Stel je persoonlijke vraag #53

Misschien leer je ook dat posts op een forum weleens wat worden aangedikt :face_in_clouds:

2 likes

Hahaha ja vreselijk, maar goed hij heeft nu wel een nieuw cliëntje genaamd Taghi opgedaan dus iets eraan werkt blijkbaar toch

1 like

Nouja dat verbaast me dus precies niks, dit zal niet de eerste keuze van Taghi zijn geweest en dit is denk ik gewoon een opportunist pur sang. Dat heeft denk ik weinig te maken met dat in dit geval iets goed heeft gewerkt.

2 likes

Lijkt me juist doodeng om voor hem te werken.

6 likes

Ja al zou ik er een miljoen voor krijgen zou ik nog bedanken

5 likes

Ja, ik ook absoluut. Vraag me af of je zoiets kunt weigeren als hij jou eenmaal gekozen heeft als advocaat. Of hij jou en je familie dan gaat bedreigen als je nee zegt.

1 like

Ik denk dat je op een eerste vraag of je dat zou willen wel nee kan zeggen, maar zodra je er ook maar een centimeter in zit je gewoon de sjaak bent en daar inderdaad niet zomaar meer uitkomt.

5 likes

Moordzaken vind ik leuker, sympathiekere sprekers ofzo, in elk geval niet zo ballerig

1 like

De podcast moordzaken? Dat vind ik echt een verschrikkelijk voorbeeld van ramptoerisme met hun we hebben even veldwerk gedaan en het delen van foto’s op een Instagram. Kan daar niet met plezier naar luisteren.

Ik luister Napleiten ook niet omdat ik smeuïge details wil horen over moordzaken, maar omdat ik het interessant vind om te horen hoe het werkt aan de kant van de advocatuur/OM.

5 likes

Als jij een blind kind was/met cerebral palsy, en er brak een enorme brand uit en je kon niet lopen en je woonde met je moeder samen, zou die jou dan achterlaten en zichzelf redden?

• Ja dat zou ze denk ik doen
  • Ja dat zou ze zeker doen
  • Nee dat zou ze zeker niet doen
  • Nee dat zou ze denk ik niet doen

0 stemmers

En als jij de moeder was?

• Ik blijf bij m’n kind
  • Bye bye

0 stemmers

Ja maar heb in elke kamer een thermostaat dus verwarming uit op onze slaapkamer maar alle andere kamers wel verwarmd.

Maar als de benedenverdieping op temperatuur is, verwarmt hij boven nauwelijks. Ik moet dan de verwarming van beneden ‘afsluiten’, dan gaat hij boven verwarmen. Dat zou bij jou ook kunnen denk ik? Vind het maar een kut systeem.

Zijn hendels die aan de verwarmingsbuizen zitten beneden. Die kunnen we omzetten

1 like

Haha ja ik vind radiatoren ook veel handiger en inzichtelijker eigenlijk.

Bij ons kan je het niet apart uitzetten geloof ik, we hebben wel per kamer thermostaten maar als ik die bv op 0 graden zet gaat hij koelen geloof ik :smiling_face_with_tear: Ik moet de handleiding er nog maar eens op naslaan…

Vind jij het grappig als ergens een soort spanning of conflict uitbreekt tussen mensen online of offline en iemand dan zegt dat ze er popcorn bij pakken?

(ik zit een docu over Jerry Springer te kijken en herinner me dat het vroeger top notch comedy was om in zo’n situatie ‘Jerry, Jerry’ te scanderen)

• Ja ik vind dit gevat en grappig en doe het zelf ook
  • Ja ik vind het echt enig als andere mensen dit doen
  • Mwah soms wel leuk
  • Nee gewoon niet leuk
  • Nee en ik vind het extreem triest als volwassen mensen dit doen, verzin een nieuwe grap

0 stemmers

3 likes

een enkele :popcorn: emoji kan ik nog wel waarderen af en toe

10 likes

nee de grap zelf vind ik niet leuk maar ik vind het wel leuk als mensen de boel een beetje ophitsen

als er dan een beetje meer drama komt door een lame grap heiligt het doel wel de middelen

10 likes

Jerry Jerry werd vroeger op het schoolplein op de basisschool geroepen, dat zegt wel genoeg.

6 likes

Ouders: vind jij t erg om tweedehands cadeautjes voor je kinderen te ontvangen?

• Ja ew
  • Nee hoor mits schoon prima lekker duurzaam

0 stemmers

1 like

Erger jij je snel aan hoe mensen praten? Wbt accent dus

• Nee hoor
  • Mwah beetje
  • Ja vaak wel

0 stemmers

3 likes

wat vind je ervan als mensen (mannen) over volwassen vrouwen zeggen dat ze ‘een eigen willetje’ hebben

• ja gewoon normale manier van omschrijven
  • leuk zo mag iemand ook over mij praten
  • niks/neutraal
  • goor
  • denigrerend
  • misogyn

0 stemmers

man in kwestie (winter vol liefde kandidaat zonder bedrijf met koeien) noemde vrouw in kwestie eerder ook ‘potig’ en ging haar (vrouw die al jaren en in hwar eentje een bedrijf met koeien runt) uitleggen hoe zij met dr koeien om moest gaan dus ja behoorlijk veel lef ergens vandaan gehaald

maar hij is er zelf 100% van overtuigd dat hij complementeus is

2 likes