Stel je persoonlijke vraag #53

Museum speelklok :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Aviodrome

5 likes

wellicht maar wapperende handen is voor even, uitgelopen makeup voor de rest van de dag en/of avond niet

3 likes

Rietveld Schrƶderhuis in Utrecht! Huis Marseille heeft vaak mooie fototentoonstellingen (die van nu ben ik niet weg van). Voor moderne kunst De Pont in Tilburg.

3 likes

Kunsthal
Kroller Moller
Depot (maar daar niet je niet de verwachting van een compleet museum hebben, maar love it)
Centraal museum Utrecht

5 likes

Rijksmuseum
Stedelijk museum
Singer Laren
Kroller Moller
Museum more
Openluchtmuseum

Ik lees verder mee, heb ook net mijn museumjaarkaart weer verlengd.

1 like

Ik lag er een weekje af en echt alle collega’s moesten melden hoe extreem lang dat wel niet was. Bitch please shut up!

2 likes

Textiel museum Tilburg
Ik wil ook nog een keertje naar het Fries Museum

6 likes

Naturalis
Museum oudheden Leiden (mummies!)
Teylers Haarlem
Openluchtmuseum Enkhuizen
Kasteel de Haar
muiderslot
Huis van Hilde
archeon

6 likes

De comebackshow van Kensington was binnen een minuut uitverkocht.

Ben jij of ken jij iemand die hier naar toe gaat?

https://www.nu.nl/muziek/6343441/comebackshow-kensington-binnen-minuut-uitverkocht-extra-concert-toegevoegd.html

• Ja ikzelf
  • Ja iemand die ik ken
  • Nee

0 stemmers

Oja de show is in Ziggo Dome, niet in een zaaltje waar 30 man in kan

1 like

Ik verwar ze steeds met zo’n andere band met ook zo’n :sparkles: bijzondere :sparkles: sound

2 likes

Oh en nog eentje: Krezip viert het 25-jarig jubileum van I Would Stay met een show in Ziggo Dome.

Ben jij of ken jij iemand die hier naar toe gaat?

https://www.nu.nl/muziek/6343457/krezip-viert-25-jarig-jubileum-van-i-would-stay-met-show-in-ziggo-dome.html

• Ja ikzelf
  • Ja iemand die ik ken
  • Nee

0 stemmers

1 like

Foam
Ons’ lieve heer op solder
Stedelijk Amsterdam

2 likes

Kunsthal
Stedelijk
Naturalis

4 likes

Verzetsmuseum
Paleis het Loo

2 likes

Gisteren was het gewoon nog licht tijdens het avondeten :grin:

2 likes

Ben helemaal Kensington moe na de afgelopen weken, ze waren echt overal voor mijn gevoel

2 likes

Ik vond Kensington geweldig vanwege de vorige zanger, vind zijn stem zo goed. Ben dus niet geĆÆnteresseerd in de ā€˜nieuwe’ Kensington maar gelukkig staat de ā€˜oude’ zanger binnenkort in het Concertgebouw. :tada:

2 likes

Kensington is voor mij echt de meest kutte, overgewaardeerde Nederlandse band van de laatste jaren. Hoe het nu ook weer wordt opgehyped is zo vermoeiend. Door die galm klinken echt alle nummers hetzelfde :sleeping: snap dus echt niet waarom die band zo populair is. Heb ze zelf 1x live gezien en toen stonden ze ook zo ongeĆÆnteresseerd te spelen?

23 likes

Is mn laatst wanhopige poging om het tegen te houden

@roeptoeter tegelijkertijd is ziggo dome ook weer niet zo’n gigantische prestatie.

2 likes