Ik vind het vaak irritant als ergens altijd de tv aan staat want iedereens aandacht wordt vanzelf naar dat scherm getrokken. Maar met de “tokkie”-classificering kunnen we nu echt wel stoppen.
niet tokkie maar wel heel irritant
Ja maar dat ook vanaf 50/60 niet meer aub. Dan ben je toch al “bijna dood” en wat maakt het jou dan nog uit wat er met de wereld gebeurt.
Het liefst gewoon 1 milde dictator
Lol, al bijna dood terwijl je dan gemiddeld nog zo een 30 jaar kan leven.
/s
Op een schaal van 1 tot 10, hoe chaotisch ben jij?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Denk je dat op relatievlak een chaotisch persoon goed bij een gestructureerd persoon past?
- Ja vult elkaar goed aan
- Nee dat werkt niet
- Nee gestructureerde mensen verdienen beter
0 stemmers
Heb je al paaseitjes gekocht?
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Ik ben een gestructureerd persoon en heb het liefste een relatie met een gestructureerd persoon
- Ik ben een gestructureerd persoon en heb het liefste een relatie met een chaotisch persoon
0 stemmers
- Ik ben een chaotisch persoon en heb het liefste een relatie met een gestructureerd persoon
- Ik ben een chaotisch persoon en heb het liefste een relatie met een chaotisch persoon
0 stemmers
Ik werk heel nauw samen met iemand die zooooo gestructureerd is. Ik ben veel chaotischer, maar ook veel flexibeler, vindingrijker en maak makkelijker keuzes. Diegene doet alleen zo verheven over dat diegene gestructureerd is? Alsof structuur en organisatie altijd boven spontaniteit en creativiteit gaan. Echt van die mensen die om 5 uur opstaan en hun dag beginnen met een halve marathon vibe. Ik denk dat je elkaar wel kan aanvullen zonder die attitude.
Kan wel gestructureerd maar dan wel iemand die zeer chill en buigzaam is en ook iemand die wel heel snel praat en denkt graag, hou echt niet van bedachtzame mensen dat maakt me helemaal gek.
Ik ken denk ik niemand die heel gestructureerd is, maar ook chill en flexibel. Of nou ja misschien 1 vriend, maar die is ook wel echt van dingen volgens het boekje doen.
Kalme mensen vind ik wel leuk, bedachtzame mensen veel minder, mensen die dingen zeggen als ‘ik ga me er even rustig op oriënteren’ krijg ik ruzie mee
Oh ik wel veel! Twee van m’n beste vriendinnen zijn organisatorische wonders maar toch nog chill, echt de beste mensen die er bestaan.
Slow talkers verdienen echt een speciaal plekje in de hel. Ik had vroeger altijd vergaderingen met zo een bedachtzame langzame prater waarvan je na 1 zin al wist wat diegene wilde zeggen. Eigenlijk absurd dat het dan onbeleefd was om door die persoon heen te praten, maar diegene wel iedereens tijd zat te verdoen.
Ja ik vind ook dat je door dat soort mensen heen MAND mag roepen.
Eentje, met nasi goreng smaak bij de Jamin. Ik MOEST het proeven: niet vies, maar wel raar
Maar bij een chaoot denk ik aan iemand die z’n ov-chipkaart pas gaat zoeken voor het poortje (en 'm dan niet kan vinden uiteraard), dan aan een flexibel, creatief, spontaan en vindingrijk persoon Want dat kan ook net zo goed een gestructureerd persoon zijn
Ik ben chaotisch maar daar heb ik zelf nou ook niet bepaald voor gekozen natuurlijk. Zolang ik maar zelf alles op dezelfde plek houd en weet waar alles ligt en anderen dat niet door elkaar halen. Het valt de laatste jaren gelukkig erg mee. Verlies nooit meer sleutels. Alleen ik raak in huis altijd mn mobiel kwijt, zo fuckin irritant. Mn vriend is wel gestructureerd maar op een chille manier. Geen Monica Geller gedoe
Je (schoon)moeder komt onverwacht langs als je niet thuis bent. Ze heeft de sleutel gaat onverwacht als verrassing het hele huis schoonmaken!
- Ah wat lief!
- Eh nou liever niet
- Dit zou ik echt niet leuk vinden
0 stemmers
Ik zou dan echt een complete error krijgen. Vind dat helemaal niet okee. Mijn vader heeft dat 1x gedaan en hoe goed de band ook is met mijn vader, we hebben toen echt knallende ruzie gekregen. Ik vind het niet okee dat je zonder toestemming zomaar mijn huis in gaat en dan aan al mn spullen gaat zitten.