Ik vind ook dat je geen nee kunt zeggen als je ze zelf hebt (wat voor mij dan geldt), mijn man vindt het maar zo zo maar mijn kind vindt alles stom nog steeds (15 jaar)
Alles liever dan stiekem naar een beun gaan inderdaad
Na 25 als je brein is volgroeid
Ja ik stem ook voor minimaal 25+, ik zie te vaak mensen met lelijke tattoos uit hun ājeugdā
Ik heb een paar tattoos die ik rond mān 20e liet zetten waarvan ik nu denk āja ok leuk maar was dat nodigā. Dus ja eens.
Ik zag laatst een item dat steeds meer jongeren hun tattoos laten weglaseren.
Ja same. Vooral ook de plekken waar ik ze wilde, zijn echt zó onhandig met evt toekomstig werk. Ik wilde ze toen echt tussen mān vingers, achter mān oor en op mān enkel. Degene die ik nu heb kan ik iig nog verbergen met lange mouwen.
Vind jij het ātokkieā om de tv altijd aan te hebben staan?
- Nee hoezo
- Beetje wel
- Ja
0 stemmers
Vanaf dan dus ook stemmen
Ik vind het vaak irritant als ergens altijd de tv aan staat want iedereens aandacht wordt vanzelf naar dat scherm getrokken. Maar met de ātokkieā-classificering kunnen we nu echt wel stoppen.
niet tokkie maar wel heel irritant
Ja maar dat ook vanaf 50/60 niet meer aub. Dan ben je toch al ābijna doodā en wat maakt het jou dan nog uit wat er met de wereld gebeurt.
Het liefst gewoon 1 milde dictator
Lol, al bijna dood terwijl je dan gemiddeld nog zo een 30 jaar kan leven.
/s
Op een schaal van 1 tot 10, hoe chaotisch ben jij?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Denk je dat op relatievlak een chaotisch persoon goed bij een gestructureerd persoon past?
- Ja vult elkaar goed aan
- Nee dat werkt niet
- Nee gestructureerde mensen verdienen beter
0 stemmers
Heb je al paaseitjes gekocht?
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Ik ben een gestructureerd persoon en heb het liefste een relatie met een gestructureerd persoon
- Ik ben een gestructureerd persoon en heb het liefste een relatie met een chaotisch persoon
0 stemmers
- Ik ben een chaotisch persoon en heb het liefste een relatie met een gestructureerd persoon
- Ik ben een chaotisch persoon en heb het liefste een relatie met een chaotisch persoon
0 stemmers
Ik werk heel nauw samen met iemand die zooooo gestructureerd is. Ik ben veel chaotischer, maar ook veel flexibeler, vindingrijker en maak makkelijker keuzes. Diegene doet alleen zo verheven over dat diegene gestructureerd is? Alsof structuur en organisatie altijd boven spontaniteit en creativiteit gaan. Echt van die mensen die om 5 uur opstaan en hun dag beginnen met een halve marathon vibe. Ik denk dat je elkaar wel kan aanvullen zonder die attitude.
Kan wel gestructureerd maar dan wel iemand die zeer chill en buigzaam is en ook iemand die wel heel snel praat en denkt graag, hou echt niet van bedachtzame mensen dat maakt me helemaal gek.
Ik ken denk ik niemand die heel gestructureerd is, maar ook chill en flexibel. Of nou ja misschien 1 vriend, maar die is ook wel echt van dingen volgens het boekje doen.
Kalme mensen vind ik wel leuk, bedachtzame mensen veel minder, mensen die dingen zeggen als āik ga me er even rustig op oriĆ«nterenā krijg ik ruzie mee
Oh ik wel veel! Twee van mān beste vriendinnen zijn organisatorische wonders maar toch nog chill, echt de beste mensen die er bestaan.