Stel je persoonlijke vraag #53

De podcast moordzaken? Dat vind ik echt een verschrikkelijk voorbeeld van ramptoerisme met hun we hebben even veldwerk gedaan en het delen van foto’s op een Instagram. Kan daar niet met plezier naar luisteren.

Ik luister Napleiten ook niet omdat ik smeuïge details wil horen over moordzaken, maar omdat ik het interessant vind om te horen hoe het werkt aan de kant van de advocatuur/OM.

5 likes

Als jij een blind kind was/met cerebral palsy, en er brak een enorme brand uit en je kon niet lopen en je woonde met je moeder samen, zou die jou dan achterlaten en zichzelf redden?

• Ja dat zou ze denk ik doen
  • Ja dat zou ze zeker doen
  • Nee dat zou ze zeker niet doen
  • Nee dat zou ze denk ik niet doen

0 stemmers

En als jij de moeder was?

• Ik blijf bij m’n kind
  • Bye bye

0 stemmers

Ja maar heb in elke kamer een thermostaat dus verwarming uit op onze slaapkamer maar alle andere kamers wel verwarmd.

Maar als de benedenverdieping op temperatuur is, verwarmt hij boven nauwelijks. Ik moet dan de verwarming van beneden ‘afsluiten’, dan gaat hij boven verwarmen. Dat zou bij jou ook kunnen denk ik? Vind het maar een kut systeem.

Zijn hendels die aan de verwarmingsbuizen zitten beneden. Die kunnen we omzetten

1 like

Haha ja ik vind radiatoren ook veel handiger en inzichtelijker eigenlijk.

Bij ons kan je het niet apart uitzetten geloof ik, we hebben wel per kamer thermostaten maar als ik die bv op 0 graden zet gaat hij koelen geloof ik :smiling_face_with_tear: Ik moet de handleiding er nog maar eens op naslaan…

Vind jij het grappig als ergens een soort spanning of conflict uitbreekt tussen mensen online of offline en iemand dan zegt dat ze er popcorn bij pakken?

(ik zit een docu over Jerry Springer te kijken en herinner me dat het vroeger top notch comedy was om in zo’n situatie ‘Jerry, Jerry’ te scanderen)

• Ja ik vind dit gevat en grappig en doe het zelf ook
  • Ja ik vind het echt enig als andere mensen dit doen
  • Mwah soms wel leuk
  • Nee gewoon niet leuk
  • Nee en ik vind het extreem triest als volwassen mensen dit doen, verzin een nieuwe grap

0 stemmers

3 likes

een enkele :popcorn: emoji kan ik nog wel waarderen af en toe

10 likes

nee de grap zelf vind ik niet leuk maar ik vind het wel leuk als mensen de boel een beetje ophitsen

als er dan een beetje meer drama komt door een lame grap heiligt het doel wel de middelen

10 likes

Jerry Jerry werd vroeger op het schoolplein op de basisschool geroepen, dat zegt wel genoeg.

6 likes

Ouders: vind jij t erg om tweedehands cadeautjes voor je kinderen te ontvangen?

• Ja ew
  • Nee hoor mits schoon prima lekker duurzaam

0 stemmers

1 like

Erger jij je snel aan hoe mensen praten? Wbt accent dus

• Nee hoor
  • Mwah beetje
  • Ja vaak wel

0 stemmers

3 likes

wat vind je ervan als mensen (mannen) over volwassen vrouwen zeggen dat ze ‘een eigen willetje’ hebben

• ja gewoon normale manier van omschrijven
  • leuk zo mag iemand ook over mij praten
  • niks/neutraal
  • goor
  • denigrerend
  • misogyn

0 stemmers

man in kwestie (winter vol liefde kandidaat zonder bedrijf met koeien) noemde vrouw in kwestie eerder ook ‘potig’ en ging haar (vrouw die al jaren en in hwar eentje een bedrijf met koeien runt) uitleggen hoe zij met dr koeien om moest gaan dus ja behoorlijk veel lef ergens vandaan gehaald

maar hij is er zelf 100% van overtuigd dat hij complementeus is

2 likes

Ja omg ik dacht echt dit zeg je toch over een dreumes ofzo? Niet over een volwassen vrouw???

6 likes

gadver ik ken dit echt alleen maar als ding om over dwarse peuters te zeggen, vind dat echt bizar voor een volwassene

1 like

ANONIEM

is er iets wat je nooit over je leven deelt op dit forum omdat je geen zin hebt in kritiek?

Ja, ik:

• Ben een tradwife
  • Stem ppv
  • Stem forum
  • Stem vvd
  • Stem ja21
  • Stem cda
  • Verdien netto 4k of meer per maand
  • Ben miljonair
  • Heb miljonair ouders
  • Werk bij de politie / heb wat met een agent
  • Heb een jubelton gehad
  • Was lid (corps)
  • Ben een nepo baby
  • Ben een man
  • Ben op dit forum om iemand te bespieden
  • Ben gek op moord en vermissingszaken
  • Zit in de bak
  • Heb een huis wat het nog prima deed helemaal laten verbouwen
  • Heb een tesla

0 stemmers

10 likes

Aangepast!

Nog een vervolg want opeens zoveel inspiratie:

Ik:

• Vlieg meer dan 2x retour per jaar
  • Zit bij defensie /de aivd / doe iets met veiligheid
  • Denk na het lezen van columns van Sander Schimmelpenninck: “die man heeft gewoon gelijk”
  • Hou van formule 1
  • Vind Matthijs van Nieuwkerk “wel hot”
  • Vind Matthijs van Nieuwkerk een goede presentator
  • Vind het jammer dat de quiz van Matthijs van Nieuwkerk gestopt is
  • Zit samen met mn partner in een vriendengroep en ga daarmee jaarlijks een weekend weg en noem dat dan “het vriendenweekend”
  • Wil meer polls over hoeveel wasjes ik per week draai
  • Heb iets met een jeroen, maar die van mij is wèl grappig
  • Ben pro israel
  • Zeg/schrijf me in plaats van mijn
  • Pest iemand op mn werk
  • Was mijn handen niet na toiletgang
  • Niets van dit
  • Anders namelijk

0 stemmers

2 likes

En ik maar zoeken naar de optie waar ik op kon stemmen haha, maar moet gewoon op resultaten tonen drukken.

4 likes

Maar was je wel je onderbenen als je doucht?
En je gordijnen?

4 likes
  • Heb een jubelton gehad
  • verdien 4k of meer per maand netto
  • beide

0 stemmers

5 likes

Zelfs 9 miljoinairs hiero

5 likes