Stel je persoonlijke vraag #53

Slow talkers verdienen echt een speciaal plekje in de hel. Ik had vroeger altijd vergaderingen met zo een bedachtzame langzame prater waarvan je na 1 zin al wist wat diegene wilde zeggen. Eigenlijk absurd dat het dan onbeleefd was om door die persoon heen te praten, maar diegene wel iedereens tijd zat te verdoen.

44 likes

Ja ik vind ook dat je door dat soort mensen heen MAND mag roepen.

17 likes

Eentje, met nasi goreng smaak bij de Jamin. Ik MOEST het proeven: niet vies, maar wel raar

5 likes

Maar bij een chaoot denk ik aan iemand die z’n ov-chipkaart pas gaat zoeken voor het poortje (en 'm dan niet kan vinden uiteraard), dan aan een flexibel, creatief, spontaan en vindingrijk persoon :grimacing: Want dat kan ook net zo goed een gestructureerd persoon zijn

7 likes

Ik ben chaotisch maar daar heb ik zelf nou ook niet bepaald voor gekozen natuurlijk. Zolang ik maar zelf alles op dezelfde plek houd en weet waar alles ligt en anderen dat niet door elkaar halen. Het valt de laatste jaren gelukkig erg mee. Verlies nooit meer sleutels. Alleen ik raak in huis altijd mn mobiel kwijt, zo fuckin irritant. Mn vriend is wel gestructureerd maar op een chille manier. Geen Monica Geller gedoe

2 likes

Je (schoon)moeder komt onverwacht langs als je niet thuis bent. Ze heeft de sleutel gaat onverwacht als verrassing het hele huis schoonmaken!

• Ah wat lief!
  • Eh nou liever niet
  • Dit zou ik echt niet leuk vinden

0 stemmers

3 likes

jij wanneer de discussie losbarst

3 likes

Ik zou dan echt een complete error krijgen. Vind dat helemaal niet okee. Mijn vader heeft dat 1x gedaan en hoe goed de band ook is met mijn vader, we hebben toen echt knallende ruzie gekregen. Ik vind het niet okee dat je zonder toestemming zomaar mijn huis in gaat en dan aan al mn spullen gaat zitten.

6 likes

Zou jouw schoonmoeder in de (nacht)kastjes gaan neuzen?

• Ja die gaat sowieso op zoek naar de Satisfyer
  • Weet het niet zeker, maar het zou me niet verbazen
  • Nee dat denk ik niet
  • Ik heb geen schoonmoeder

0 stemmers

Ik heb daar niks bijzonders liggen maar zou me echt 0.0 boeien. Jij kijkt, jouw verantwoordelijkheid :rofl:

7 likes

Er is een arts op mijn werk die dit doet en ook nog zacht. Ik had bijna al moordneigingen, ik ben heel benieuwd naar de reactie van de doelgroep. Voornamelijk dubbele problematiek in de ggz.

3 likes

Er ligt alleen maar zakdoekjes in, allemaal neussprays, keeltabletten, naproxen, paracetamol, ibuprofen, hoesttabletten, keeltabletten, dus die zal dan wel denken. God dat kind is ook altijd verkouden of ziek.

4 likes

Mijn (ex)schoonmoeder had een keer bij m’n vriend schoongemaakt (wel op zijn verzoek) en er lagen naakt polaroids van mij in het nachtkastje, butt pluggs, cockring etc :sweat_smile:

Geen idee of ze dat heeft gezien maar ze had wel het bed verschoond en hij had van die banden om zijn bed om mij aan vast te maken. Maar mss wist ze niet wat het was :joy:

7 likes

Haaaaha, niet bepaald wat je tijdens een theekransje verwacht nee.

Hoorde ook zo’n verhaal op een podcast (bad friends) dat zijn schoonmaker geen idee had wat voor rare badspeeltjes er toch in bad lagen. Nouja ze maakte het wel helemaal schoon, maar dat bleken dus allemaal sex toys van die man te zijn. En daar woonde ze ook bij in toen lol. Verteld ze ook zelf tijdens die podcast. Lijkt me zo goor om achteraf achter te komen :joy:

1 like

En soms dan doen ze ook steeds hun ogen dicht en dan met de vingertoppen tegen elkaar brrrr

Eet je soep als ontbijt?

• Ja
  • Nee
  • Soms
  • Ik ben zo opgevoed
  • Ik ben niet zo opgevoed

0 stemmers

Zit je in de herfst/winter in de tuin/op een bankje in een park om koffie te drinken en/of wat te eten?

• Ja
  • Nee
  • Heeeel soms
  • Zeker zelfs als het regent

0 stemmers

1 like

Dat is het type mens dat dingen in ons huis verandert omdat het niet naar hun zin is of ‘omdat het niet zo hoort’
In de flat waar mijn man eerst alleen woonde hadden ze een sleutel en dan kwam ik terug van mijn werk en was mijn avondeten pleite of die keer dat ze op mijn mooie koffieblik een sticker hadden geplakt want ‘je kunt nu niet zien dat er koffie in zit’

4 likes

Huissleutel inleveren en die krijg je nooit meer. Niemand komt zonder toestemming van mij of mijn man in huis.

9 likes

Kijk ik zou niet laaiend enthousiast zijn, maar mijn huis kan best een uitgebreide poetsbeurt gebruiken want ik heb inmiddels de conclusie getrokken dat wij het beiden niet in ons hebben.

17 likes

Ja ik zou niet enthousiast zijn over het idee er ongevraagd en zonder dat ik het weet iemand in m’n huis is, maar wel blij zijn met feit dat ik dan thuis kom in een blinkend schoon huis.

11 likes

Niet de klassieke paaseitjes maar kon deze bad boys net niet laten liggen

IMG_9896

8 likes