebt buiten je huis om. Of in de Belgische versie hiervan.
Heb jij veel random selfies op je tel?
- Nee überhaupt weinig tot 0 selfies
- Nee maar wel mooi geposeerde selfies
- Ja van die lelijke selfies in allerlei random situaties gemaakt
0 stemmers
Hoe is het jaar 2025 tot nu toe voor jou?
- Vreselijk
- Mwah
- Geweldig
0 stemmers
Nee heb een foto nodig voor museumjaarkaart en moest zo fucking ver terug Hahah
Van de 14.000 foto’s zijn 2.000 selfies waarvan 1900 met andere mensen zijn. heel veel met mijn zusje.
ik heb echt altijd 1 foto die ik voor alles gebruik voor een aantal jaar en die komt dan helemaal m’n keel uit na een tijdje
Stel je (hypotetisch) kind wil een tattoo vanaf welke leefijd zou je dat toestaan?
- Jonger dan 12 jaar
- 12 jaar
- 13 jaar
- 14 jaar
- 15 jaar
- 16 jaar
- 17 jaar
- 18 jaar
0 stemmers
Ik moest zelf ook wachten tot 18, lijkt me een prima leeftijd voor zo’n beslissing
Vind 18 zelfs nog te jong. Ben zo blij dat ik nu niet de tattoos heb die ik toen graag wilde
NAV Dit Artikel: https://www.ad.nl/bizar/9-jarig-turks-meisje-krijgt-tattoo-van-amerikaanse-vlag-ze-wilde-eigenlijk-donald-trump-in-haar-nek~ac4cb702/
Ik kan er echt niet bij met mn hoofd dat mensen dit oke vinden.
Ik had zo’n artikel eerder verwacht van de speld.
Heb jij een:
- Museum jaarkaart
- Abonnement op de bieb
- Sportschoolabonnement
- Sportclubpas/ledenpas
- Seizoenskaart voor voetbalclub
- Cineville/pathe unlimited pas
- Studentenpas
- Hanos/sligro/makro pas
- Strippenkaart voor een winkel/restaurant/koffietentje met stempels
- Allemaal niet
0 stemmers
Op mijn werk
- Hebben ze goede thee/koffie
- Hebben ze geen goede thee/koffie maar ik doe het ermee
- Hebben ze geen goede thee/koffie dus ik neem zelf iets mee
- Hebben ze uberhaupt geen thee/koffie
- Hebben ze het wel maar ik heb geen idee (of interesseert me niks) want ik drink geen thee/koffie
0 stemmers
Hahahaha ik kreeg gisteren ook een slideshow die begon met een foto van huiduitslag