Stel je persoonlijke vraag #53

Helemaal eens. Die galm inderdaad en in elk liedje zit ook wel iets van ooooh ooooh oooh oooh. Een vriend maakte me er een keer attent op en sindsdien hoor ik het echt in elk nummer.

Ik snap ook oprecht niet wat mensen er leuk aan vinden, ik vind het heel erg saai en alles klinkt hetzelfde. Maar blijkbaar vind half NL het wel fantastisch.

4 likes

het juttersmuseum op Texel, beelden aan zee, het natuurhistorisch in rotterdam

3 likes

Ik vind de muziek erg generiek, maar heb een zwak voor het rauwere stemgeluid van de vorige zanger.

1 like

Kensington is echt de ali express Kings of Leon. En die zijn ook al kut moet je nagaan.

24 likes

Comeback? Ik had niet eens door dat ze weg waren.

5 likes

Ben jij creatief?

• Ja
  • Beetje
  • Nee

0 stemmers

Museum Krona in Uden
Jheronimus Bosch Art Center, Noord Brabants Museum, beide in Den Bosch

7 likes

Volgens de criteria van het forum niet, volgens mezelf en mijn omgeving wel :joy:

11 likes

Vroeger had je in elke supermarkt wel van die proef schaaltjes, met kaas/worsr/cake whatever. In corona mocht dat niet maar volgens mij is het ook nooit meer terug gekomen haha. Of ligt dat aan deze regio?
Wij hadden, toen ik in de supermarkt werkte ook bijna elk weekend wel zo’n demonstand van Beemster of Arla of whatever

Bij mijn supermarkt(en)
  • Heb je dat nog wel
  • Heb je dat niet
  • Heb je dat nooit gehad
  • Had je dat vroeger wel!

0 stemmers

3 likes

Maar dan wel echt een demostand of iemand met een dienblad met een specifieke promotie. Niet meer zoals eerst dat je gewoon standaard losse schoteltjes had staan met kaasblokjes op de kaasafdeling zonder toezicht.

5 likes

24 euro voor een museumbezoek

• Normale prijs
  • Absurd
  • Vind het wel meevallen

0 stemmers

1 like

Niet duur wel veel geld :crazy_face:

3 likes

Ik vind dat veel geld voor een museum maar goed ik vind de bios ook belachelijk en wat al niet meer dus of ik een goede graadmeter ben 🫣

4 likes

Hangt van het museum af. Wat is er te doen / te zien? Hoe groot is het? Hoe lang duurt een bezoek?

5 likes

Want je maakt kleurplaten?

1 like

Dat een beetje, maar ik naai, haak, ben met een poppenhuis bezig. Ik verzin echter niets zelf en maak veel na dus dan ben ik volgens het forum niet creatief :woman_shrugging:

4 likes

Creatief in het bedenken van ideeën, het uitvoeren (schilderen, knutselen) vaak wat minder 🫠

2 likes

@Hippe_kikker @Solee ik zie een match

10 likes

Wanneer ik problemen moet oplossen word ik creatief. Of misschien is dat meer vindingrijk. Maar ik heb wel zo m’n momenten waarop ik creatief kan denken.

Interessant om over na te denken wat dat is, ‘creativiteit’.

7 likes

Dat was dan wel een lang gesprek van die ene persoon met zichzelf

1 like