wat vind je ervan als mensen (mannen) over volwassen vrouwen zeggen dat ze ‘een eigen willetje’ hebben
- ja gewoon normale manier van omschrijven
- leuk zo mag iemand ook over mij praten
- niks/neutraal
- goor
- denigrerend
- misogyn
0 stemmers
wat vind je ervan als mensen (mannen) over volwassen vrouwen zeggen dat ze ‘een eigen willetje’ hebben
0 stemmers
man in kwestie (winter vol liefde kandidaat zonder bedrijf met koeien) noemde vrouw in kwestie eerder ook ‘potig’ en ging haar (vrouw die al jaren en in hwar eentje een bedrijf met koeien runt) uitleggen hoe zij met dr koeien om moest gaan dus ja behoorlijk veel lef ergens vandaan gehaald
maar hij is er zelf 100% van overtuigd dat hij complementeus is
Ja omg ik dacht echt dit zeg je toch over een dreumes ofzo? Niet over een volwassen vrouw???
gadver ik ken dit echt alleen maar als ding om over dwarse peuters te zeggen, vind dat echt bizar voor een volwassene
ANONIEM
is er iets wat je nooit over je leven deelt op dit forum omdat je geen zin hebt in kritiek?
Ja, ik:
0 stemmers
Aangepast!
Nog een vervolg want opeens zoveel inspiratie:
Ik:
0 stemmers
En ik maar zoeken naar de optie waar ik op kon stemmen haha, maar moet gewoon op resultaten tonen drukken.
Maar was je wel je onderbenen als je doucht?
En je gordijnen?
0 stemmers
Zelfs 9 miljoinairs hiero
Ik moest eve googlen wat een jubelton was. Ik dacht aan speelgoed, maar het blijkt heel wat anders te zijn…
Heb jij deze blauwe bessen gehad afgelopen tijd?
0 stemmers
Ik vind blauwe bessen echt niet te eten
Ja ik eet die uit deze zakken dus altijd. Wat ik nu in de vriezer heb liggen heeft een latere tht datum, dus ben een beetje bang dat ik al zo’n zak op heb ![]()
Haha ja, hier hetzelfde. Ik dacht eerst mooi, ik heb een andere tht datum. Maar de afgelopen weken heb ik natuurlijk allang zakken met die andere data gegeten ![]()
Nou ja, je bent niet ziek geworden toch en zowel dan ben je nu immuun dat scheelt.
Zou het afspoelen van die bessen dit voorkomen kunnen hebben of werkt dat niet zo?
Ja oké maar als je miljonair bent en je woont in Twente telt het niet, dat weet iedereen.
Telt alleen als je in de Randstad een miljoen hebt buiten je huis om. Of in de Belgische versie hiervan.
Heb jij veel random selfies op je tel?
0 stemmers
Hoe is het jaar 2025 tot nu toe voor jou?
0 stemmers